Die is dol op balletjes, rennen als een dolle als je er eentje weggooit. Je kunt thuis ook geen tenniswedstrijd meer kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
'Mijn oom had een paar van die beesies. Gooide je een muntje door de kamer werden ze helemaal gekRennen er achteraan etc. Doet die van jou dat ook?
Die van mij (husky) beweegt nieteensquote:Op woensdag 30 december 2020 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is dol op balletjes, rennen als een dolle als je er eentje weggooit. Je kunt thuis ook geen tenniswedstrijd meer kijken.
Hij heeft godbetert twee legendarische wedstrijden tegen Lewis (4-5 winst na tiebreak 2013) en die in 2016 tegen Straya gespeeld.quote:
Ja zei Jack ook, valt niet tegen te spelen enzovoorts. Lol.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
No one can beat me lekker trollen genot.
Ja ja, maar jij bent een betalend lid. @Wereldgozer en ik zijn voorzitter en penningmeester van deze club.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ho ho ik ook Team Wade op zekah en al jaaaaaaren overigens.
MvG had al 5 wereldtitels moeten hebben eigenlijk maar die heeft hij niet zo simpel is het. Tegen Wright in die finale was hij ook beter en stond die eerder op een dubbel, maja wel uitgooien natuurlijkquote:
Ik mis nog iets over Hitler, oventjes, of een andere verwijzing naar de tweede wereldoorlog, naast sudden sobibor uiteraard.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
- Poepzor post plaatje van lekker wijf
- Wimderon plaatst een wimderon-productie
- Demoniseren van dagjesmensen
- Japans anime gifje van MvG gepost
- Noppert wordt uitgemaakt voor homofiel
- Stijn begint een rant
- User wordt beschuldigd s ochtends al te drinken
- opmerking over Whitlock en whiskey
- Connectie tussen Jelle K en Jos B wordt gelegd
- Wereldgozer(?) begint over sudder sobibor
- Gurneyisbestoke beklaagd zijn username
- Tagliano wordt verzocht zijn lijstje te plaatsen
- Larry Butler gifje komt weer langs
- Iemand doet weer nostalgisch over Snuif-Chinees
- Mani begint over een Scandinavische darter
- Tagliano wordt getagd als er een kans op een 9darter is, terwijl hij afwezig is
- Discussie over het vlaggetje
- Slobeend blijft Promenade verdedigen
- Iemand vraagt Poepzor naar Toon Greebe
- Poepzor meldt dat hij met een darter heeft samengespeeld
- Dr_flash(?) meldt zijn dartscore
- Mani doet op een ordinaire manier mee met een #rtl7darts-actie
- Wimderon blijft inzendingen van dartskijkers posten
- Henderson wordt uitgemaakt voor viesdun
- Er wordt op ironische wijze verwezen naar de afval-Challenge van Klaasen en Petersen
- Iemand doet een Yannick-imitatie
- Zjak wordt verdacht van meelezen
Zoiets?
Ahaaaaa. Ik ben voorzitter van de Rene Le Blanc fanclub trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ja, maar jij bent een betalend lid. @:wereldgozer en ik zijn voorzitter en penningmeester van deze club.
Whitlock, Cross...quote:Op woensdag 30 december 2020 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft godbetert twee legendarische wedstrijden tegen Lewis (4-5 winst na tiebreak 2013) en die in 2016 tegen Straya gespeeld.
Ze trappen er ook allemaal inquote:Op woensdag 30 december 2020 00:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja zei Jack ook, valt niet tegen te spelen enzovoorts. Lol.
Hij had als enige speler ooit Taylor in R1 van het PDC WK moeten lynchenquote:Op woensdag 30 december 2020 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG had al 5 wereldtitels moeten hebben eigenlijk maar die heeft hij niet zo simpel is het. Tegen Wright in die finale was hij ook beter en stond die eerder op een dubbel, maja wel uitgooien natuurlijk
Ik heb sinds afgelopen weekend een mok van Renéquote:Op woensdag 30 december 2020 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ahaaaaa. Ik ben voorzitter van de Rene Le Blanc fanclub trouwens.
Ook dat ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had als enige speler ooit Taylor in R1 van het PDC WK moeten lynchen.
Kameraad loopt met die kersttrui aan over straat HAHAHAHAHquote:Op woensdag 30 december 2020 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb sinds afgelopen weekend een mok van René.
Welke mok is dat trouwens? Die moet ik ook hebben. Komt 2de seizoen aan he genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb sinds afgelopen weekend een mok van René.
Waar was jij bij de 2006 IDL-wedstrijd tegen Adams?quote:
In de zaal, want toen speelde ik nog samen met MvG, althans dat was zo rond de tijd dat de selectie anders werd ingedeeld.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar was jij bij de 2006 IDL-wedstrijd tegen Adams?
Gewoon eentje door zo’n hobbyist thuis gemaakt volgens mij, heb m ook maar gekregenquote:Op woensdag 30 december 2020 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke mok is dat trouwens? Die moet ik ook hebben. Komt 2de seizoen aan he genot.
Heb het nog even terug zitten kijken laatst. Gewoon nog 17 jaar toenquote:Op woensdag 30 december 2020 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de zaal, want toen speelde ik nog samen met MvG, althans dat was zo rond de tijd dat de selectie anders werd ingedeeld.
En viesdunquote:Op woensdag 30 december 2020 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb het nog even terug zitten kijken laatst. Gewoon nog 17 jaar toen
Ik was wat ouder. We werden toen Nederlands Kampioen teamsquote:Op woensdag 30 december 2020 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb het nog even terug zitten kijken laatst. Gewoon nog 17 jaar toen
Dick de swinger van Dijk. Die ging met zijn vriendin naar het parenclubje en neukte gewoon 3 andere wijven en zijn vriendin nam de benewagen GENOT.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze bij het PDCWK2007 ook een studio hadden met een magere green-screen en Dick van Dijk als analist.
Teamlid van ons (recent overleden op 27-jarige leeftijd) zit ook in de zaal volgens mij (rip). Triest.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de onwetende mensen. MetDe Cuil
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |