hier stond ", maar"quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kijk morgenmiddag wel even in de excel
Dat wordt wel de eerste keer dit toernooi dat ik bij MvG ga JUICHEN VOOR HET VLAGGETJEquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit WK is iedereen wel bizar goed tegen mvg. Die Belg zal dus ook wel enorm Goed zijn.
Heywoodu act mod genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je vergeet nog een 'genot' achter een willekeurig woord en een of ander suf poep- en plasgrapje.
Amenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nobody cares. Het is gewoon een onsympathieke kutbrabander die het hele podium onderkwijlt met zijn vadsige teringkop
Zo
Gelachenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
POEPZOR TREKT ZICH VAAK AF OP DAPHNE!!! Want hij had Daphne willen zijn en een happy leven willen hebben met die kale gek.
Zo zou je het wel een beetje kunnen zien ja. (en iedereen overdrijft hier graag)quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Aha. MvG is dus een soort Ajax, iedereen is goed tegen hem. Weer wat geleerd.
Je gaat dan Tottenham kijken of wat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik mis Price-King morgen. Godverdomme, baal ik van.
Want Van den Bergh gooit ook alleen goed tegen Van Gerwen, inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit WK is iedereen wel bizar goed tegen mvg. Die Belg zal dus ook wel enorm Goed zijn.
Hier zit een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nobody cares. Het is gewoon een onsympathieke kutbrabander die het hele podium onderkwijlt met zijn vadsige teringkop
Zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |