SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Jaquote:
Hebben we nog meer pics van haar of moeten we dat niet willen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De dochter van een BDO-darter
Die leeft vrij fanatiek meeContinu schreeuwen was dat, ook duidelijk hoorbaar op tv
Das een drama ja, maar daar hebben wij niet zo last van.quote:
Nee was meer om even te kijken of mijn eigen geheugen nog klopte.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht ik kan die naam wel noemen maar daar help ik JR ook niet mee
Misschien dat Frass nog wat gifjes heeft maar ik verwacht geen fapmateriaalquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we nog meer pics van haar of moeten we dat niet willen?
Daarvoor hebben we Tanya Pickeringquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat Frass nog wat gifjes heeft maar ik verwacht geen fapmateriaal
en die stiefdochter van Ian White?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke staat ik ben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tanya Pickeringquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die stiefdochter van Ian White?
ZEAH ZEKAHquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we Tanya Pickering
Tagliano keurt haar af zonder make-up.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we Tanya Pickering
quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan blijft die arme jongen vrijgezel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano keurt haar af zonder make-up.
Ik zie daar wel regelmatig onzin voorbij komen, zoals die LitmanenAFCA ofzo. Maar goed er zijn ook een paar niet al te intelligente users in het Feyenoord-topic waar ik mij niet aan irriteer dus achquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de meeste users in het Ajax-topic zijn best prima.
Dat is vast wederzijdsquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het toen ik dat postte het in mijn herinnering erger was dan het op de pic feitelijk was, en ze had daar alsnog wel makeupquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
x duizendquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel volgers heeft dat Facebook account van RTL?
Ducttape op je tepels lijkt me erg oncomfortabelquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ander fapmateriaal
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |