Je moet gewoon weten hoe afhankelijk DRT is van jou (en @wimderon en @El-Stinho , anders kan je deze hele zooi opdoeken)quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kreeg al een appje![]()
Uiteraard heb ik teruggestuurd dat ik het niet geloofde (want een negendarter in de enige sessie dat je er niet bent ja leuk hihaho)
Dat heb ik geweten
Lijkt mij niet, The Freeze is net geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ze ineens allebei aan dat water te lurken. ZOU HET WARM ZIJN IN DE ZAAL?
Jij deed nog een dappere poging met de FOK reviews.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij genoot van al die hooker en kinky reviews?
Fat Vinny zijn aders zijn compleet dicht geslibd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ze ineens allebei aan dat water te lurken. ZOU HET WARM ZIJN IN DE ZAAL?
Alsof niemand anders een beetje onzin kan balken en een topic kan reeksenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten hoe afhankelijk DRT is van jou (en @:wimderon en @:el-stinho , anders kan je deze hele zooi opdoeken)
DRT is een warm badquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle users hier samen maken DRT wat DRT is.
The strenght of the team... is the team.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle users hier samen maken DRT wat DRT is.
Wtf.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Johan hoopt op een dartbort.
@onlogisch is letterlijk een moderator en hij is niet eens de slechtste volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alsof niemand anders een beetje onzin kan balken en een topic kan reeksen
Ja er zijn subfora waarbij dat niet lukt maar laten we het daar niet over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |