Viel toch wel mee?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee blijf
Het was echt kut vanmiddag, en dat was nog zonder poepz0r
Ik kreeg al een appjequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je toen je die mentions zag meteen hoe het zat of had je al ergens gelezen over de 9 darter?
Vooruitquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee blijf
Het was echt kut vanmiddag, en dat was nog zonder poepz0r
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kreeg al een appje![]()
Uiteraard heb ik teruggestuurd dat ik het niet geloofde (want een negendarter in de enige sessie dat je er niet bent ja leuk hihaho)
Dat heb ik geweten
Whehehehe lekker voor je manquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik teruggestuurd dat ik het niet geloofde (want een negendarter in de enige sessie dat je er niet bent ja leuk hihaho)
Dat heb ik geweten
Zelfs de NOS vond het blijkbaar boeiend genoeg om te laten zien, en dat zonder NEDERLANDER.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik geweten
Op dinsdag 29 december 2020 @ 20:41 door Tagliano:quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
De pick'em is trouwens nog niet gereekst. @:tagliano @:heywoodu @:borisz
Excuus, ik had even moeten vernieuwen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op dinsdag 29 december 2020 @ 20:41 door Tagliano:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "https://forum.fok.nl/topic/2582236"
Ken je de kebab remover van Brenton Tarrant nog?quote:
Altijd interessant om in het hoofd te duiken van mensen die daar blijkbaar zin in hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij genoot van al die hooker en kinky reviews?
Ik wel. Fapje gepleegd. Herhalingsgevaar 100%.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij genoot van al die hooker en kinky reviews?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |