dat is ook waar, je relativeert wat meer, in m'n jeugd was er wel de hekel aan PSV die zich toen als een Man City naar de top kocht.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent ook wat ouder he
Merk dat die echte antipathie bij mij ook wel steeds minder wordt.
Aan welke kant stond hij in de oorlog?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:44 schreef Caland het volgende:
Mijn opa vond bijvoorbeeld Ajax eigenlijk best een mooie club, die had veel meer een hekel aan Sparta (lol)
@Haagsquote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Ik interpreteer die van mensen zoals Haags alleen anders, omdat die buiten die JAAAAAAAAAAAAAAAA posts verder weinig toevoegen (of je moet tot honderd miljard tellen op een forum van toegevoegde waarde vinden)
Meestal op verjaardagen na een paar bakkies (en dat was in zijn geval behoorlijk vroeg) kreeg je een soort preek cq. scheldkannonade van minstens een kwartier waarom moffen teringlijers zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aan welke kant stond hij in de oorlog?
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal op verjaardagen na een paar bakkies (en dat was in zijn geval behoorlijk vroeg) kreeg je een soort preek cq. scheldkannonade van minstens een kwartier waarom moffen teringlijers zijn
Ik had dus sterk het idee dat die ouwe niet zoveel had met onze oosterburen.
Ja, momenteel zou dat best een uitkomst zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren we er maar een provincie van
Precies op tijd voor het OMT overleg vandaagquote:Op woensdag 30 december 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
Gewoon een griepje.
Waarom gebruik je een koppelteken bij parodietopic?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord genant verliest dan wint het gevoel van plaatsvervangende schaamte altijd bij mij.
Dat van Wolfsberg of hoe heet zo'n beest was zo genant dat uitlachen gewoon zielig zou worden ofzo
Maar het hoort er bij, daarom is mijn parodie-topic zo'n succes
blijft lullig, al is longkanker ook vaak eigen schuld geldt dat voor corona nog meer.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het OMT overleg vandaag
Snap ook niet dat ze nu corona prioriteit lijken te gaan geven boven bv. niertransplantaties en dergelijke.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft lullig, al is longkanker ook vaak eigen schuld geldt dat voor corona nog meer.
begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze nu corona prioriteit lijken te gaan geven boven bv. niertransplantaties en dergelijke.
Hier hetzelfde eigenlijk. Juich niet zozeer voor de tegenstanders, maar kan een glimlach niet onderdrukken als ze verliezen / eruit liggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen andere NL clubs in Europa maar als ze er af gaan moet ik ook lachen hoor. Kijkt altijd lekker, als ze winnen is het goed en verliezen is ook goed.
Mensen die corona niet aankunnen zijn gewoon zwak. Dat had dan nooit meer lang geduurd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
Gewoon een griepje.
Hoezo niet? Iemand die nu op de stoep staat van het ziekenhuis en naar adem staat te happen laat je toch minder snel weer gaan dan iemand die nog even aan een nierdialyse kan hangen? Nu zeg ik dat laatste wat oneerbiedig, maar nadat ze aan zo'n apparaat hebben gehangen kunnen ze toch weer een paar dagen vooruit?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze nu corona prioriteit lijken te gaan geven boven bv. niertransplantaties en dergelijke.
transplantatie moet je meteen doen anders kan je die nier weggooienquote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iemand die nu op de stoep staat van het ziekenhuis en naar adem staat te happen laat je toch minder snel weer gaan dan iemand die nog even aan een nierdialyse kan hangen? Nu zeg ik dat laatste wat oneerbiedig, maar nadat ze aan zo'n apparaat hebben gehangen kunnen ze toch weer een paar dagen vooruit?
Gewoon invriezen.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
transplantatie moet je meteen doen anders kan je die nier weggooien
Ging nu om planbare zorg tot 6 weken toch, niet om zoiets. Tenminste, dat haal ik niet uit dat bericht van het AD.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
transplantatie moet je meteen doen anders kan je die nier weggooien
Altijd afweging blijven maken. Je komt nu in de situatie dat je jaren van relatief gezonde mensen gaat afnemen om uiteindelijk een bejaarde met een vetpercentage van 30%+ te helpen. Walgelijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iemand die nu op de stoep staat van het ziekenhuis en naar adem staat te happen laat je toch minder snel weer gaan dan iemand die nog even aan een nierdialyse kan hangen? Nu zeg ik dat laatste wat oneerbiedig, maar nadat ze aan zo'n apparaat hebben gehangen kunnen ze toch weer een paar dagen vooruit?
ik reageer op het voorbeeld van @onlogisch al had hij het over dialyse, dus niet zo goed gelezenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging nu om planbare zorg tot 6 weken toch, niet om zoiets. Tenminste, dat haal ik niet uit dat bericht van het AD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |