abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197059284
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive – then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/

En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)

IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%

quote:
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1333002773642833923

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-hoax-idUSKBN25G2KM

twitter

De jonge en een professor.
Wie gelooft u?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197059815
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Datik mij niet okayvoel bij bepaalde maatregelen die recht tegen mijn gevoel indruisen, is voor mij genoeg gedegen argument.

Dat hoef ik niet wetenschappelijk te onderbouwen voor mijzelf. En al helemaal niet wetenschappenlijk te verantwoorden aan een ander.

Het leven bestaat uit meer dan alleen keuzes maken die op wetenschap zijn gebaseerd.
Absoluut.
Alsof alle wetenschappers goed bezig zijn.
Veel van dit hele shitshow op de paniekzaaijende computer modellen van Neil Ferguson gebaseerd is.
Is ook niet de eerste keer dat hij heeft 't enorme fout gehad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:06:16 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197060393
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Door tweeledig te opereren. Enerzijds administratieve manipulatie, publicaties van cijfers die niemand buiten het RIVM kan controleren. Met als doel door maatregelen en angst te zaaien grip te krijgen op burgers, ze letterlijk op te sluiten. Anderzijds door het virus (een besmettelijke variant) bewust zelf te verspreiden waar nodig. Denk aan het OV, zorginstellingen en supermarkten. Om vervolgens weer voor God te spelen als het gaat om het zogenaamd indammen.

Je denkt toch niet dat het toevallig is dat dat juist in China een virus de kop op dook toen er wereldwijd overal steeds meer protesten kwamen tegen de zittende elite (Hong Kong, Parijs, VS, Berlijn). Google maar eens op 2019 protests dat zou nu ondenkbaar zijn vanwege besmettingsgevaar. Er zijn wel wat protesten geweest, maar met een fractie van de aantallen deelnemers die we zagen voor de lockdown(s)

Het kapitaal van de elite blijft ook buiten schot. De prijzen voor vastgoed zijn record hoog en ook de beurzen doen het wereldwijd beter dan in super jaar 2019, de rente drukt met kunstmatig door gewoon geld bij te blijven printen dus een recessie is ook voorkomen.
Al de mensen op de ICs zijn acteurs of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197060729
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Al de mensen op de ICs zijn acteurs of zo?
Natuurlijk niet. Het virus is echt maar de oorsprong ligt in een laboratorium en de verspreiding gaat artificieel.
blablablabla
pi_197061414
Een vrouw van rondt de 85 die lachend met haar rollator boodschappen doet.. zonder mondkap uiteraard.

You love to see it :)
pi_197061706
hier wordt ik agressief van :)

pi_197062046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:46 schreef PSVCL het volgende:

[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon eng. Werkelijk kosten noch moeite worden gespaard om iedereen maar te dwingen zo'n spuit te laten zetten.
blablablabla
pi_197062355
quote:

[ afbeelding ]
Check even je bron wil je en waar dit over gaat. Dit was in de #51 al debunked

Gaat namelijk niet over vaccinatie

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 29-12-2020 17:14:02 ]
pi_197062394
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het virus is echt maar de oorsprong ligt in een laboratorium en de verspreiding gaat artificieel.
Ja ik zag net een auto van de gemeente rondrijden en even later hing de buurvrouw de slang van de "droger" uit het raam
pi_197062679
Iemand zegt dat dit van een bedrijf is in Nashville:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197062709
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon eng. Werkelijk kosten noch moeite worden gespaard om iedereen maar te dwingen zo'n spuit te laten zetten.
Als je de moeite zou nemen zou je er achter komen dat dit document niet over vaccinatie gaat
pi_197062844
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je de moeite zou nemen zou je er achter komen dat dit document niet over vaccinatie gaat
Bron..
pi_197063756
quote:

[ afbeelding ]
Ik heel verdrietig vooral
pi_197063899
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Bron..
Hier heb je wat meer info. Vind ik overigens nog steeds te ver gaan.. Dit is natuurlijk voorwerk voorals het vaccin er is. Zal een apart vinkje worden in je paspoort.

https://www.gezondheidsra(...)ogramma-20201217.pdf

Het zou ook een positief effect kunnen hebben voor de vaccin weigeraars. Geen beperkingen als je je hebt laten testen dmv een zelftest. Maar heb daar zo mijn twijfels over...
pi_197064215
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja ik zag net een auto van de gemeente rondrijden en even later hing de buurvrouw de slang van de "droger" uit het raam
Grappig hoor.
Feit dat er (volledig asymptomatische) superverspreiders rondlopen die kennelijk een scheet en een zucht hele klaslokalen kunnen besmetten terwijl een ander gezellig samen woont en uren in dezelfde ruimte kan verkeren zonder besmet te raken moet je toch tenminste aan het denken zetten over hoe 'natuurlijk' het verloop is waarop dit virus zich kan verspreiden.

Laat staan dat er plotseling een gemuteerde variant op duikt die 70% besmettelijker blijkt, letterlijk aan de vooravond van wanneer veel landen met hun vaccinaties beginnen. Om de urgentie van zo'n prik nog maar eens haarfijn te duiden :') .
blablablabla
pi_197064330
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hier heb je wat meer info. Vind ik overigens nog steeds te ver gaan.. Dit is natuurlijk voorwerk voorals het vaccin er is. Zal een apart vinkje worden in je paspoort.

Het zou ook een positief effect kunnen hebben voor de vaccin weigeraars. Geen beperkingen als je je hebt laten testen dmv een zelftest. Maar heb daar zo mijn twijfels over...
Een betere voorbereiding kunnen ze zich eigenlijk niet wensen. Natuurlijk gaat die verplichting tot vaccinatie er komen.
blablablabla
pi_197064758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik heel verdrietig vooral
Begrijpelijk ja.. kan ik me alles bij voorstellen.
pi_197064781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord maat.
pi_197064821
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Grappig hoor.
Feit dat er (volledig asymptomatische) superverspreiders rondlopen die kennelijk een scheet en een zucht hele klaslokalen kunnen besmetten terwijl een ander gezellig samen woont en uren in dezelfde ruimte kan verkeren zonder besmet te raken moet je toch tenminste aan het denken zetten over hoe 'natuurlijk' het verloop is waarop dit virus zich kan verspreiden.

Laat staan dat er plotseling een gemuteerde variant op duikt die 70% besmettelijker blijkt, letterlijk aan de vooravond van wanneer veel landen met hun vaccinaties beginnen. Om de urgentie van zo'n prik nog maar eens haarfijn te duiden :') .
Superverspreiders, brandhaarden.. wat zijn dat voor termen man. :')
Alsof we het over dieren hebben
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:25:24 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197064921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Over dieren hebben? :? Hoezo dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:27:20 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197064983
quote:

[..]

Jup nu zijn we beland bij het vee bijelkaar drijven en vaccineren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197066655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Bron..
Jij post een half document, ik neem aan dat je zelf de bron hebt
pi_197066706
quote:

[..]

In welke context gebruik jij een dier en brandhaard of superverspreider?
pi_197066884
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Grappig hoor.
niet echt, daar het normaal gedrag van een virus is.

Denk jij nooit hoe het in vredesnaam mogelijk is dat om jouw fantasie voor elkaar te krijgen miljoenen mensen moeten samenspannen wat schier onmogelijk te doen is ?
quote:
Laat staan dat er plotseling een gemuteerde variant op duikt die 70% besmettelijker blijkt, letterlijk aan de vooravond van wanneer veel landen met hun vaccinaties beginnen.

komt regelmatig voor onder virussen, kijk maar eens hoeveel griepvarianten er zijn
quote:
Om de urgentie van zo'n prik nog maar eens haarfijn te duiden :') .
De urgentie zit m in het vollopen van de zorg. Niet meer en niet minder.

Maar als jij zo wakker bent.. wie zit er achter dit complot en waarom?
pi_197068642
GC / Dankzij Corona, griep niet meer bestaand? Cijfers van de WHO

Nog steeds is de griep verdwenen. Dat terwijl virussen momenteel juist wel worden verspreid, omdat volgens sommigen de "viruswappies" zich niet aan de regels houden. We hebben zelfs een lockdown van 5 weken omdat de regels massaal worden genegeerd toch?

Hoe kan de griep dan verdwenen zijn? Eerder in dit topic was de reden "de restricties werken", maar nu hebben we dus veel mensen die de regels overtreden en nog steeds is de griep verdwenen. Iemand een verklaring?

Griep wereldwijd:

https://apps.who.int/flumart/Default?ReportNo=6

Griep Nederland:

https://apps.who.int/flumart/Default?ReportNo=1&CountryCode=nl
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')