Toen was het eigenlijk al te laat....quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:21 schreef peaceman het volgende:
Toen RH dit liedje uitbracht, hadden we Limburg moeten verkopen.
Gewoon nieuwe regel invoeren:quote:
Danke schatz, veer doan os best um dich good de pis lauw te maakequote:
ja oke, goed puntquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toen was het eigenlijk al te laat....
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Danke schatz, veer doan os best um dich good de pis lauw te maake
Volgend jaar erop stemmen, komt ie misschien een paar uur laterquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:20 schreef MTheBassman het volgende:
waarom kan deze Limbimbo niet in de nacht en vroege ochtend gedraaid worden wanneer ik lig te maffen
Je kan ook doorslaan.quote:
Die stond toen op 230 ofzo, kan kloppenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was dat ook dat jaar dat De Neus Umhoeg ook opeens mokerhoog stond?
Superspreader event dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mijn laatste concert voor de lockdown was van Rowwen Heze
Ik twijfel dan nog tussen Guus Meeuwis of de Snollebollekes.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe regel invoeren:
max 1 per regio
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig woon ik nog net in het mooie Brabant
... met twee zachte G's hé.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit voor wanstaltige schlager muziek zeg
ik heb ook nog wat last van de naweeënquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch maar even rustig wachten met bier na gister
Maar daar heb je Guusje, da's ook weer iets.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef laxus13 het volgende:
Dat klopt dan weer wel.quote:
Maar Floor komt er ook vandaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar daar heb je Guusje, da's ook weer iets.
Dan zou ik gaan voor Guus. Omdat Lama'squote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik twijfel dan nog tussen Guus Meeuwis of de Snollebollekes.
Zoiets dacht ik zojuist ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch maar even rustig wachten met bier na gister
Ik had liever dit als onofficieel volkslied gehad dan t gemaakte Brabantquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef laxus13 het volgende:
Twente afsteken en aan Duitsland schenken is ook een ideequote:Op dinsdag 29 december 2020 14:21 schreef peaceman het volgende:
Toen RH dit liedje uitbracht, hadden we Limburg moeten verkopen.
En ikquote:
Maar ook Peter Koelewijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar daar heb je Guusje, da's ook weer iets.
Twente is al eens afgestokenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Twente afsteken en aan Duitsland schenken is ook een idee
Daar denkt het UWV anders over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |