Danny Strange Bird Noppertquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vogelhuisjes timmeren op de sosjiale werkplaats.
Harrington is ook een seniele gek die thuis moet blijvenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
Harrington mad op Anderson GENOT. Als je er niet tegen kunt (Suljovic) lekker thuisblijven en een ander laten spele. SCHOTEN GEVUURD.
Nu al 2x op tv en 5x in dit topicquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:20 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft niemand dit gepost?
[ twitter ]
2, Henkquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:10 schreef Poepz0r het volgende:
Als Durrant de volgende ronde ook wint komt hij in de top 10 en dat binnen 1 vol seizoen PDC. KOEKOEK.
Heeft wel gelijk. Suljovic vroeg nog welk tafeltje voor hem was zoals te zien was op de beeldenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Harrington is ook een seniele gek die thuis moet blijven
Als Price die 1 pijl op tops miste kreeg Dolan tenminste 1 matchdartquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:03 schreef Szura het volgende:
Hoezo Price oog van de naald? Nooit zag het ernaar uit dat Dolan ging breken.
Op Q-School '19 binnengekomen lieverd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde in zijn eerste jaar geen vol jaar mee toch?
Echt welquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht dat hij niet alles speelde dat jaar (bijvoorbeeld alle majors etc) of speelde hij wel alles direct? Ik dacht van niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Q-School '19 binnengekomen lieverd.
Dagjesmensedquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klinkt goed, behalve de cola.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef wimderon het volgende:
Bunting is iemand die op een zaterdagavond kindercola drinkt met een koetjesreep en een kommetje paprikachips erbij.
WMPquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht dat hij niet alles speelde dat jaar (bijvoorbeeld alle majors etc) of speelde hij wel alles direct? Ik dacht van niet.
Tim Hofman met lang haarquote:
Hij haalde de SF van de Matchplay tamzak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht dat hij niet alles speelde dat jaar (bijvoorbeeld alle majors etc) of speelde hij wel alles direct? Ik dacht van niet.
Als als als. De hele partij is er geen moment uitzicht geweest op een break van Dolan. En dat was toch echt nodig omdat Price mocht beginnen. Price was altijd in control, Dolan bleef door z’n finishes bij maar kon dat nooit brengen in legs van Price.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Price die 1 pijl op tops miste kreeg Dolan tenminste 1 matchdart
Ja maar dan staat er toch wel gewoon flinke druk op? 1 pijl op de dubbel en anders verlies je gewoonquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Als als als. De hele partij is er geen moment uitzicht geweest op een break van Dolan. En dat was toch echt nodig omdat Price mocht beginnen. Price was altijd in control, Dolan bleef door z’n finishes bij maar kon dat nooit brengen in legs van Price.
Dat wordt een groot succesquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zin in, darten zonder mods
Rellenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zin in, darten zonder mods
Pump it up ook niet bij Durrantquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit nummer past niet bij Bunting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |