abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197054029
twitter

Ik vind het eigenlijk wel een scherpe opmerking. Al dat gejank van mensen die niet weten wat er in het vaccin zit. Dit gaan naar de mac en schuiven er 3 voordeelmenus naar binnen zonder te weten wat er precies in verwerkt zit.

En wat krijg je dan als tegen reactie? Je raadt het al:

twitter

Zo komen we toch nooit van dit virus af :')
pi_197054188
quote:
De enige die mij mag prikken is mijn man.
:D
  dinsdag 29 december 2020 @ 12:55:43 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_197054224
Gelukkig ben ik er zelf bij als ik een frikandel naar binnenwerk, plus ik kan de doos omdraaien en weet dan precies wat er in een frikandel zit, ik heb niet zo een zin om straks met een aanvink in mijn paspoort te lopen met "ik ben gevaccineerd".
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_197054246
Even een logistiek proces opzetten meer had je niet hoeven doen, veel te laat weer en ik voorspel weer een chaos.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_197054408
het zal mij allemaal een zorg zijn
lol
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:03:53 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197054446
"Minachting voor weldenkend Nederland"

Lol, zijn vooral laagopgeleiden die niet willen vaccineren.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197055222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef jameshond7 het volgende:
[ twitter ]

Ik vind het eigenlijk wel een scherpe opmerking. Al dat gejank van mensen die niet weten wat er in het vaccin zit. Dit gaan naar de mac en schuiven er 3 voordeelmenus naar binnen zonder te weten wat er precies in verwerkt zit.

En wat krijg je dan als tegen reactie? Je raadt het al:

[ twitter ]

Zo komen we toch nooit van dit virus af :')
Voedsel kun je niet 1-op-1 vergelijken met een vaccin of met medicatie.

Daarnaast gaat het niet alleen om weten wat er in het vaccin zit, maar ook om kennis van lange termijneffecten. Op dit moment is deze kennis alleen gebaseerd op aannames, die m.i. een hoge mate van waarschijnlijkheid hebben, maar het blijven aannames.

En ondanks dat je voedsel niet 1-op-1 kunt vergelijken met bijvoorbeeld een vaccin of met medicatie, kan het langdurig gebruik van bepaald type voedsel natuurlijk wel degelijk nadelige gevolgen hebben. Vandaar dat er steeds meer mensen zijn die sterk letten op wat er in hun voedsel zit. De veronderstelling dat degenen die terughoudend zijn tegenover de nieuwe COVID-vaccins allemaal wel regelmatig frikandellen in hun mik stoppen is daarom een totaal niet onderbouwde aanname die vooral "leuk klinkt" voor lui zoals jij.
Krekker is de bom!
pi_197055544
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:55 schreef cherrycoke het volgende:
Gelukkig ben ik er zelf bij als ik een frikandel naar binnenwerk, plus ik kan de doos omdraaien en weet dan precies wat er in een frikandel zit, ik heb niet zo een zin om straks met een aanvink in mijn paspoort te lopen met "ik ben gevaccineerd".
Oja, jij gelooft direct wat er op die doos frikandellen staat? Wordt eens wakker, schaap.

Zonder gekheid, die opmerking van Hugo is gewoon scherp en waar. Mensen die over dat vaccin zeiken geloven experts niet (geloven niet wat er op de verpakking van de frikandellen staat), maar schuiven wel allerlei eten naar binnen en nemen medicijnen voor vanalles en nog wat zonder daar vraagtekens bij te stellen. Of ze roken, waarvan zelfs bewezen is dat het slecht is, maar toch doen de dat :')

De selectieve zorgen die veel mensen hebben m.b.t. het vaccin zijn gewoon lachwekkend.
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:42:00 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197055588
COR / Vaccins #5 - Het zal in Q1 2021

Er zijn al genoeg vaccins topics toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')