Eigen schuld dusquote:
Verliefdheid is heul geen zondequote:
We werden melancholisch door de drank, het werd ondanks Van Inkel een legendarische nachtquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is gister het drankspel gegaan?
Ik kon echt niet meer, ik was serie gaan kijken op bed en ogen vielen al steeds dicht, toen laptop weggezet met wel de top2000 aan. Toen hoorde ik ABBA, en ogen vielen weer dicht en toen hoorde ik nog steeds ABBA. Dus ik dacht o zo lang heb ik dan toch mijn ogen niet dicht gehad.
Nu zie ik dat dat dus nummer 839 en 834 zijn geweest
Weer niet echt goed. De regels voor de komende shift van Van Inkel worden weer aangepast.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon echt niet meer, ik was serie gaan kijken op bed en ogen vielen al steeds dicht, toen laptop weggezet met wel de top2000 aan. Toen hoorde ik ABBA, en ogen vielen weer dicht en toen hoorde ik nog steeds ABBA. Dus ik dacht o zo lang heb ik dan toch mijn ogen niet dicht gehad.
Nu zie ik dat dat dus nummer 839 en 834 zijn geweest
gelukkig maar. Maar dat zal wel idd betekenen dat we hem 10 keer gaan horen morgen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb opvallend weinig Hazes gehoord nog ja
Laat het mijn allerdomste fout zijnquote:
Hazes stond vorig jaar met 5 of 6 platen tussen 250 en 450 dus dat zal dit jaar wel niet anders zijn. Kleine Jongen daar nog boven (en Leefquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb opvallend weinig Hazes gehoord nog ja
Laat me dit nooit meer vergeten bovendieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Of coursequote:
Niet eensquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jij gooide een schaal vol zijn kant op?
I know, maar ik had het afgelopen 3 weken even lastig. Lang verhaalquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verliefdheid is heul geen zonde![]()
Iets beter dan de flopnacht ervoor...quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
36 zelfsquote:
Dreetje heeft het ook met een hond gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hazes stond vorig jaar met 5 of 6 platen tussen 250 en 450 dus dat zal dit jaar wel niet anders zijn. Kleine Jongen daar nog boven (en Leefmaar denk dat die gezakt is om vergelijkbare redenen als Marco)
dat is eigenlijk de enige van ze die ik echt goed vind.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Gretzl het volgende:
Nah, Het Regent Zonnestralen is sowieso de grootste AdeM classic
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren vlak voor het slapengaan Rood van Marco, helaas.
Vinden jullie dat strijkerstuk ook niet op de Kabouterdans lijken?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Gretzl het volgende:
Nah, Het Regent Zonnestralen is sowieso de grootste AdeM classic
Die staat dan ook ruim het hoogst, op 101quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is eigenlijk de enige van ze die ik echt goed vind.
Ik luister liever de Kabouterdansquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren vlak voor het slapengaan Rood van Marco, helaas.
Vinden jullie dat strijkerstuk ook niet op de Kabouterdans lijken?
Mijn fave Acda En De Munnik trouwens, ook een schitterende tekstquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
I know, maar ik had het afgelopen 3 weken even lastig. Lang verhaal
Zo'n tekst raakt me wel weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |