quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:06 schreef Evenstar het volgende:
Aanwezig voor godenuurtje met stemplaat
Goedemorgen lieve mensen!
Dat is niet tot nu toe hequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tweede helft 30 december tussen 08.00 en 09.00. Kijk dat blok eens
Je gaat vroeg slapen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Goede morgen! Mijn dag is al doormidden
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tweede helft 30 december tussen 08.00 en 09.00. Kijk dat blok eens
Ik maak alles stuc?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:07 schreef essnhills het volgende:
Maar dat kan niet, want ik maak alles stuk![]()
ik vind eigenlijk die laatste dag het vervelendste worden. Dan komen al die nummers die je eigenlijk veel te vaak gehoord hebt + een paar draken die veel te hoog staan. Als een Smells Like Teen Spirit, Wonderwall of zo langskomt dan hoef ik m eigenlijk niet zo te luisterenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in die overdaad aan Metallica, Pink Floyd, Queen, Guus Meeuwis en Andre Hazes. Het is altijd ontzettend eenzijdig.
Ik kan me herinneren dat ik 30 december ooit de leukste en meest veelzijdige dag vond
Underworld, Editors, Jefferson Airplane.. booohhhhhquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:07 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
Sowieso dubbele Lynyrd Skynyrd genot
Pittige tante hoor, die Diaanquote:
Ik ben morgen de hele dag onderweg en bezig, volgens mij een goede dag uitgekozenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in die overdaad aan Metallica, Pink Floyd, Queen, Guus Meeuwis en Andre Hazes. Het is altijd ontzettend eenzijdig.
Ik kan me herinneren dat ik 30 december ooit de leukste en meest veelzijdige dag vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |