SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is zo aandoenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega aan boord die had een slaapmutsje.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Gaat toch om wat er in de pyjamabroek zit
Als in een daadwerkelijke muts en niet een slaapmutsje als in een stevige borrel voor het slapengaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met een lelijke vrouw? Gaat toch om wat erin zit?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Gaat toch om wat er in de pyjamabroek zit
Een heleboel chocolaquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met een lelijke vrouw? Gaat toch om wat erin zit?
Dit ja, gewoon in de blote bipsquote:
Daadwerkelijke muts. De offshore is al decennia, naar mijn idee terecht, drooggelegd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als in een daadwerkelijke muts en niet een slaapmutsje als in een stevige borrel voor het slapengaan?
In dat geval zou ik drie dikke pyjama's over elkaar heen getrokken aanraden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met een lelijke vrouw? Gaat toch om wat erin zit?
Alsof het allemaal zo groot is dat het alle kanten op gaat en in de weg ligtquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
wel een een onderbroekje aan om de boel op zijn plaats te houden
Zo onhandig dat je 'm 's morgens weer moet oprollen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof het allemaal zo groot is dat het alle kanten op gaat en in de weg ligt
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef Karzai het volgende:
Daar is bijna een week niets meer aan gedaan
Ofaan de zijkant onder deken vandaan komt n het koud isquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo onhandig dat je 'm 's morgens weer moet oprollen.
Nee johquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
wel een een onderbroekje aan om de boel op zijn plaats te houden
Dat je bij het wakker worden schrikt omdat je eigen piel je verliefd aan ligt te staren op het kussen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof het allemaal zo groot is dat het alle kanten op gaat en in de weg ligt
Een refinement klinkt al slaapverwekkendquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu in een refinement maar ik heb mijn aandacht er niet echt bij
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je bij het wakker worden schrikt omdat je eigen piel je verliefd aan ligt te staren op het kussen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ofaan de zijkant onder deken vandaan komt n het koud is
Ja doe je dat toch lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef Makrelis het volgende:
BH's moeten wel uit in bed. Als eerste.Goed voor de doorbloeding zegmaar.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat je 's morgens wakker wordt met een kersttafereeltje in je slaapkamer.
[ afbeelding ]
Kan best interessant zijn. Maar mijn hoofd is met vakantie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een refinement klinkt al slaapverwekkend
Het geluid dat je nu hoort is de broek van US.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
nu ik niet meer werk draag ik echt nauwelijks nog een bh :p
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
had die er tenminste een aanquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geluid dat je nu hoort is de broek van US.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja die bh gaat zo snel mogelijk uit.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geluid dat je nu hoort is de broek van US.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ben jij nou teleurgesteld om los rondslingerende tietenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan best interessant zijn. Maar mijn hoofd is met vakantie.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Misschien een keer K.O. geslagen door een rondslingerende tiet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij nou teleurgesteld om los rondslingerende tieten
Is toch een aardig gewicht soms.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een keer K.O. geslagen door een rondslingerende tiet.
Ja. Te groot is ook niet bepaald handig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch een aardig gewicht soms.
Balkan regioquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
quote:
Dit in deze volgorde is heel fout.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel je bed onder de chocola
Dat ze aan de zijkanten van het tweepersoonsbed op de grond hangen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Te groot is ook niet bepaald handig.
ho wacht.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Daadwerkelijke muts. De offshore is al decennia, naar mijn idee terecht, drooggelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was een fries tegen zijn pensioen hier op de Noordzee. Ik kwam 'm wakker maken. Deed 'ie zo z'n gordijntjes van z'n kooi open en dan dat slaapmutsje...quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ho wacht.
Echt niet alle clubs hoor
maar naar mijn idee ook terecht.Neem je ook altijd een eigen piratenvlag mee voor dat soort gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je ook altijd een eigen piratenvlag mee voor dat soort gevallen?
Ohja jullie doen aan hotbunking en gedeelde hutten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, was een fries tegen zijn pensioen hier op de Noordzee. Ik kwam 'm wakker maken. Deed 'ie zo z'n gordijntjes van z'n kooi open en dan dat slaapmutsje...
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ho wacht.
Echt niet alle clubs hoor
maar naar mijn idee ook terecht.Platforms wel al ben ik daar in de britse sector nooit op geweest. Bij een niet nader te noemen baggerfirma hebben ze gewoon een bar aan boord daarentegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotbunking?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ohja jullie doen aan hotbunking en gedeelde hutten.
met mini schijthuisplein enzo. Niks voor mij.
Welke nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Platforms wel al ben ik daar in de britse sector nooit op geweest. Bij een niet nader te noemen baggerfirma hebben ze gewoon een bar aan boord daarentegen.
Ik heb altijd een eigen hut met sanitair gehad. Lijkt me ook niks om een hut te delen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ohja jullie doen aan hotbunking en gedeelde hutten.
met mini schijthuisplein enzo. Niks voor mij.
Hotbunking met mini schijthuispleinquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotbunking?
Klinkt als een slechte P0rno.
ja is oa in de marine nogal een dingetje. Met name bij de onderzeeërs. Dan deel je letterlijk een slaap plek. En ga je dus slapen in een warme kooiquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotbunking?
Lekker in het kwakje van de vorige liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotbunking?
Gatverquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja is oa in de marine nogal een dingetje. Met name bij de onderzeeërs. Dan deel je letterlijk een slaap plek. En ga je dus slapen in een warme kooi
Ik heb een aantal keer geweigerd om aan boord te stappen om die redenquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb altijd een eigen hut met sanitair gehad. Lijkt me ook niks om een hut te delen.
Maar je deelt ook het beddengoed?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan hoop je iig dat Clemens of Excelcisdeo, met wie je je kooi deelt, geen zakratten heeft.
Pleur die oostblokkers maar bij elkaar in een hut. Ik MOT een eigen hut ja. Op de Jan Steen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer geweigerd om aan boord te stappen om die reden
Durf ik niet te zeggen.. maar zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je deelt ook het beddengoed?
Mja die Aziaten zitten toch altijd bij (aan, en in) elkaar. Dus maakt geen verschilquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Pleur die oostblokkers maar bij elkaar in een hut. Ik MOT een eigen hut ja. Op de Jan Steen.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja die Aziaten zitten toch altijd bij (aan, en in) elkaar. Dus maakt geen verschil
'ik ben even offline want de Ziggo-monteurs zijn bezig dus ik heb geen internetverbinding'quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet eens tijd voor een tukje vanmiddag.
Telefoon doorschakelen naar die dikke CEO van jullie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Eens. Ooit een winterjas gekocht (naja gekregen voor verjaardag) en dat ding heeft het nog geen winter volgehouden.quote:
ik ga ook zo voor de scooterquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Karzai het volgende:
papier wegbrengen, maar even rondje met de scooter rijden vanmiddag vanwege de accu
en daarna kan ik weer chillen
Zo’n zwaar leven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Does he fok horses?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar maanden is die van ons 80, benieuwd of hij dan wat minder gaat micro-managen en wat meer paarden gaat fokken of zo
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
ben nog steeds bezig met stopcontactfrontje schoon te maken.
Nu maar weken in schoonmaakazijn
kan rook aanslag zo hardnekkig zijn?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik merk dat ik er slecht tegen kan. Het niksen.
En ik mis echt het samenzijn met vrienden en een restaurant pakken enzo.
Zo’n zwaar leven.
Nee maar de 10 jaar ervoor welquote:
Ja die bedoel ik ook.quote:
Als het er echt in zit, krijg je het er niet meer uitquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
ben nog steeds bezig met stopcontactfrontje schoon te maken.
Nu maar weken in schoonmaakazijn
kan rook aanslag zo hardnekkig zijn?
Ja maar die aanslag verdwijnt dan niet opeens plotselingquote:
Wat stom. Nou ja moet ik vanmiddag maar youtubes kijken over hoe ik het moet vervangenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als het er echt in zit, krijg je het er niet meer uit
nou doe ook wel mijn best dus plotseling is het niet nee wijsneus :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar die aanslag verdwijnt dan niet opeens plotseling
Die zou verbaasd opkijken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Telefoon doorschakelen naar die dikke CEO van jullie.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou doe ook wel mijn best dus plotseling is het niet nee wijsneus :p
Njet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:19 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Mijn plee onderdeel komt vandaag ook niet. Moet ik in de aanbouw gerrienquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe geen lampen vandaag en iets anders wat ik vorige week heb gekocht komt ook niet vandaag. Janken maar ik begrijp het wel.
Denk dat ik het morgen ook niet krijg, grr.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn plee onderdeel komt vandaag ook niet. Moet ik in de aanbouw gerrien
Gaafquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger zag het er beter uit dan tegenwoordig.
https://www.scientias.nl/(...)ar-bloot-in-pompeii/
Ik m'n stortbak ook niet want ben morgen heel de dag weg. En alle pakketpunten zijn dicht >.< Gok op de buren, maar deze club laat standaard niet bij de buren bezorgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik het morgen ook niet krijg, grr.
tot 1700quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, hoe lang moet je nog?
Ik kon mijn nieuwe schoenen gelukkig bij een supermarkt laten bezorgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik m'n stortbak ook niet want ben morgen heel de dag weg. En alle pakketpunten zijn dicht >.< Gok op de buren, maar deze club laat standaard niet bij de buren bezorgen
Mja wacht het wel af. Heb nog een wc dus zo'n ramp is 't niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon mijn nieuwe schoenen gelukkig bij een supermarkt laten bezorgen
Lekker gourmetten in de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Belgische politiechef op non-actief na gourmetfeest
Een Belgische politiechef is op non-actief gezet, schrijft Het Nieuwsblad. Veertien agenten van een korps in Brussel vierden Kerstmis tijdens diensttijd in uniform aan een gourmettafel. Er werd geen afstand gehouden en er werd alcohol gedronken. Een van de agenten plaatste een foto van het feestje op Instagram waarna ophef ontstond.
De chef zou zelf niet bij het feestje aanwezig zijn geweest. Het feestje duurde twee uur en eindigde toen de dienst ten einde was. De agenten kunnen ieder een boete van 4000 euro krijgen. Dat is dezelfde boete die mensen krijgen die een feest organiseren in coronatijd.
Geniusquote:Een van de agenten plaatste een foto van het feestje op Instagram
nou buiten dat. tegen de coronaregels inquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gourmetten in de baas zijn tijd
Dit is correct maar ik dacht dat je geen vingertjes meer wilde wijzen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou buiten dat. tegen de coronaregels in
Laat die lui lekker ff vieren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Een Belgische politiechef is op non-actief gezet, schrijft Het Nieuwsblad. Veertien agenten van een korps in Brussel vierden Kerstmis tijdens diensttijd in uniform aan een gourmettafel. Er werd geen afstand gehouden en er werd alcohol gedronken. Een van de agenten plaatste een foto van het feestje op Instagram waarna ophef ontstond.
De chef zou zelf niet bij het feestje aanwezig zijn geweest. Het feestje duurde twee uur en eindigde toen de dienst ten einde was. De agenten kunnen ieder een boete van 4000 euro krijgen. Dat is dezelfde boete die mensen krijgen die een feest organiseren in coronatijd.
En alcohol. HUUUU PAKKEM SLAATEM SCHIETEMDOODTquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou buiten dat. tegen de coronaregels in
Of elkaar als er een paar tussen zitten die niet zo goed tegen alcohol kunnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alcohol. HUUUU PAKKEM SLAATEM SCHIETEMDOODT
ja maar ik ben geen politieagent die boetes uitdeelt toch :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct maar ik dacht dat je geen vingertjes meer wilde wijzen?
Lekker slim, op instagram gooienquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Tijdens dienstijd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alcohol. HUUUU PAKKEM SLAATEM SCHIETEMDOODT
Wel spannend, dronken agenten op straatquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tijdens dienstijd.
Weet niet of je het een goed idee vind dat de politie drinkt onder werktijd?
Ja fuckin dom en jullie reacties maken het niet slimmerquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel spannend, dronken agenten op straat
Ga lekker door, ook naar ons wijzen met je vingertjequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fuckin dom en jullie reacties maken het niet slimmer
In België verbaast het me niets.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tijdens dienstijd.
Weet niet of je het een goed idee vind dat de politie drinkt onder werktijd?
Nou ja je reageert zelf zo he.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker door, ook naar ons wijzen met je vingertje
Het soort kerstcadeau dat je van ballie kunt verwachtenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Leuk kerstcadeautje![]()
https://www.nieuwnieuws.n(...)n-botten-voor-kerst/
Hoezo jullie?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fuckin dom en jullie reacties maken het niet slimmer
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct maar ik dacht dat je geen vingertjes meer wilde wijzen?
Beetje met je eigen been spelen zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het soort kerstcadeau dat je van ballie kunt verwachten
Nou ik zie je er ook niet tegen optreden andersquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar moet ik de politie lekker laten drinken
Ik ben toch geen fucking politie agent fles.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zie je er ook niet tegen optreden anders![]()
Maar je loopt wel ondertussen hier een beetje rond te bazelen wie er precies wàt van mag vinden.
Want jij maakt nooit fouten. Als enige persoon op de planeet.![]()
Ik wil maar zeggen, ik zou daar gewoon wat voorzichtiger mee zijn
Nee nee nee BH-loos vrouwseltje, jij betrok het meteen op de quarantaineregels in eerste instantie en niet op eten en drinken in de baas zijn tijd als politieagenten.quote:
Ja is ook niet correct nee. Want die zelfde agent geeft wel bekeuringen aan mensen die ook een feestje houden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nee nee BH-loos vrouwseltje, jij betrok het meteen op de quarantaineregels in eerste instantie en niet op eten en drinken in de baas zijn tijd als politieagenten.
God beware ons...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben toch geen fucking politie agent fles.
Ja zeg dan ook niet van die domme dingenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja kom nou maar weer van die kast af hoor, lol is eraf
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nee nee BH-loos vrouwseltje, jij betrok het meteen op de quarantaineregels in eerste instantie en niet op eten en drinken in de baas zijn tijd als politieagenten.
Nee het is ook gewoon een domme reactiequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Hoe moet Bitterbal persoonlijk die agent tegenhouden om te drinken? Ik snap het niet.
Je hebt ook gelijk maar het is zo geil om je boos te zienquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is ook niet correct nee. Want die zelfde agent geeft wel bekeuringen aan mensen die ook een feestje houden.
Dat kan niet he
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk maar het is zo geil om je boos te zien
Wie zegt dat we dat doen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Dat julie samen drinken en te dicht bij elkaar zitten boeit mij geen flikker maar van de politie wel
Dit is nog lang geen boze bal hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk maar het is zo geil om je boos te zien
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Hoe moet Bitterbal persoonlijk die agent tegenhouden om te drinken? Ik snap het niet.
Ja maar wij gepeupel hebben geen voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee fles zegt dat ik met vingertje wijs en zelf noit wat verkeerd doe
Misschien verveelden die agenten zich wel?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Dat julie samen drinken en te dicht bij elkaar zitten boeit mij geen flikker maar van de politie wel
Ik zie die smiley's niet meer he dus nu lijkt het meer op een retweet.quote:
Dus datquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wij gepeupel hebben geen voorbeeldfunctie.
ze waren aan et werkquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien verveelden die agenten zich wel?
Denk dat het vaker voorkomt dan je denkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
KAN TOCH VERDOMME NIET DAT DE POLITIE ONDER INVLOED IS VAN VERDOVENDE MIDDELEN TIJDENS WERKTIJD ?!
das jammerquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie die smiley's niet meer he dus nu lijkt het meer op een retweet.
kun je dat uitzetten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie die smiley's niet meer he dus nu lijkt het meer op een retweet.
Nee maar ik blokkeer ze allemaal met adblock, hoef ze maar 1x te zien en daarna nooit weer. Kan de site ook wel blokkeren maar er zitten ook smileys tussen die op de FOK!poppetjes lijken en die wil ik wel zien.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was het heel erg rustig met kerstmis?
Misschien kan ama het welquote:
Niet zo belangrijk als een agentquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
De laatste keer dat ik onder invloed heb gewerkt was op de kaasafdeling bij de AH
hmm, nicequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik blokkeer ze allemaal met adblock, hoef ze maar 1x te zien en daarna nooit weer. Kan de site ook wel blokkeren maar er zitten ook smileys tussen die op de FOK!poppetjes lijken en die wil ik wel zien.
Ik kan ook abo nemen en jou uitzettenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan ook abo nemen en jou uitzetten
Toen was ik wel in de weer met scherpe messenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet zo belangrijk als een agent
wel uitkijken geblazen met snijmachinesquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Supermarktmedewerkers zijn best belangrijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Adblock is kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Lekker bij de snijmachines.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
De laatste keer dat ik onder invloed heb gewerkt was op de kaasafdeling bij de AH
ja lullig voor je collega' s;Pquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was ik wel in de weer met scherpe messen
Onder invloed van de piemelbrie van je werkgever?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Ja alsof jij nooit iets verkeerds doet ?!quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Dus dan loop je zelf maar naar de SEH en dan word je gehecht door iemand met een kegel van hier tot Tokyo.
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me nog heugen dat jij ook wel eens een collega hebt verwond.
Dit komt vrij regelmatig voor kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Dus dan loop je zelf maar naar de SEH en dan word je gehecht door iemand met een kegel van hier tot Tokyo.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Adblock is kutMag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als het maar dingen blokkeert.
Your beauty never ever scared me.
Nee had toen een schoolreisje met de boot naar Engeland achter de rug, kwam om 16.00 uur thuis en moest geloof ik om 17.00 uur weer werken. Op die boot natuurlijk 3 dagen aan een stuk gezopenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onder invloed van de piemelbrie van je werkgever?
O dan is het niet erg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt vrij regelmatig voor kan ik je vertellen.
Zat een keer in een sterrenrestaurant, naast ons zat een heer van middelbare leeftijd te genieten van zijn x gangen diner met wijnarrangement.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Oh ja dat glasquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete tomatensoep en kapot glas in een krat?
Ach joh, hartoperatie met de Franse slag moet kunnen tochquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zat een keer in een sterrenrestaurant, naast ons zat een heer van middelbare leeftijd te genieten van zijn x gangen diner met wijnarrangement.
Die beste man bij gang 5 opgebeld dat ie weg moest voor een spoedoperatie. Meneer was cardioloog van dienst.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zat een keer in een sterrenrestaurant, naast ons zat een heer van middelbare leeftijd te genieten van zijn x gangen diner met wijnarrangement.
Die beste man bij gang 5 opgebeld dat ie weg moest voor een spoedoperatie. Meneer was cardioloog van dienst.
quote:
Maar jij drinkt sowieso al zeldenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
maar ik was niet onder invloed dus totaal niet relevant voor dit gesprek
Waarom niet? Er zijn maar 3 mensen hier die het wel leuk vinden.quote:
je mag fok geen inkomsten ontnemenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat adblockers niet mochten op fok
Ik heb een abonnement dus ik voel mij niet schuldig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Het is toch alleen maar leuk als jullie het ook kunnen zienquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn maar 3 mensen hier die het wel leuk vinden.
rozedebiel is niet van fokquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Maar je bent een mod met voorbeeld functiequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement dus ik voel mij niet schuldig.
Maar wij willen het niet zien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar leuk als jullie het ook kunnen zien
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn maar 3 mensen hier die het wel leuk vinden.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je bent een mod met voorbeeld functie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Heb hem buiten abonnement altijd braaf uit.
voor ons niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar leuk als jullie het ook kunnen zien
Heb ik vast een keer gedaan maar ik ben er niet mee begonnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ging jij ook niet de OP aanpassen omdat alle namen op alfabet MOESTEN?
Nee dat was die autist die er nu niet meer is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat was die zilverberkquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maakt het niet meteen leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Verzameld en gemaakt door en voor FOK!ers
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit staat op de rozevla site
Verzameld en gemaakt door en voor FOK!ers
Praat eens niet als een 3-jarige peuter joh.quote:
Ik moet lachen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Praat eens niet als een 3-jarige peuter joh.
Misschien komt het door de dagen tussen kerst en oud & nieuw.quote:
Kerst is weer voorbij dus het is gedaan met de kumbaya vrede op aardequote:
De gooch van het jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien komt het door de dagen tussen kerst en oud & nieuw.
quarantaine maakt mensen gek.quote:
Leek me hier wel gepast.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Praat eens niet als een 3-jarige peuter joh.
Zo zo, er is vandaag een pittig balletje uit de vriezer geroldquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
maar ik was niet onder invloed dus totaal niet relevant voor dit gesprek
Hier lijkt die ook door te komen en het is droog, ik ga zo ook maar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
maar de zon komt door. Ik ga buiten een stukje wandelen
Zonder BHquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, er is vandaag een pittig balletje uit de vriezer gerold
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, er is vandaag een pittig balletje uit de vriezer gerold
Nooouuuuhooooouuuuuuquote:
Ga je dit nu elke keer aanhalen als ze iets zegt?quote:
Dat was eigenlijk in het algemeen over die digidquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon een bewijs van het land waar je het haalt.
Snap je probleem dan niet echt met 'handig als je in het buitenland woont'
Staat dus los van het corona vaccinatiebewijs waar het dus over gingquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk in het algemeen over die digid
Als wij geboortebewijs e.d. Nodig hebben moet dat ook via digid
Alleen heb je die niet als je in het buitenland woont of hij is verlopen dis telkens opnieuw aanvragen, is gewoon administratief gezeik altijd
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Spuit mosterd over de bitterbal.
Ejaculeerik, bent gij dat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van koude sauzen neequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lust je nou ook al geen mosterd? Je bent wel een sauswaus hoor
Warme mayonaise?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van koude sauzen nee
Oei. Hopen dat Hongarije niet getroffen wordt. Die hebben hun enige kerncentrale precies op een breuklijn gezetquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Het is nog steeds 2020
https://www.nu.nl/buitenl(...)-zuid-duitsland.html
ken niemand anders die zo moeilijk doet over sausjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lust je nou ook al geen mosterd? Je bent wel een sauswaus hoor
Mayonaise is sowieso een substantie gekweekt uit de gekwelde zielen uit de helquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken niemand anders die zo moeilijk doet over sausjes
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mayonaise is sowieso een substantie gekweekt uit de gekwelde zielen uit de hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |