Daar een beetje doorheen lullen, dan ben je echt een teringdebiel hoor.quote:
Hier valt dan ook niks goeds over te zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef essnhills het volgende:
Hij zegt nu gewoon niks meer of een liedje goed is of niet
Thanks, ik had echt een slok nodig om een kaasbolletje weg te spoelenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef houdjemond het volgende:
Wat een legendarische ellende. Ik geef jullie toestemming om te zuipen.
Gruwelijk goed ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is Ruud de Wild 's middags ook GRUWELIJK
ik heb er eigenlijk 0 moeite mee om over te praten. Je herinnert je gewoon leuke momenten en niet per se de drank. Mn ouders denken ook dat als ze iets drinken ik dat moeilijk vind maar dat is totaal niet zo.quote:
*googledquote:
Ik geef het drankspel maar op jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef houdjemond het volgende:
Wat een legendarische ellende. Ik geef jullie toestemming om te zuipen.
Damien Rice is sowieso niet echt populair.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer, nadat dit 5 jaar geleden in de top 300 stond had ik wel verwacht dat t daar zou blijven.
Die heeft er ook totaal geen zin in om zo'n lijst te presenterenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Ruud wordt ook steeds irritanter ja
Echt hèquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef essnhills het volgende:
Hij zegt nu gewoon niks meer of een liedje goed is of niet
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk 0 moeite mee om over te praten. Je herinnert je gewoon leuke momenten en niet per se de drank. Mn ouders denken ook dat als ze iets drinken ik dat moeilijk vind maar dat is totaal niet zo.
Ik had ook niet verwacht dat deze zo hard weg zou zakken in eerste instantie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer, nadat dit 5 jaar geleden in de top 300 stond had ik wel verwacht dat t daar zou blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |