Zie je dat @leolinedance?quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon voor het raam (04u30 volle maan !!) staan met de opgeheven kleine en Kunta Kinti roepen dat de kleine met tromgeroffel deel is geworden va de nieuwe toekomst. Hoe sneller het kind gewend is aan wat herrie hoe weerbaarder het is.
Oh nee dit is het type volk wat in een zanderige tuin met hier en daar wat onkruid zo'n wit plastic tuinset heeft geparkeerd waar ze dan vergezeld van een blik bier en een kwijlende kuthond vanonder hun partytent commentaar geven op alles wat voorbij komt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Kampen ook zo kon zijn![]()
Ik woonde destijds in de zeeheldenbuurt van Zwolle. Daar zijn een paar blokken waar de honden geen brood van lusten qua volk. Van die mensen die met het hele gezin met één tandenborstel deden en waarvan de kindertjes met rotte tandjes op de kleuterschool aankwamen waar ze voor het eerst kennismaakten met een boek en regels.
Echt een super goed idee ja!quote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zie je dat @:leolinedance?Lijkt me geen kwaad kunnen!
![]()
Man, wat moet jij van lockdowns houden...![]()
Ik geniet van jouw manier van schrijven! Zie ze zitten!quote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh nee dit is het type volk wat in een zanderige tuin met hier en daar wat onkruid zo'n wit plastic tuinset heeft geparkeerd waar ze dan vergezeld van een blik bier en een kwijlende kuthond vanonder hun partytent commentaar geven op alles wat voorbij komt.
Kreeg ook al een grote bek laatst omdat ik met een mondkapje de deur uit kwamhet zit allemaal erg diep hier. Dat belooft wat.
Mooi geschreven, ik zie het helemaal voor me jaquote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh nee dit is het type volk wat in een zanderige tuin met hier en daar wat onkruid zo'n wit plastic tuinset heeft geparkeerd waar ze dan vergezeld van een blik bier en een kwijlende kuthond vanonder hun partytent commentaar geven op alles wat voorbij komt.
Kreeg ook al een grote bek laatst omdat ik met een mondkapje de deur uit kwamhet zit allemaal erg diep hier. Dat belooft wat.
Bizar allemaal zeg. En dan te bedenken dat daar vast ook kinderen wonenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik geniet van jouw manier van schrijven! Zie ze zitten!![]()
Hier in de buurt ook zo'n wijk. Groep van zo'n 40/50 opgeschoten jeugd die al maandenlang banden verzamelen en brandstichting was favoriete bezigheid. Tijdens de jaarwisseling was het zeer onverstandig om uberhaupt de wijk in te rijden, want dat was gewoon ronduit onveilig. Drie keer gebeurt (waarvan ik weet) dat mensen domweg uit hun auto getrokken werden om het in de brand te steken.Maar ook ff afrekenen met minder geliefde buren d.m.v. molotovcocktails was niet ongebruikelijk.
![]()
Hoe het nu is, weet ik niet precies. Gemeente heeft paar jaar geleden herstructurering in de wijk ingezet als laatste redmiddel. Wijs besluit.
Oh maar die doen gezellig mee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bizar allemaal zeg. En dan te bedenken dat daar vast ook kinderen wonen
Mwah.... aan entertainment niks te klagen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt een super goed idee ja!
Yup.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bizar allemaal zeg. En dan te bedenken dat daar vast ook kinderen wonen
Ben wel nieuwsgierig naar de vertolking van Irma dan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:50 schreef TLC het volgende:
Ik verwacht nog een persconferentie waarop Rutte gaat oproepen om even te stoppen met ziek worden en doodgaan, het is nog niet 18 januari.
Topidee. Komt er misschien een beetje shot in de zaak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:01 schreef BlackLining het volgende:
Misschien wil Duitsland ook wel Nederlanders vaccineren dan
Uit de Volkskrant. Exemplarisch. Sowieso goed stuk waarin de leugens en onzin van De Jonge cs even uiteengezet en ontkracht wordt: https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=freequote:En welke informatie daar precies in moet, hangt weer van het EMA-besluit. ‘Iedereen die zegt dat dit sneller had gekund, snapt niet hoe werkt’, zegt Rouvoet daarom.
Tegelijkertijd adviseert het RIVM in de dagelijkse overleggen – inmiddels tot wel vijf op een dag – de zorgverleners die snakken naar vaccininformatie voor hun medewerkers vooral om ook te kijken op de sites van de Amerikaanse en Britse medicijnautoriteiten: die hebben hun besluiten immers al gepubliceerd, gebaseerd op dezelfde farmaceutische data.
De arrogantie van het ministerie en RIVM is echt walgelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uit de Volkskrant. Exemplarisch. Sowieso goed stuk waarin de leugens en onzin van De Jonge cs even uiteengezet en ontkracht wordt: https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Lees het ook een artikel van dezelfde strekking van oud directeur RIVM. https://nos.nl/nieuwsuur/(...)e-is-beschamend.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uit de Volkskrant. Exemplarisch. Sowieso goed stuk waarin de leugens en onzin van De Jonge cs even uiteengezet en ontkracht wordt: https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Waarvoor?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uit de Volkskrant. Exemplarisch.
Nieuwsuur heeft ook weer iemand opgebeld om even te zeiken zonder enige informatiequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees het ook een artikel van dezelfde strekking van oud directeur RIVM. https://nos.nl/nieuwsuur/(...)e-is-beschamend.html
Hier ben ik wel bang voor. Dat je bij vluchtig contact nu wel besmet raakt of kleine kinderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen in Rotterdam Rijnmond
Je wilde toch laatst weten waarom de vaccinatiestrategie begin december opeens is omgegooid? Het antwoord staat in het artikel: omdat ze ervan uitgingen dat de vaccins in kleinere verpakkingen zouden worden geleverd en ze de informatie die hierover beschikbaar was in oktober niet gelezen hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |