SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Weer herhalingquote:
En niet te vergeten dat Trump niet tegen zijn verlies kon.quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou niet weten wat er nog meer is gebeurd.![]()
Ohja de toeslagengedoeaffaire.
Trump en Ettoquote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat Trump niet tegen zijn verlies kon.
Maar verder rustig jaartje, toch?
Meneer Aart en Sinterklaas zijn overledenquote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was ook nog ergens een ontploffinkje geloof ik.quote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meneer Aart en Sinterklaas zijn overleden
Ik ben er nog even langsgefietst. Stond een mensenmassa, niet normaal.quote:Op maandag 28 december 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest nieuwswaardig landelijk nieuws was die metro op de walvis.
Maar waren de oliebollen wel lekker?quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Stond net ook een mensenmassa bij de oliebollenkraam hier om de hoek.
Niks gekocht, maar ik weet uit ervaring dat ze goed zijn. Deze kraam heeft een paar keer de oliebollentest van het AD gewonnen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar waren de oliebollen wel lekker?
De Lame en de Belgquote:
Tis alweer voorbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Zit je daarop te wachten ?quote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
Weer popcorn eten in de buurtpreventie app
ze willen muziek spelen voor de hele straat met oud en nieuw
quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Tis alweer voorbij![]()
Ze zijn beide met de staart tussen de benen gevluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Gezellig?quote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
Weer popcorn eten in de buurtpreventie app
ze willen muziek spelen voor de hele straat met oud en nieuw
En nog een blauwe ookquote:
Ik ben geen verklikkerquote:
Maakt dat uit ?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal droomman gespot.![]()
https://twitter.com/memrireports/status/1341743407484514313?s=21
(Not sure if staged)
Het zal mij eerlijk gezegd aan m'n anus oxideren wat ze doen op dat gebied.quote:Op maandag 28 december 2020 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
Zit je daarop te wachten ?
Misschien kun je nog ergens schuilen of is je huis geluiddicht
🙃quote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja, even kijken waar mijn collega de hele dag uithangt
Vandaag vooral in de auto en mijn knutselhoekje op zolderquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat knutsel je dan?quote:Op maandag 28 december 2020 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag vooral in de auto en mijn knutselhoekje op zolder.
PTA / Modelspoor, deel Xquote:
Als je collegas zoekt maak je hier grote kans iddquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb 80s Lego treinen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
PTA / Modelspoor, deel X
Maar vandaag een stukje scenery voor bij een goederenstation grotendeels afgemaakt.
Om jou in toom te houden natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
Als je collegas zoekt maak je hier grote kans idd
Geen idee eigenlijk waarom de ksc zoveel ordehandhavers trekt
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 28 december 2020 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
PTA / Modelspoor, deel X
Maar vandaag een stukje scenery voor bij een goederenstation grotendeels afgemaakt.
In welke schaal bouw je?quote:Op maandag 28 december 2020 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
PTA / Modelspoor, deel X
Dat krijg je al snel met een paar aangebrande typesquote:
Fruitschaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik ben harstikke liefquote:Op maandag 28 december 2020 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om jou in toom te houden natuurlijk.
quote:
Slijmbalquote:
En gaan er ook treinen de mijn in rijden?quote:Op maandag 28 december 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ben een aantal maanden begonnen aan een kolenmijn in die schaal. Maar door verhuizing en aanstaande nieuwbouw staat het allemaal ingepakt en in de wacht.
Is dat ook met het ondergrondse deel ?quote:Op maandag 28 december 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ben een aantal maanden begonnen aan een kolenmijn in die schaal. Maar door verhuizing en aanstaande nieuwbouw staat het allemaal ingepakt en in de wacht.
Denk het wel ooitquote:Op maandag 28 december 2020 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gaan er ook treinen de mijn in rijden?.
[..]
Tis alweer voorbij![]()
Ze zijn beide met de staart tussen de benen gevluchtik was even de blues spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Geen idee nog of ik dat doe.quote:Op maandag 28 december 2020 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
Is dat ook met het ondergrondse deel ?
Gaaf
ze lopen niet weg tochquote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, gesport en gedouchet. En nu heb ik geen zin meer om te bouwen, sorry legodino.
Ze staan op voetjes, dus als het goed is niet.quote:
Tof. Ik heb geen 3D-printer maar probeer sommige details wel zelf te bouwen. Heb nu ook een houten schuurtje gemaakt en eerder al een perron met overkapping.quote:Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk het wel ooitHeb met de 3d printer mechanismes gemaakt die lading in wagonnetjes kunnen storten enzo.
Nicequote:Op maandag 28 december 2020 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof. Ik heb geen 3D-printer maar probeer sommige details wel zelf te bouwen. Heb nu ook een houten schuurtje gemaakt en eerder al een perron met overkapping.
[..]
Tis alweer voorbij![]()
Ze zijn beide met de staart tussen de benen gevluchtFake news!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kindjes in Afrika hebben trek, jij hebt gewoon honger.quote:
Ja begin maar met mijn regen tegen het raam youtubequote:Op maandag 28 december 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna bedtijd.
[ afbeelding ]
Val je daar mee in slaap?quote:Op maandag 28 december 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begin maar met mijn regen tegen het raam youtube
Buiten regent het ook gewoon hoor?quote:Op maandag 28 december 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begin maar met mijn regen tegen het raam youtube
En anders praat ze even met mij en dan ligt ze zo te pittenquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
word ik wel goed slaperig van ja
Moet je daar op een gegeven moment niet enorm van pissen?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders praat ze even met mij en dan ligt ze zo te pitten
ja lezen zou misschien zelfde effect hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik lees meestal een halfuurtje.
neequote:Op maandag 28 december 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je daar op een gegeven moment niet enorm van pissen?
quote:Op maandag 28 december 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
staat nog niet een minuut op en ik gaap al
quote:Op maandag 28 december 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
staat nog niet een minuut op en ik gaap al
quote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders praat ze even met mij en dan ligt ze zo te pitten
quote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Is nou gelijk iedereen in slaap gevallen
Ja wist niet dat ik zo slaapverwekkend was, weet dat ik niet de spannendste persoon ben, maar dat het zo erg isquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
jij bent er en iedereen valt in slaap @:ltvdk
quote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)pen-hoe-kan-dat.html
quote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)pen-hoe-kan-dat.html
quote:. De waarde van die boodschappen komt volgens de Nibud-norm neer op ongeveer 6,41 euro per dag
nu wil ik reizen naar een bungelow in de bossen, ergens beetje in bergen enzo waar het gewoon keihard onweert en regentquote:
Ik help je hopen dat dat inderdaad het gewenste effect gaat bereiken.....quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme weer vier Cobra 6'en onder m'n raam. Ik ben blij dat de sociale huurwoningen in januari gesloopt worden. Oprecht heel erg kut voor de goede, lieve mensen die daar wonen. Maar wel beter voor de buurt dat we dan eindelijk van de crackdealer, tokkies en relschoppers af zijn.
Nja, zal vast naïef klinken, maar het is een prima buurt, geen Overvecht of Kanaleneiland of zo. Gewoon enkele probleemgevallen die het voor iedereen verpesten. En die wonen dus allemaal in die flat. Hun criminele vriendjes en de crackjunks hebben hier dus niets meer te zoeken als deze weg zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik help je hopen dat dat inderdaad het gewenste effect gaat bereiken.....
En waar gaan alle goeie mensen wonen dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja, zal vast naïef klinken, maar het is een prima buurt, geen Overvecht of Kanaleneiland of zo. Gewoon enkele probleemgevallen die het voor iedereen verpesten. En die wonen dus allemaal in die flat. Hun criminele vriendjes en de crackjunks hebben hier dus niets meer te zoeken als deze weg zijn.
In een ander appartement? Hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar gaan alle goeie mensen wonen dan?
We hebben het graag gedaan voor hemquote:Op dinsdag 29 december 2020 07:43 schreef UitStraling het volgende:
Het kost even wat levens maar Matthew is er gelukkig mee.
https://www.nu.nl/achterk(...)ijkt.html?redirect=1
Echt hequote:Op dinsdag 29 december 2020 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
En inmiddels zijn alle landen in de EU begonnen met vaccineren. Behalve Nederland
En dan die smoesjes. Geef gewoon toe dat we wéér achter de feiten aanhobbelen, net als met het testen en elke maatregel die we hebben genomen.quote:
Spanje gaat een database bijhouden wie er wel en niet gevaccineerd zijn en deze info delen met andere landen, ben benieuwd hoeveel gezeik dat hier op gaat leverenquote:Op dinsdag 29 december 2020 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
En inmiddels zijn alle landen in de EU begonnen met vaccineren. Behalve Nederland
Volgens mij mag dat hier niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spanje gaat een database bijhouden wie er wel en niet gevaccineerd zijn en deze info delen met andere landen, ben benieuwd hoeveel gezeik dat hier op gaat leveren
Dan denk ik dat we als Nederlanders nog heel lang niet welkom zijn in heel veel landen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat hier niet.![]()
Ik neem aan dat Hugo die mailtjes aanvinkt als ongewenst en Spanje blokkeert
Je kunt mensen persoonlijk een vaccinatiebewijs geven. Dat hoeft niet in een Excelbestandje rondgepompt te worden, toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we als Nederlanders nog heel lang niet welkom zijn in heel veel landen.
Denk dat het allemaal mee gaat vallen zodra vaccinaties beginnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we als Nederlanders nog heel lang niet welkom zijn in heel veel landen.
In principe kom je dan op hetzelfde uit toch, ergens staat er beschreven of je een prikje hebt gehad of niet, of je nu zelf met dat papiertje loopt te wapperen of het staat al in een database beschikbaar voor douanes.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt mensen persoonlijk een vaccinatiebewijs geven. Dat hoeft niet in een Excelbestandje rondgepompt te worden, toch?
Als er een billijke grondslag is, zoals de volksgezondheid, dan is het goed mogelijk dat dat wel mag. Het is niet zo dat het bestaan van regelgeving betekent dat er helemaal niks meer mag. Sowieso is Spanje als EU-lid gebonden aan de GDPR, waar vergelijkbare dingen in staan als in onze eigen AVG.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat hier niet.![]()
Ik neem aan dat Hugo die mailtjes aanvinkt als ongewenst en Spanje blokkeert
Ja niemand weet hoe dat eruit ziet dus je kunt van alles bij elkaar painten OLÉquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
Inentingsbewijs te koop, 199 euro
Ik krijg normaal gesproken de griepprik. Betekent dat dat ik ook eerder een vaccin krijg en dan al in de kroeg mag staan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
Inentingsbewijs te koop, 199 euro
Ik zie een verdienmodel voor als de vakantiekriebels weer losbarsten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niemand weet hoe dat eruit ziet dus je kunt van alles bij elkaar painten OLÉ
Ga je de griep nu vergelijken met Covid-19?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken de griepprik. Betekent dat dat ik ook eerder een vaccin krijg en dan al in de kroeg mag staan?
niet dat dat weekje meer of minder echt veel zoden aan de dijk zet..quote:Op dinsdag 29 december 2020 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor de doden welquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat dat weekje meer of minder echt veel zoden aan de dijk zet..
Enkel de prioriteitstelling om mensen te vaccineren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je de griep nu vergelijken met Covid-19?
Zie daar het nut van het prikken van 104-jarigenquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je al dood bent en je krijgt het vaccin sta je ook niet op uit de dood denk ik. Dat zullen ze toch wel testen hoop ik.
Gewoon dood laten gaan toch. Maakt niet uit of de verpleegtehuizen het niet meer aankunnen en het leger ingezet moet worden. Deur dicht en zoek het maar uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie daar het nut van het prikken van 104-jarigen
Met deze vergelijking kunnen we dus net zo goed wachten tot januari 2030 met inenten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je op de IC ligt en je krijgt een vaccin toegediend ga je niet magisch beter worden.
Kun je sarcastisch over doen, maar denk je dat de druk op verpleeghuizen omLAAG gaat door hoogbejaarde hulpbehoevenden kunstmatig langer in leven te houden dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon dood laten gaan toch. Maakt niet uit of de verpleegtehuizen het niet meer aankunnen en het leger ingezet moet worden. Deur dicht en zoek het maar uit.
Die hoest toch ook nog in het gezicht van de verpleegster die haar vel komt wassen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boven de 60 is het risico op ernstige complicaties toch al enorm met de huidige variant van Covid-19, kun je beter daar de grens leggen en ruimen, opgelost.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je sarcastisch over doen, maar denk je dat de druk op verpleeghuizen omLAAG gaat door hoogbejaarde hulpbehoevenden kunstmatig langer in leven te houden dan?
Ja. Mensen die nog niet besmet zijn krijgen soms niet eens de minimale zorg. Die kunnen niet uit bed gehaald worden, of gewassen worden of op tijd verschoond. De tijdstippen waarop ze hun medicijnen krijgen lopen vast. Omdat er te weinig personeel is omdat dat personeel druk is met de zieken of zelf thuis zit. De druk moet van dat personeel af.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je sarcastisch over doen, maar denk je dat de druk op verpleeghuizen omLAAG gaat door hoogbejaarde hulpbehoevenden kunstmatig langer in leven te houden dan?
Fair enough, maar dat staat los van corona. Dat is al jaren een probleem door de eindeloze uitholling van de zorg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Mensen die nog niet besmet zijn krijgen soms niet eens de minimale zorg. Die kunnen niet uit bed gehaald worden, of gewassen worden of op tijd verschoond. De tijdstippen waarop ze hun medicijnen krijgen lopen vast. Omdat er te weinig personeel is omdat dat personeel druk is met de zieken of zelf thuis zit. De druk moet van dat personeel af.
Het gaat nog niet eens om dat kunstmatig langer in leven houden, het gaat om de verzorging van de zieken en de andere mensen in die tehuizen en de basiszorg die niet meer mogelijk is.
Gewoon van een rots pleuren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven de 60 is het risico op ernstige complicaties toch al enorm met de huidige variant van Covid-19, kun je beter daar de grens leggen en ruimen, opgelost.
Dit slaat natuurlijk nergens op. "Ja maar hullie hollen de zorg uit!" Ja dus dan laten we ze nu maar extra creperen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fair enough, maar dat staat los van corona. Dat is al jaren een probleem door de eindeloze uitholling van de zorg.
Ik heb die strategie absoluut niet begrepenquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jij een prik hebt gehad staat sowieso in een database. Die informatie door de hele wereld rondpompen is dan wel iets anders dan jou een bewijsje geven dat je geprikt bent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In principe kom je dan op hetzelfde uit toch, ergens staat er beschreven of je een prikje hebt gehad of niet, of je nu zelf met dat papiertje loopt te wapperen of het staat al in een database beschikbaar voor douanes.
Omdat bij hoogbejaarden zowat dag en nacht verpleging om hun bed aanwezig is sowieso?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:36 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb die strategie absoluut niet begrepen
In het voorjaar opsluiten en het verzorgende personeel niet beschermen en nu beide groepen als eerste
Met aale respect, het zal maar om je familie gaan, maar wat is het nut iemand te vaccineren die toch al bij magereheijn voor de poort staat
Gebruik dan een onderhuidse chip, dat is minder fraudegevoelig dan een los vodje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat jij een prik hebt gehad staat sowieso in een database. Die informatie door de hele wereld rondpompen is dan wel iets anders dan jou een bewijsje geven dat je geprikt bent.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik dan een onderhuidse chip, dat is minder fraudegevoelig dan een los vodje.
Vervangt die ook de OV chip?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die krijg je tegelijk met het vaccin ingespoten, maar dat moet je niet doorvertellen want dan wordt Bill boos.
Dit zou pas echt awkward zijn als je HHB met je broek op je enkels kijkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel Holland Bakt is weer begonnen![]()
Inb4 US die nu zegt dat ik mijn ballen mag inleveren
gewoon 1 chip die alles doet, ook betalen, dus boodschappen in het karretje, door poortje lopen, betaaldquote:
was zondag al hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel Holland Bakt is weer begonnen![]()
Inb4 US die nu zegt dat ik mijn ballen mag inleveren
Ik had dit idee tien jaar geleden al maar ja mocht niet, als ze alle privacywetten opschorten kan ik het binnen twee maanden alsnog regelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon 1 chip die alles doet, ook betalen, dus boodschappen in het karretje, door poortje lopen, betaald
betalen, OV, paspoort, alles in 1quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dit idee tien jaar geleden al maar ja mocht niet, als ze alle privacywetten opschorten kan ik het binnen twee maanden alsnog regelen.
Xega is er erg groot mee geworden, http://www.xega.com.mx/quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
betalen, OV, paspoort, alles in 1qua techniek geen enkel probleem, al tig jaar niet inderdaad
Zitten soms best leuke deelnemers tussenquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou pas echt awkward zijn als je HHB met je broek op je enkels kijkt.
Wanneer zenden ze dat uit?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten soms best leuke deelnemers tussen
Stel je voor dat die chip wat lager terechtkomt. Moet je ineens het betaalapparaat gaan swaffelen om je boodschappen te betalenquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Straks jezelf even swipen bij AH en je hebt betaald.
Alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:54 schreef Haags het volgende:
Tering wat was ik misselijk gisteravonden zuur
Voor een FOK!ker is dat gelukkig geen probleem.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stel je voor dat die chip wat lager terechtkomt. Moet je ineens het betaalapparaat gaan swaffelen om je boodschappen te betalen.
Overal kirrende en spinnende kassameisjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stel je voor dat die chip wat lager terechtkomt. Moet je ineens het betaalapparaat gaan swaffelen om je boodschappen te betalen.
Dat krijg je van al dat gevreetquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
Na 3 weken weer eens. Ging 3 weken goed.
Stress?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
Na 3 weken weer eens. Ging 3 weken goed.
Zou best eens kunnen ja, feestdagen etcetera.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat gevreet
Nopequote:
Nee de gemiddelde FOK!ker kan dan ook nog minimaal anderhalve meter afstand houdenquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een FOK!ker is dat gelukkig geen probleem.
Eergisterenquote:
Je bedoelt, je zegt dat het vaccin is maar doet gewoon wat anders in het spuitje?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:36 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb die strategie absoluut niet begrepen
In het voorjaar opsluiten en het verzorgende personeel niet beschermen en nu beide groepen als eerste
Met aale respect, het zal maar om je familie gaan, maar wat is het nut iemand te vaccineren die toch al bij magereheijn voor de poort staat
Ja erg hè twee weken wachten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan moet de rest wel voor 4 januari de pijp uit zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Een voordeel van het als laatste vaccineren in Europa, als straks iedereen doodgaat aan de vaccinatie hebben we wel een enorm Nederlandsch Rijk
Of zoals in duitsland 5x de dosisquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bedoelt, je zegt dat het vaccin is maar doet gewoon wat anders in het spuitje?
Ik ben er idd niet gerust op.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Een voordeel van het als laatste vaccineren in Europa, als straks iedereen doodgaat aan de vaccinatie hebben we wel een enorm Nederlandsch Rijk
Dus laten we de mensen die een economie draaiende houden ziek worden waarvan een deel langdurige klachten overhoud en uiteindelijk Arbeidsongeschikt wordt en ook in een verzorgingstehuis belandquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat bij hoogbejaarden zowat dag en nacht verpleging om hun bed aanwezig is sowieso?
Die verpleegkundige moet ook boodschappen doen, de kinderen en man thuis knuffelen en gaat ook op bezoek bij je buren.
Dat is juist de fout die er in het voorjaar gemaakt is.
quote:
Niet zo bang zijn hèquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben er idd niet gerust op.
Zelf sta ik echt niet te springen om een vaccin.
We hebben al Corona gehad hier thuis, dus dat is het probleem niet.
Als het helpt verspreiding te voorkomen soit.
Nee, de reden is dat het virus vnl rondwaart in verpleeghuizen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
Dus laten we de mensen die een economie draaiende houden ziek worden waarvan een deel langdurige klachten overhoud en uiteindelijk Arbeidsongeschikt wordt en ook in een verzorgingstehuis beland
Wat wil je eigenlijk zeggen, bejaardenhuizen preventief ruimen of wat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
Dus laten we de mensen die een economie draaiende houden ziek worden waarvan een deel langdurige klachten overhoud en uiteindelijk Arbeidsongeschikt wordt en ook in een verzorgingstehuis beland
Voor jou niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja erg hè twee weken wachten.
We zitten al sinds maart in deze situatie, zijn die paar weken dan echt zó erg? Ja het had vast allemaal weer beter en sneller gekund, maar het is toch al lang fijn dat er een datum is? Ik snap dat continue gezeik op de overheid niet zo.quote:
Ik wel. Er gaat veel te veel mis. Een bedrijf was al lang failliet geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*knip* Ik snap dat continue gezeik op de overheid niet zo.
mensen verwachten zodra het vaccineren begint ze ook weer terug naar normaal kunnen..?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zitten al sinds maart in deze situatie, zijn die paar weken dan echt zó erg? Ja het had vast allemaal weer beter en sneller gekund, maar het is toch al lang fijn dat er een datum is? Ik snap dat continue gezeik op de overheid niet zo.
veel te veel mis... zoals?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wel. Er gaat veel te veel mis. Een bedrijf was al lang failliet geweest.
Nee nog lange niet maar des te eerder die huidige 400 sterfgevallen per week sowieso niet in het ziekenhuis belanden des te eerder je met je rare bultje of je ingegroeide teennagel weer in de zorg terecht kunt, zo ingewikkeld is het allemaal niet toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen verwachten zodra het vaccineren begint ze ook weer terug naar normaal kunnen..?
lol. Niet alleen met betrekking tot Covid-19. Overheden zijn in mijn optiek zeer incompetent en onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
veel te veel mis... zoals?
wellicht hadden ze eerder in kunnen grijpen maar dan had je alle maatregelen geeoon paar weekjes eerder al gehad..
lol, duidelijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Niet alleen met betrekking tot Covid-19. Overheden zijn in mijn optiek zeer incompetent en onbetrouwbaar.
Ik gok dat als de boomers zijn ingeënt zij weer gewoon alles normaal gaan doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen verwachten zodra het vaccineren begint ze ook weer terug naar normaal kunnen..?
Wordt iets anders dan het gele paspoort, want dat is schijnbaar iets wat internationaal niet officieel erkend is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik laat me vaccineren zodra het kan, stickertje in het gele paspoort en gaan. Is nog afwachten of gevaccineerden daadwerkelijk meer rechten krijgen dan niet-gevaccineerden (zoals naar de kroeg mogen en op vakantie gaan) maar daar wacht ik liever op met het bewijs in de hand.
Zeker zeker, het is een enorm prettig en humanitair land, een van de prettigste wat vrijheden betreft en we hebben veel zaken goed voor elkaar maar soms zou je wat stevigere en doortastendere zakenmensen willen hebben als er dingen echt geregeld dienen te worden, nu staat er een clown op balletschoenen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben waarschijnlijk gewoon een overheidshippie. Niet te veel aandacht schenken aan de keuzes die ik betreur, want daar kan ik toch niets aan veranderen. En gelukkig zijn met de dingen die ze wel goed doen, met als voorbeeld enkele zeer progressieve wetten (ten opzichte van andere landen).
In je eentje ga je een land toch niet redden/veranderen.
Hmm, hopelijk kan dat daar dan wel ingeplakt worden, zoals bijvoorbeeld een Amerikaans visum/paspoort in een Nederlands paspoort. Ik zie al een toekomst voor me waar iedereen met een grote map onder z'n arm op het vliegveld of door de stad wandelt vanwege alle bewijzen die ze nodig hebben om aan te tonen dat ze dat vliegtuig in mogen of ergens binnen mogenquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wordt iets anders dan het gele paspoort, want dat is schijnbaar iets wat internationaal niet officieel erkend is.
Ik stond er ook van te kijken hoor. Maar dit begreep ik van @:molo en die zit in dat wereldje.
Zal ik je even een foto sturen van mijn map met papierwerk wat ik mee moet slepen om te bewijzen dat ik zeevarende ben?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk kan dat daar dan wel ingeplakt worden, zoals bijvoorbeeld een Amerikaans visum/paspoort in een Nederlands paspoort. Ik zie al een toekomst voor me waar iedereen met een grote map onder z'n arm op het vliegveld of door de stad wandelt vanwege alle bewijzen die ze nodig hebben om aan te tonen dat ze dat vliegtuig in mogen of ergens binnen mogen.
Zakenmensen en politici wat mij betreft. Maar hopelijk hebben ze iets van deze crisis geleerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker zeker, het is een enorm prettig en humanitair land, een van de prettigste wat vrijheden betreft en we hebben veel zaken goed voor elkaar maar soms zou je wat stevigere en doortastendere zakenmensen willen hebben als er dingen echt geregeld dienen te worden, nu staat er een clown op balletschoenen.
M'n papieren voor Chinaquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk kan dat daar dan wel ingeplakt worden, zoals bijvoorbeeld een Amerikaans visum/paspoort in een Nederlands paspoort. Ik zie al een toekomst voor me waar iedereen met een grote map onder z'n arm op het vliegveld of door de stad wandelt vanwege alle bewijzen die ze nodig hebben om aan te tonen dat ze dat vliegtuig in mogen of ergens binnen mogen.
Matthewquote:Op dinsdag 29 december 2020 07:43 schreef UitStraling het volgende:
Het kost even wat levens maar Matthew is er gelukkig mee.
https://www.nu.nl/achterk(...)ijkt.html?redirect=1
Nee want dan had hij al plaatsgemaakt voor een zware regelneef, politiek bedrijven is wat anders dan zaken doen, terwijl de politicus het begin van zijn speech op papier aan het zetten is om alle neuzen de goede kant op te laten draaien heeft de zakenman een kwartier geleden twaalf sporthallen opgekocht om de inentingen te beginnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zakenmensen en politici wat mij betreft. Maar hopelijk hebben ze iets van deze crisis geleerd.
China kan gewoon via zo'n club als Visumpro.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je ook naar Den Haag komen?
Nee, we hadden een tijdelijk visum omdat we niet zolang zouden blijven en ik als ZZP'er m'n halve administratie moest opsturen. Maar toch was er een fout ingeslopen en mochten we het vliegtuig niet inquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je ook naar Den Haag komen?
Das bullshit wat je nu zegt, als het virus voornamelijk daar rondwaart zou de zorg daar al werkloos zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, de reden is dat het virus vnl rondwaart in verpleeghuizen.
Daar begin je dan, logisch toch?
Of wou je de ceo’s van de top 100 grootste bedrijven eerst doen?
Ik heb een tijd twee paspoorten gehad. Dan heb je er altijd ééntje bij je en kan het bedrijf met de ander aan de gang om er visa in te laten zetten voor een volgende trip.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
China kan gewoon via zo'n club als Visumpro.
Enige waar ik voor naar Amsterdam moest was m'n C1/D voor de USA. En dat was eigenlijk ook alleen omdat ze alle 10 je vingerafdrukken moesten hebben.
'Gelukkig' kon ik voor de verlenging mn paspoort opsturen. Maar dat opsturen is nog steeds niks.
Ik heb 1 normaal en 1 zakenpaspoort met extra pagina's.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb een tijd twee paspoorten gehad. Dan heb je er altijd ééntje bij je en kan het bedrijf met de ander aan de gang om er visa in te laten zetten voor een volgende trip.
dat jij met deze opmerking komt zegt meer over hoe jij erover denktquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk zeggen, bejaardenhuizen preventief ruimen of wat?
Ik werd compleet maar dan ook compleet doorgezaagd maar goed ik had een visum en een werkvergunning nodig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
China kan gewoon via zo'n club als Visumpro.
Enige waar ik voor naar Amsterdam moest was m'n C1/D voor de USA. En dat was eigenlijk ook alleen omdat ze alle 10 je vingerafdrukken moesten hebben.
'Gelukkig' kon ik voor de verlenging mn paspoort opsturen. Maar dat opsturen is nog steeds niks.
Ze weten elk moment van de dag waar je bent, niet teveel bij nadenken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, we hadden een tijdelijk visum omdat we niet zolang zouden blijven en ik als ZZP'er m'n halve administratie moest opsturen. Maar toch was er een fout ingeslopen en mochten we het vliegtuig niet in
En toen we er eenmaal wel waren hebben ze alles uitgeplozen, waar we verbleven, waar we vandaan kwamen, waar we na China naartoe gingen en hoe en waarom en of we daar wel geboekt hadden, allemaal cc-afschriften en betaalbewijzen.
Naar Amerika beter niet je pas vol Russische stempeltjes laten zien, kameraad Frantic.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb 1 normaal en 1 zakenpaspoort met extra pagina's.
Vergt nogal planning qua visa en welke je in welk land laat zien
Ik ook.. Maar ging allemaal via zo'n tussenpersoonquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd compleet maar dan ook compleet doorgezaagd maar goed ik had een visum en een werkvergunning nodig.
Jeetjequote:Op dinsdag 29 december 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, we hadden een tijdelijk visum omdat we niet zolang zouden blijven en ik als ZZP'er m'n halve administratie moest opsturen. Maar toch was er een fout ingeslopen en mochten we het vliegtuig niet in
En toen we er eenmaal wel waren hebben ze alles uitgeplozen, waar we verbleven, waar we vandaan kwamen, waar we na China naartoe gingen en hoe en waarom en of we daar wel geboekt hadden, allemaal cc-afschriften en betaalbewijzen.
Rusland stempelt voor zeelui in het monsterboekjequote:Op dinsdag 29 december 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Amerika beter niet je pas vol Russische stempeltjes laten zien, kameraad Frantic.
Ja precies. Indiaas visum niet in hetzelfde paspoort als een pakistaans.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb 1 normaal en 1 zakenpaspoort met extra pagina's.
Vergt nogal planning qua visa en welke je in welk land laat zien
quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wordt iets anders dan het gele paspoort, want dat is schijnbaar iets wat internationaal niet officieel erkend is.
Ik stond er ook van te kijken hoor. Maar dit begreep ik van @:molo en die zit in dat wereldje.
Ik stond er van te kijken maar blijkbaar is het toch zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:49 schreef crv het volgende:
[..]Is dat zo?
Ik gebruik dat ding al 20 jaar en nooit problemen gehad
Iraans visum doet het ook heel goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja precies. Indiaas visum niet in hetzelfde paspoort als een pakistaans.Israelisch visum is ook lastig met veel landen.
Wel handig. Kunnen ze ook je belastingaangifte doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ik heb eens gezeik gehad in de US.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:51 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn Servische stempel werd door mijn Colombiaanse stempel heen gezet en ik heb er nog wat van gezegd, maar hij weigerde het opnieuw te doen. Zo veel gezeik gehad in hostels die week.
Handige functie op elke Huawei.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig. Kunnen ze ook je belastingaangifte doen.
'99% voor ons!'quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig. Kunnen ze ook je belastingaangifte doen.
Met digidquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik stond er van te kijken maar blijkbaar is het toch zo.
Niet voor niks dat er al eens bericht is dat je een certificaat kan downloaden van zo'n site waar je met digid inlogt. Als vaccinatiebewijs. Anders hadden ze wel gezegd dat het in 't gele boekje kwam.
Tweedehands?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Pyjamabroeken zijn nog best aan de prijs
Slaap je toch zonderquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Pyjamabroeken zijn nog best aan de prijs
Krijg jij niet je vaccin in fransozenland dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:54 schreef crv het volgende:
[..]
Met digid![]()
Handig als je in het buitenland woont
Tja hier kan ik volle dagen over vertellen maar dat mag ik nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handige functie op elke Huawei.
Hoop het niet, ga het in zwitserland proberenquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijg jij niet je vaccin in fransozenland dan?
Dekbed eroverheen ?quote:
Paar sappige details kan toch wel?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja hier kan ik volle dagen over vertellen maar dat mag ik niet
Dan krijg je gewoon een bewijs van het land waar je het haalt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:56 schreef crv het volgende:
[..]
Hoop het niet, ga het in zwitserland proberen
Maar eh..waarom dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:56 schreef crv het volgende:
[..]
Hoop het niet, ga het in zwitserland proberen
Ook met Flamingo print?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zalando heeft vaak van die duo packs voor niet teveel
Ja nu geef je zelf het antwoord om in de verpleegzorg te beginnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:45 schreef crv het volgende:
Alleen bij mensen op leeftijd met een verzwakt imuumsyteem en met onderliggende klachten is die serieus gevaarlijk
misschien hebben ze dat welquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Roze met tijgerprint voering dan?
Heb je brede heupen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Pyjamabroeken kruipen altijd zo omhoog
Ewaaaaa waar ga je met die hemelse kontjequote:Op dinsdag 29 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Die hemelse kontje hoort wel bedekt te zijn met wat vrolijke kleurrijke fladderbeesten"
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ewaaaaa waar ga je met die hemelse kontje
Ik denk dat ik tijdens schoolkamp voor het laatst een pyjama droegquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb sinds mijn 7e geen pyjama meer
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja hier kan ik volle dagen over vertellen maar dat mag ik niet
Ik heb nog wel wat Huawei apparaatjes te koop?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Voor een project in Azië moeten we nu weer met Huawei gaan werken; in andere landen staat daar een dikke streep door om die apparatuur te gebruiken.
Meer bestellen, dan is het al snel weer gratisquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
We zijn de afgelopen jaren verwend met gratis verzenden. Als ik nu vier of vijf euro moet betalen voor verzending heb ik al zoiets van
Ik kijk er niet echt naar uit. Met de huidige "ban" die ze hebben om Amerikaanse producten te gaan gebruiken gaat het weer een apart eilandje worden om te onderhouden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Huawei apparaatjes te koop?
Niet met alles?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Bij Zalando moet je nu ook dokken voor verzending.
Klokkenspel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik draag thuis gewoon altijd mijn slurfbroek, lekker los bengelen
Wij hadden in januari nog iets van 800 Shenzhen-Chinezen rondlopen, nu geen eentje meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk er niet echt naar uit. Met de huidige "ban" die ze hebben om Amerikaanse producten te gaan gebruiken gaat het weer een apart eilandje worden om te onderhouden.
Ik had ooit een collega aan boord die had een slaapmutsje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
Er zijn wezens ouder dan 12 met pyjamabroeken? Manwezens ook nog? Oef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |