Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op maandag 28 december 2020 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:boussaadia kom je hier niet eens mee posten ouwe dibbes, mijn vrienden @:de_kraam en @:fetx zouden dat ook leuk vinden
quote:Op maandag 28 december 2020 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit hebben we nog na vanmiddagJeffrey van Egdom, jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
We hebben ergens een prachtige sollipagina, ga je gangquote:
Vanmiddag hebben we er 6 volgespamdquote:
Zijn er eisen?quote:Op maandag 28 december 2020 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben ergens een prachtige sollipagina, ga je gang
@Coco vindt dit niet leukquote:Op maandag 28 december 2020 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mod worden, kan je erdoor posten
Natuurlijk niet, het is goddomme vrijwilligerswerkquote:
Burton - Teehan zou de ultieme downiewedstrijd zijnquote:
wil niet veel zeggen maar zou altijd achter je schouder blijven kijken kk bijdehandquote:
Nou dat is duidelijk niet in alle gevallen gelukt zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is goddomme vrijwilligerswerk
Het kaf van het koren scheiden we wel in de gesprekjes
Moet Murnan hem wel callenquote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Burton - Teehan zou de ultieme downiewedstrijd zijn
Koekoek schoten gevuurd.quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wil niet veel zeggen maar zou altijd achter je schouder blijven kijken kk bijdehand
quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wil niet veel zeggen maar zou altijd achter je schouder blijven kijken kk bijdehand
Ik ben eventjes weg geweest als FA jaquote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou dat is duidelijk niet in alle gevallen gelukt zullen we maar zeggen.
Kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga erover nadenken als ik word gevraagd.quote:Op maandag 28 december 2020 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben ergens een prachtige sollipagina, ga je gang
Wie gaat al het kwijl na de wedstrijd opvegen danquote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Burton - Teehan zou de ultieme downiewedstrijd zijn
hEE IK word hierheen geloktquote:Op maandag 28 december 2020 20:17 schreef Tagliano het volgende:
@:karina en @:paul weten daar alles van
quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie gaat al het kwijl na de wedstrijd opvegen dan
Ik vind dit niet leuk, en als je zo blijft reageren zal ik je gaan rapporteren bij de mods.quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen
Best belachelijk dat je hier niet mee kunt dealen terwijl je al 20 jaar professioneel darts speelt. SCHAAM JE KAPOT OLE OLEEEEEquote:Op maandag 28 december 2020 20:21 schreef Szura het volgende:
Hoewel suljovic inmiddels een normaal tempo gooit, gaat Gerrie steeds slechter smijten
Zou een wonder zijn als het daar aan lag als hij twee jaar terug over een meer dan 35-legs format Suljovic versloeg.quote:Op maandag 28 december 2020 20:21 schreef Szura het volgende:
Hoewel suljovic inmiddels een normaal tempo gooit, gaat Gerrie steeds slechter smijten
Jochem Uytdehaaghe is toch kwijlkoning?quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie gaat al het kwijl na de wedstrijd opvegen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |