Roland Regen?quote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met die poppen van Reagan toch?
ze willen nog weleens nummers verbasteren.quote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
Wist niet eens dat Disturbed deze ook gecovered had
Stelletje gestoordenquote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
Genesis heeft dit van Disturbed gejat hoorquote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
Den Helder lijkt me ook niet de meest muzikale inspiratie stad. Ja vol een shanti koor van de marinequote:Op maandag 28 december 2020 20:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kwam ergens aan het eind van de 00s op YouTube wel een gloednieuwe Nederpopband tegen uit Den Helder, met een leuke frontvrouw. Maar ik ben de naam helaas vergeten en heb de mp3 niet op m'n computer opgeslagen.
Misschien dat @:Dagoduck nog weet om welke band het gaat. Volgens mij zijn ze nooit verder gekomen dan wat lokale aandacht.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Genesis heeft dit van Disturbed gejat hoor
Dat is inderdaad wel een eeuwigheid geleden.quote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef essnhills het volgende:
I remember long ago
When the sun was shining![]()
![]()
Je bedoelt dat je niet wist dat Genesis dit ook van Disturbed heeft gejatquote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef Isorden het volgende:
So make it a place worth fighting forquote:Op maandag 28 december 2020 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een eeuwigheid geleden.
Tenzij je er van houd?quote:Op maandag 28 december 2020 20:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Not much love to go around vanavond
Of een Anti-koor.quote:Op maandag 28 december 2020 20:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Den Helder lijkt me ook niet de meest muzikale inspiratie stad. Ja vol een shanti koor van de marine
MaanGodinquote:
Misschien dat ik het nog ergens in m'n last.fm heb opgeslagen, maar dat is lastig zoeken als ik niet weet in welke maand en op welke dag ik het heb geluisterd. Verder denk ik ook echt alleen Van Dik Houtquote:Op maandag 28 december 2020 20:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Den Helder lijkt me ook niet de meest muzikale inspiratie stad. Ja vol een shanti koor van de marine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |