Dat is die ene waar hij zingt dat ie one step forward en two steps back doet en tired of dancing is.quote:Op maandag 28 december 2020 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ken Fish oprecht niet. Moet ik nu dood?
Mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jawel, dit was zowel de eerst en ook meteen de laatste notering van mevrouw M. Carey.
Als je het halverwege opgeeft ben je veel later thuisquote:Op maandag 28 december 2020 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen ik ben even stukkie hardlopen. Tot over hopelijk een half uurtje, anders heb ik t halverwege opgegeven
quote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je het halverwege opgeeft ben je veel later thuis
Dat hij dat maar niet in zijn hoofd kan krijgenquote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is die ene waar hij zingt dat ie one step forward en two steps back doet en tired of dancing is.
En mijn kat stemt erop. Zo makkelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is die ene waar hij zingt dat ie one step forward en two steps back doet en tired of dancing is.
Jammer; darts-bruggetje gemist: Carey Anderson.quote:Op maandag 28 december 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
Nemen we nu afscheid van Mariah Carey in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |