SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 28 december 2020 18:59 schreef Zipportal het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WAT EEN TERING TAFEL.
De enig juiste bezetting is Koert, Jan, Co. Of Raemon Sluiter.quote:Op maandag 28 december 2020 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Waarschijnlijk pas morgenavond weer een tafel deluxe met Co en Rolán.
lekker gourmettenquote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Vincent was helemaal kapot na 2 setjes.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
Op[ afbeelding ]stralen met die waterpoloër
Erger dan Peter R?quote:
liever Mishaquote:Op maandag 28 december 2020 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
De enig juiste bezetting is Koert, Jan, Co. Of Raemon Sluiter.
Janquote:Op maandag 28 december 2020 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de analist Co, wel van de ontspannen Co.quote:Op maandag 28 december 2020 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
huh wtfquote:Op maandag 28 december 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
Op[ afbeelding ]stralen met die waterpoloër
Vreselijke vent die Jan Dekkerquote:Op maandag 28 december 2020 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan je als darter al kapot zijn na twee sets![]()
Lijkt me toch dat je traint om in ieder geval 50 legs vol kan houden, zonder veel niveau te verliezen.
Naast warm bad Koert en Jan is Co ontspannen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de analist Co, wel van de ontspannen Co.
Deze blijft goudquote:Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kan niet meer hoor zeg, twee sets. Gekkenwerk, geef mij maar gewoon een avondje gourmetten
Fordham genotquote:Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef tja77 het volgende:
Wat een kwats weer
Dikke teeler was beter dan dunne teeler.
Jaquote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef Szura het volgende:
Had Nentjes niet ook een bijnaam gekregen via RTL?
Jammer dat ze de altijd vervelende Joris van den Berg daar daarvoor aan zien.quote:Op maandag 28 december 2020 19:11 schreef Szura het volgende:
Robin van Galen is de Peter R de Vries van de sport, heeft ook overal verstand van
Inderdaad zegquote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Homohaat vroeg hier
@:Coco @:Bluedisplay
Hier heb ik nu ook wel zin inquote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Snel naar RTL studio straks voor een overheerlijk garnituurtje
Toen was ik er niet.quote:
Ik heb altijd gezegd dat DRT tegen homofobie isquote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Homohaat vroeg hier
@:Coco @:Bluedisplay
https://www.symptoma.nl/nl/search?query=Ongepast%20gelachquote:Op maandag 28 december 2020 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marcel kap eens met dat gelach in elke zin.
Als jij er bent is DRT een warm bad, inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat DRT tegen homofobie is
Dus dat is dan ook zo
Wij zijn al bij de tweede set.quote:Op maandag 28 december 2020 19:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Stream loopt weer kanjer lang achter
Nee.quote:Op maandag 28 december 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
spreekt ie inmiddels een beetje Engels sjoelo?
jij bent al snel tevredenquote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik schakel precies in bij het begin van de opkomst
Helaas hoor je Maijer dan nog een minuut praten maar ik ben een tevreden mens
Als je er verstand van hebt, win je het voorspelspel nooit.quote:Op maandag 28 december 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had Mensur ingevuld voor het hoogst verliezende gemiddelde maar ik denk niet meer dat dat doorgaat haha.
Ik begrijp dat Maijer en Robin van Galen aan tafel zittenquote:
en Geert Nentjesquote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Maijer en Robin van Galen aan tafel zitten
Dan zou ik inderdaad maar snel tevreden zijn want anders heb je een kutavond
Ik trek me een Grolschje openquote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Maijer en Robin van Galen aan tafel zitten
Dan zou ik inderdaad maar snel tevreden zijn want anders heb je een kutavond
Bier, das een goed ideequote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik trek me een Grolschje open
Nog saaier dan Noppie?quote:
Valt mee hoeveel absurde dingen er zijn gebeurd. Eigenlijk alleen Lowe die van Smith wint.quote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je er verstand van hebt, win je het voorspelspel nooit.
Ik niet maar ik mis nogal watquote:Op maandag 28 december 2020 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben we die eigenlijk al gehoord dit WK?
Duurt een minuut eer hij voor het bord staatquote:Op maandag 28 december 2020 19:23 schreef Szura het volgende:
Sjoelo alweer duidelijk aan het treuzelen
Faggy Noppiequote:
Of zoals vroeger een peukje doen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel alsof ie tussen de beurten aan het appen is aan het tafeltje
Bray is 63. Hinks en Noble hebben niet eens een wikipedia paginaquote:Op maandag 28 december 2020 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huw Ware en Kirk Bevins
Hinks is aan pensioen toe en Bray eigenlijk ook
Hinks is ook 63quote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bray is 63. Hinks en Noble hebben niet eens een wikipedia pagina
En hij bakt er geen kut van. Moet gewoon triples gooienquote:Op maandag 28 december 2020 19:23 schreef Szura het volgende:
Sjoelo alweer duidelijk aan het treuzelen
Gary Dumoulin.quote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef F.Sinatra het volgende:
Gando zit wel snel iets dwars natuurlijk
Huw z'n stem moest ik aan wennen maar ondertussen kan ik hem wel waarderen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huw Ware en Kirk Bevins
Hinks is aan pensioen toe en Bray eigenlijk ook
Hij aait zijn zakje sos.quote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
Volgens mij heeft Suljo een dwangneurose, wtf raakt 'ie steeds aan man
Coronawappie Bevins moeten ze thuislaten voortaan.quote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huw z'n stem moest ik aan wennen maar ondertussen kan ik hem wel waarderen.
Treinfanaat Bevins is wel echt de beste ja
Bijenwas en een krijtjequote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
Volgens mij heeft Suljo een dwangneurose, wtf raakt 'ie steeds aan man
Nou nou nou nou.quote:Op maandag 28 december 2020 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kon die Amerikaan z'n caravan niet voor het hotel van Suljovic plaatsen
Wappie? Wat nou weer.quote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Coronawappie Bevins moeten ze thuislaten voortaan.
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Goedenavond Gert.
Ik haal je niet meer in, vrees ik.
Wil je hiermee iets zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Of je moet gewoon ontzettend gaan shitposten, dan heb je nog kans.
Ik kan alle scores in het topic gaan zetten?quote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Of je moet gewoon ontzettend gaan shitposten, dan heb je nog kans.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je hiermee iets zeggen
Want dat wil ik even duidelijk hebben
Met haar broertje Storm!quote:
Hinks was toch degene die al een paar keer gekke dingen deed?quote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Kirkie is al klaar dus. Vreemde keuze.
Urk.quote:Op maandag 28 december 2020 19:36 schreef K_uit_h het volgende:
Hoe kun je niet weten wat dat betekent?
Uitstekend gedaan ouwe dibbesquote:Op maandag 28 december 2020 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag geschiedenistraining gegeven, politiek als gedeeltelijk thema
Links-liberale propaganda geslaagd
Hoe bedoel jequote:Op maandag 28 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Juist darters die het anders doen met je behouden joh
Alleen maar Ricky Evansjes word je ook niet vrolijk van
Je gaf les op het vmbo toch? Die stemmen toch niet.quote:Op maandag 28 december 2020 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag geschiedenistraining gegeven, politiek als gedeeltelijk thema
Links-liberale propaganda geslaagd
Dolan is wel een baasje dat ie zich toch weer in de top32 heeft gespeeld. Wat is eigenlijk zijn hoogste positie ooit?quote:Op maandag 28 december 2020 19:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dolan gooit niet traag meer Draaijer
Ja oke ik had beter een iets ander voorbeeld kunnen pakkenquote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je
Evans is juist een beetje anders
@wimderon weet ditquote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dolan is wel een baasje dat ie zich toch weer in de top32 heeft gespeeld. Wat is eigenlijk zijn hoogste positie ooit?
Vertel ons alles.quote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die waterpolo meiden krabben onder water toch aan elkaars kut?
Ik volgde het een klein beetje, had alleen liever de Sousa en Aspinall door.quote:Op maandag 28 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitstekend gedaan ouwe dibbes
Wij hebben een genottelijke sessie darts gezien boh
Een bal in een ring gooien is geen sport.quote:Op maandag 28 december 2020 19:36 schreef K_uit_h het volgende:
Hoe kun je niet weten wat dat betekent?
Vwo trainingquote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaf les op het vmbo toch? Die stemmen toch niet.
Sousa had weer een classic rekenmomentje overigensquote:Op maandag 28 december 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik volgde het een klein beetje, had alleen liever de Sousa en Aspinall door.
Het Joegoslavie tribunaal zal wel dicht zijn zeker.quote:Op maandag 28 december 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Is Mensur naar huis geweest, nee zeker?
Erg mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sousa had weer een classic rekenmomentje overigens
King was wel echt goed
Een beetje tempo is altijd wel beter. Heb liever dat de een wat beter is in scoren en de ander op de dubbels. De een wat meer juichen, de ander wat meer uitschieters met gemiddeldes.quote:Op maandag 28 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Juist darters die het anders doen met je behouden joh
Alleen maar Ricky Evansjes word je ook niet vrolijk van
Dat is precies wat ik nog zagquote:Op maandag 28 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sousa had weer een classic rekenmomentje overigens
King was wel echt goed
Als hij in Engeland moest blijven, weet je in ieder geval zeker dat Autist Mensur een paar kinkjes in de kabels hep opgelopen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Joegoslavie tribunaal zal wel dicht zijn zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |