SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Bij wel meer producten tegenwoordigquote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende: [..] Aaah de naam was al aangepast.
Voortschrijdend inzicht.quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Bij wel meer producten tegenwoordig
Vanavond meer pijltjesgenot allenquote:
Kan dat daar wel dan?quote:Op maandag 28 december 2020 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
K
[..]
Kwiwi!![]()
Nog een paar fijne restaurantbezoekjes gepland?
Niet gepland, maar als we in de bergen wandelen wel een terrasje hier en daar.quote:Op maandag 28 december 2020 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
K
[..]
Kwiwi!![]()
Nog een paar fijne restaurantbezoekjes gepland?
quote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet gepland, maar als we in de bergen wandelen wel een terrasje hier en daar.
Leuk!!quote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee de lockdown valt hier wel mee. Vandaag moest ik even naar de Mediamarkt, het was alsof heel het land vandaag in dat winkelcentrum was zo drukquote:Op maandag 28 december 2020 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien ook in lockdown? geen idee joh.
jaloers!quote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nou in 3 weken hebben jullie een strengere lockdownquote:Op maandag 28 december 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee de lockdown valt hier wel mee. Vandaag moest ik even naar de Mediamarkt, het was alsof heel het land vandaag in dat winkelcentrum was zo druk
Er is op dit moment een pandemie gaande in de wereld, geen idee of je er van gehoord hebt. Hierdoor zijn sommige landen in lockdown, wat inhoudt dat scholen, bioscopen, winkels, restaurants, etc. dicht zijn. Google anders eventjes op "COVID-19", geeft best veel resultaten.quote:
Moet je nagaan.quote:Op maandag 28 december 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee de lockdown valt hier wel mee. Vandaag moest ik even naar de Mediamarkt, het was alsof heel het land vandaag in dat winkelcentrum was zo druk
Ik ben blij dat je het even haarfijn uitlegt, dit had ik nog niet meegekregen. Top, dank!quote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is op dit moment een pandemie gaande in de wereld, geen idee of je er van gehoord hebt. Hierdoor zijn sommige landen in lockdown, wat inhoudt dat scholen, bioscopen, winkels, restaurants, etc. dicht zijn. Google anders eventjes op "COVID-19", geeft best veel resultaten.
20 januari mogen wij weer.quote:Op maandag 28 december 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje, vervelend.quote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is op dit moment een pandemie gaande in de wereld, geen idee of je er van gehoord hebt. Hierdoor zijn sommige landen in lockdown, wat inhoudt dat scholen, bioscopen, winkels, restaurants, etc. dicht zijn. Google anders eventjes op "COVID-19", geeft best veel resultaten.
quote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het even haarfijn uitlegt, dit had ik nog niet meegekregen. Top, dank!
quote:
hoop jequote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 januari mogen wij weer.
Denk het niet.quote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kans schat ik op 0,02 procent.quote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hey, nog iemand die van grapjes houdtquote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
restaurants misschien weer open.quote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
nou ja winkels open zou misschien nog wel kunnen maar denk horeca blijft nog steeds het haasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |