Alles. Maarja, kijk naar de 4 chord song van The Axis of Awesome, dat geldt voor heel veel.quote:Op maandag 28 december 2020 17:02 schreef Berkery het volgende:
Whats's up is gewoon een rip off van Don't worry be happy. Probeer het maar, je kan de coupletten gewoon omwisselen.
Ja Linda Perry kan best wel wat.quote:Op maandag 28 december 2020 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van 4 Non Blondes, zij heeft daarna nog best veel hits bij elkaar geschreven voor oa P!nk
Dat wordt geen O ja. Maar een O Yeaheaheeh Yehehequote:
Ja helemaal eens. Totaal verwerpelijk en een niet daadkrachtige regering.quote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
probleem lag vooral daarvoor toen iedereen o.a. een hobby zocht voor in de vakantie: "zelf in elkaar zet" kasten
Bij jongeren wellicht enkel bekend onder de naam Lay's.quote:Op maandag 28 december 2020 16:59 schreef PippenScottie het volgende:
Veel mensen die The Smiths nog niet kennen
Wat heerlijk om dit voor het eerst te mogen horen!
Okequote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wordt geen O ja. Maar een O Yeaheaheeh Yehehe
War on Drugsquote:Op maandag 28 december 2020 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het nummer dat bij mij op #1 stond komt vanacht om 3 uur
Nee hoor, toen draaiden ze het nummer nog om het nummerquote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nichtje is meteen Gerickrolled toen ze werd geboren
niks mis mee ouwe reus. Toen ik eindexamen deed werden er ook mensen geboren.quote:
bij mij was dat gangsta's paradisequote:Op maandag 28 december 2020 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond op 1 in Top 40 toen ik werd geboren. Dat wisten jullie vast niet!
Toen ging het misquote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bij jongeren wellicht enkel bekend onder de naam Lay's.
Doe maar 1 nummer eerderquote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War on DrugsJe bent er al jong bij op FOK!
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 28 december 2020 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, toen draaiden ze het nummer nog om het nummer
quote:Op maandag 28 december 2020 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat nummer nou naakt ingezongen?
Ze hebben de mensen overschat. maar ja, ga er maar aan staan zo'n pandemie. Ik zou niet met ze willen ruilen. Je kan het toch alleen maar verkeerd doen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Totaal verwerpelijk en een niet daadkrachtige regering.
@Dagoduck kan je nu naakt het antwoord geven.quote:Op maandag 28 december 2020 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat nummer nou naakt ingezongen?
Verrek zeg.quote:Op maandag 28 december 2020 17:02 schreef Berkery het volgende:
Whats's up is gewoon een rip off van Don't worry be happy. Probeer het maar, je kan de coupletten gewoon omwisselen.
Ook irritant dat iedereen altijd zegt dat hij de directeur van het hele RIVM is, dat is niet eens zoquote:Op maandag 28 december 2020 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Van Dissel is ook niet de meest sociaal handige qua uitspraken he.. een echte wetenschapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |