En geen Vivianiquote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Rudy Molard bij de eerste 100. Blijft toch een merkwaardige sport.
80/100quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even in de herhaling:
https://www.sporcle.com/g(...)ling-cq-ranking-2020
Duurde nog best lang tot ik de juiste namen had opgezocht. Maar toch 100/100.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even in de herhaling:
https://www.sporcle.com/g(...)ling-cq-ranking-2020
quote:Op maandag 28 december 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duurde nog best lang tot ik de juiste namen had opgezocht. Maar toch 100/100.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Bij mij hebben ze het gelukkig opgegeven.quote:
De eerste keer 52 of zoquote:
Nu vraag je er om.quote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het gelukkig opgegeven.
Volgens Sjoerd is hij viesdik.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks dat voetbal over plus minus een maand geen sport meer is, heb ik genoeg gezien: Pratto wordt topscorer van de Eredivisie.
Sjoerd, die nono van het Algemeen Dagblad? Pratto is altijd vrij stevig geweest, zelfs op zijn top, dat is gewoon zijn bouw. De Kristoff van de velden, zeg maar.quote:
Die ja, hij had met zijn vriendjes in Argentinië gebeld en die vonden hem allemaal te zwaar momenteel.quote:Op maandag 28 december 2020 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sjoerd, die nono van het Algemeen Dagblad? Pratto is altijd vrij stevig geweest, zelfs op zijn top, dat is gewoon zijn bouw. De Kristoff van de velden, zeg maar.
De gemiddelde verdediger in de Eredivisie is net niet gehandicapt, dat is zelfs voor de Pratto van het afgelopen halfjaar een paradijs.quote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ja, hij had met zijn vriendjes in Argentinië gebeld en die vonden hem allemaal te zwaar momenteel.
Brenner voor 12 miljoen naar Ajax. Doen?quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De gemiddelde verdediger in de Eredivisie is net niet gehandicapt, dat is zelfs voor de Pratto van het afgelopen halfjaar een paradijs.
Marco is veldrijder van opleiding, geen voetballer.quote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Brenner voor 12 miljoen naar Ajax. Doen?
Als ik Brenner Souza da Silva zeg, wat zeg jij dan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marco is veldrijder van opleiding, geen voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |