Welkom thuisquote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef essnhills het volgende:
Zooooo
Nu ben ik echt weer thuis, m'n vader heeft me net weer, met mijn halve keuken aan spulletjes, weer thuisgebracht
Lekkere stem? Boutstem joh. Letterlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Poppejans het volgende:
Nickelback...ze doen altijd zo alsof ze een hele ruige band zijn, maar maken sky radio muziek
De zanger heeft wel een lekkere stem trouwens, maar die gebruikt ie niet voor lekkere nummers
ALMOST CUT MY HAIRquote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef zorro28 het volgende:
Niet echt een denderende eerste helft aankomend uur.
Het gebeurde net gisterenquote:
Dan hou ik wel erg van mannen die bout zingen en pratenquote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekkere stem? Boutstem joh. Letterlijk.
Ik hoop dat je voldoende hebt kunnen inlopen in het afgelopen uurtje, want nu ben ik er weerquote:
Deze scoort wel matig op de schaal van essnhills hoorquote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef essnhills het volgende:
905 How You Remind Me Nickelback![]()
![]()
904 Liverpool Rain Racoon
903 Almost Cut My Hair Crosby, Stills, Nash & Young![]()
902 De Zon Op Diggy Dex
901 Stand By Me Ben E. King![]()
![]()
900 Anyplace, Anywhere, Anytime Nena & Kim Wilde![]()
899 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners![]()
![]()
![]()
898 The Wind Cries Mary The Jimi Hendrix Experience
897 Heaven Must Be Missing Angel. Tavares![]()
![]()
![]()
![]()
896 De Bom Doe Maar![]()
![]()
895 Sebastian Cockney Rebel
In theorie zou het ook ieder jaar en vooral ook ieder uur ook minder moeten wordenquote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze scoort wel matig op de schaal van essnhills hoor
Nickelbackquote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef essnhills het volgende:
Ik snap de haat op Nickelback nooit zo
ach ik haat ze zelf ook niet, het is verder tamelijk onschuldig wat ze maken. Ik heb wel vernomen dat die zanger een beetje een lul is.quote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef essnhills het volgende:
Ik snap de haat op Nickelback nooit zo
Gelegenheidsrapper Diggy Dexquote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie dat veel mensen Diggy Dex niet kennen. Je mist helemaal niks. Zet gerust even 4'33 aan als je wil.
Das waarquote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
In theorie zou het ook ieder jaar en vooral ook ieder uur ook minder moeten worden
Dit is wel ongeveer correctquote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
905 How You Remind Me Nickelback![]()
904 Liverpool Rain Racoon![]()
903 Almost Cut My Hair Crosby, Stills, Nash & Young![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
902 De Zon Op Diggy Dex![]()
901 Stand By Me Ben E. King![]()
![]()
![]()
![]()
900 Anyplace, Anywhere, Anytime Nena & Kim Wilde![]()
899 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners![]()
![]()
898 The Wind Cries Mary The Jimi Hendrix Experience![]()
![]()
![]()
![]()
897 Heaven Must Be Missing An... Tavares![]()
![]()
![]()
![]()
896 De Bom Doe Maar![]()
895 Sebastian Cockney Rebel![]()
![]()
![]()
Toen minuten doorbijten en LOS!!!
Nederland is een sma...quote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef Fylax het volgende:
waarom staat system of a down er maar 1 keer inweird
Wel eens half nummer van live gezien in de andere zaal van een poppodium waar ik was.quote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie dat veel mensen Diggy Dex niet kennen. Je mist helemaal niks. Zet gerust even 4'33 aan als je wil.
Omdat er verder niet op is gestemd!quote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef Fylax het volgende:
#smakeloos #landquote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef Fylax het volgende:
Ik wil 'm best alleen laten, als hij zijn stupide toelage ook alleen laatquote:
belachelijkquote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er verder niet op is gestemd!
Ik ken zelf ook wel ieder jaar meer, het eerste jaar dat ik hier meepostte deed ik nooit uurlijstjes omdat ik gegeneerd was voor de hoeveelheidquote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
In theorie zou het ook ieder jaar en vooral ook ieder uur ook minder moeten worden
quote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik betaalde met een dollar maar het was maar 95 cent dus kreeg ik een Nickelback.
Misschien is dit payback voor het koningsliedquote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Dure fouten van Wim-Lex ja... die moet aan damagecontrol gaan doen in 2021
Republikein gespotquote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik wil 'm best alleen laten, als hij zijn stupide toelage ook alleen laat
Echt? Ik roep net letterlijk 'VIVA LA REPUBLICA' en dit is degene op wie je antwoord 'Republikein gespot'?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik betaalde met een dollar maar het was maar 95 cent dus kreeg ik een Nickelback.
Hij mag best blijven, in een puur ceremoniële functie, voor een ceremonieel bedrag, maar niet dit half-half werk voor een familie die waarschijnlijk echt achterlijk rijk isquote:
Bij mij is het andersom. Steeds meer:quote:Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ken zelf ook wel ieder jaar meer, het eerste jaar dat ik hier meepostte deed ik nooit uurlijstjes omdat ik gegeneerd was voor de hoeveelheid, ik liet jou dan liever de kastanjes uit het vuur halen. Maar nu ken ik de meeste dingen wel
Jij bent overduidelijk een closet monarchistquote:Op maandag 28 december 2020 16:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt? Ik roep net letterlijk 'VIVA LA REPUBLICA' en dit is degene op wie je antwoord 'Republikein gespot'?
Theocratiequote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk een closet monarchist
De Kast?quote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk een closet monarchist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |