SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, durf het er ook niet af te schroevenquote:
Op dat zwarte bedoel ikquote:Op maandag 28 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, durf het er ook niet af te schroeven![]()
En kastje gaat er helemaal overheen al zit er aan de onderkant wel een gleufje voor een kabel
Oh sorryquote:Op maandag 28 december 2020 13:54 schreef crv het volgende:
Pfff krijg niet eens de kans een nieuwe te openen....
Zit mobiel hoor
Welke post ?quote:
Ook dat duurde evenquote:Op maandag 28 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh sorryDacht da je het niet doorhad.
ahaquote:
ik heb dat niet op middelbare school gehadquote:Op maandag 28 december 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha
naja ik zou gewoon een nieuwe plaatsen. Is niet heel ingewikkeld ofzo.
kregen wij ook op de middelbare school
quote:Op maandag 28 december 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als ik die ene niet schoon krijg kan ik het proberen
Ow datquote:
mijn buurjongen hiernaast heeft alles vervangen toen die hier kwam wonen en hij zei dat het echt heel oud en slecht was allemaalquote:Op maandag 28 december 2020 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ow dat![]()
wat op je muur zit is gewoon minimaal 30 jaar oud en werd meestal gebruikt om zelf verlengkabels te maken
En dus ook af en toe op de muur geschroefd door DHZers als opbouwdoos
Zo te zien zitte de kabels vlak boven je plint ???
Dat zegt al veel, is normaal gesproken niet toegestaan
maar denk je dat alle stroom moet afsluiten toch?quote:Op maandag 28 december 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ipv een meter om te kijken of er nog spanning op staat kan je ook een lamp met een stekker gebruiken.. Niet 100% failsafe maar beter dan niks.
Belangrijke tip: haal de stroom er afquote:Op maandag 28 december 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als ik die ene niet schoon krijg kan ik het proberen
In elk geval die groep ja.quote:Op maandag 28 december 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar denk je dat alle stroom moet afsluiten toch?
In ieder geval de groep van de ruimte waar je aan ht werk bent.quote:Op maandag 28 december 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar denk je dat alle stroom moet afsluiten toch?
Ook datquote:Op maandag 28 december 2020 14:02 schreef Makrelis het volgende:
In een keuken zijn geaarde stopkontaktern trouwens verplicht (NEN1010).
Dat blijkt wel uit je fotosquote:Op maandag 28 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn buurjongen hiernaast heeft alles vervangen toen die hier kwam wonen en hij zei dat het echt heel oud en slecht was allemaal
Gezien het “vakwerk” .......quote:
Ben benieuwd wanneer ze mijn huis een keer gaan slopen.quote:Op maandag 28 december 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
ja ik denk deze huizen blijven nog zon 10 jaar staan ofzo en wordt het ook gesloopt
dat is nog vrij simpel te fixen met een tangquote:Op maandag 28 december 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
kwam er ook achter dat ik mijn knoppen van de radiator niet meer kan draaien
ja had al snel ff gegoogled. Maar moet het bij een ding at the time proberen te houden want doe anders alles door elkaar :pquote:Op maandag 28 december 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is nog vrij simpel te fixen met een tang
Ik weet niet wat lekkerder is.. broodje makreel of broodje zalm.quote:
Gerookte zalm vind ik ook erg lekker. Bagel met roomkaas en gerookte zalmquote:Op maandag 28 december 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat lekkerder is.. broodje makreel of broodje zalm.
Die is haar elektriciteitsnetwerk aan het soppen.quote:Op maandag 28 december 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Is ballie weer gevaarlijk aan het klussen
Leuk d'r gekend te hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is haar elektriciteitsnetwerk aan het soppen.
quote:Op maandag 28 december 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aangebrande bitterbal met afrokapsel straks.
Je komt uit de kast?quote:Op maandag 28 december 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
nee was alweer in de kledingkast.
dramatisch wat ik allemaal niet meer pas
Er is gewoon meer bitterbal om van te houdenquote:Op maandag 28 december 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
nee was alweer in de kledingkast.
dramatisch wat ik allemaal niet meer pas
Stomende salpicon ditdatquote:Op maandag 28 december 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is haar elektriciteitsnetwerk aan het soppen.
quote:Op maandag 28 december 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is gewoon meer bitterbal om van te houden
quote:Op maandag 28 december 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jullie al verteld toch dat ik snack ben?
quote:
Jepquote:Op maandag 28 december 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gerookte zalm vind ik ook erg lekker. Bagel met roomkaas en gerookte zalm
awww nee. zit goed in mijn laagjequote:Op maandag 28 december 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
In het verkeerde paneerlaagje geboren.
Van laagje naar laag in een jaar tijdquote:Op maandag 28 december 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww nee. zit goed in mijn laagje
nou gaat wel snel jaquote:Op maandag 28 december 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van laagje naar laag in een jaar tijd
Gewoon extra bite.quote:Op maandag 28 december 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van laagje naar laag in een jaar tijd
Van Miss hongerig Afrika naar dikke Rotterdamse twerkreetquote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Het staat niet slecht want het valt mensen wel op en ze zeggen da ik er goed uit zie
Als ze gaan vragen of je zwanger bent, weet je dat je te dik aan het worden bent.quote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Het staat niet slecht want het valt mensen wel op en ze zeggen da ik er goed uit zie
Nieuwe doelgroep die er heel blij van gaat worden.quote:Op maandag 28 december 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Miss hongerig Afrika naar dikke Rotterdamse twerkreet [ afbeelding ]
oeh pica.quote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Bruine slangen gaan daar wel wild van dansen ja.quote:Op maandag 28 december 2020 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe doelgroep die er heel blij van gaat worden.
quote:Op maandag 28 december 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie willen graag naar de topposities en de koppensnellerslijstquote:Op maandag 28 december 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze gaan vragen of je zwanger bent, weet je dat je te dik aan het worden bent.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders is het van bitterbal naar buitenvrouw, een bijbal dus.
Is dit echt?quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Alvast jullie woonkamer indeling voor oud en nieuw
[ afbeelding ]
Wat een raar gezin, heeft er iemand met het zaad van Ome Tom zitten spelen of zoquote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me afgemeld voor de zoom-quiz. Ik bel rond 0:00 wel even in.quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Das juist geen gezin want die hoeven geen afstand te houdenquote:Op maandag 28 december 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar gezin, heeft er iemand met het zaad van Ome Tom zitten spelen of zo
quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Bitterballedquote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruine slangen gaan daar wel wild van dansen ja.
Wat doet die inbreker met de dochter op de bank dan?quote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das juist geen gezin want die hoeven geen afstand te houden
Apart wel ja, het ene stelletje moet aan elkaar geplakt zitten en het andere 8 meter uit elkaarquote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Vreselijk trouwens als een stelletje de hele avond zo klef moet zitten in gezelschap.
Ik ook en ik zag bij de Jumbo verse oliebollen maar alleen nog maar met krenten.quote:
Dan kun je gewoon blijven lopen he, je hoeft niet te stoppen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht ga een rondje lopen maar dan kom ik dus idd langs de oliebollen
Is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Apart wel ja, het ene stelletje moet aan elkaar geplakt zitten en het andere 8 meter uit elkaar
Grapjasquote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon blijven lopen he, je hoeft niet te stoppen.
Stelletje op de bank kan best wat minder klef doen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is toch niet zo ingewikkeld?
ht stelletje op de bank wonen daar en hebben dus 2 vrienden uitgenodigt
Stoppen is niet verplichtquote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht ga een rondje lopen maar dan kom ik dus idd langs de oliebollen
e diversiteitsquotum.quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doet die inbreker met de dochter op de bank dan?
Dit was vast een moment opnamequote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stelletje op de bank kan best wat minder klef doen.
Zwak balletje, zwakquote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grapjas![]()
is mij nog geen enkele keer gelukt
Je wil oliebollen zonder iets?quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook en ik zag bij de Jumbo verse oliebollen maar alleen nog maar met krenten.Ja doei he.
Gewoon naturel met een dikke berg poedersuiker.quote:Op maandag 28 december 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil oliebollen zonder iets?
Ik sta nog gewoon op 0quote:
Yep wij zoeken nog een negerin voor erbijquote:Op maandag 28 december 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat nieuw, dat een geheel wit gezin verboden gaat worden in 2021?
O nee, ik wil er graag krenten/rozijnen inquote:Op maandag 28 december 2020 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon naturel met een dikke berg poedersuiker.
Voor het huishouden?quote:Op maandag 28 december 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yep wij zoeken nog een negerin voor erbij
Neequote:Op maandag 28 december 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt ze zeker niet in de buurt
Ik heb 50 meter verderop zo'n kraam en een pop-upwinkel van de Bakker Bart, maar heb ze ook nog niet gehadquote:Op maandag 28 december 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt ze zeker niet in de buurt
Ik heb sowieso weinig met rozijnen eigenlijk, alleen rozijnen met een laagje yoghurt (van Jip & Janneke van de HEMAquote:Op maandag 28 december 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, ik wil er graag krenten/rozijnen in
Ik heb ook wel trek in kip eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Azijnkippen bakken in de oven.
Negerin bestellen die dat voor je gaat koken.quote:Op maandag 28 december 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook wel trek in kip eigenlijk
Hoop nog wel op pindakaaspaaseitjes drie keer woordwaarde.quote:Op maandag 28 december 2020 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie de HEMA nog niet snel echt verdwijnen.
Dit klinkt echt smerig.quote:Op maandag 28 december 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoop nog wel op pindakaaspaaseitjes drie keer woordwaarde.
Ze moeten toch ergens geld in pompen buiten schaatsen, wielrennen en autosport.quote:Op maandag 28 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De familie Jumbo gaat Hema wel weer nieuw leven inblazen
Kan ook even de KFC binnenhobbelen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Negerin bestellen die dat voor je gaat koken.
Ik snap de pindakaas chocolade hype niet. Net als de zeezout en chocolade combi hype.quote:
Hoop dat ze die Frank Lammers eens ontslaan.quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens geld in pompen buiten schaatsen, wielrennen en autosport.
hmm kom ik ook langsquote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook even de KFC binnenhobbelen.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ze die Frank Lammers eens ontslaan.
Mja, snap ik ook niet zo goed. Pindakaas hoort op een boterhamquote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap de pindakaas chocolade hype niet. Net als de zeezout en chocolade combi hype.
Ik vind hem best wel leukquote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheelt straks wel een paar dozen met kleren die je mee hoeft te verhuizenquote:
Hij is een baas in de serie Undercover.quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritante vent. Ik zet gelijk de tv uit als ik hem in een programma zie.
ja niks meer om aan te trekkenquote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt straks wel een paar dozen met kleren die je mee hoeft te verhuizen
gaaat lekkerquote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
7.415 nieuwe positieve testen
273 nieuwe ziekenhuisopnames
54 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Prima cijfers.quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
54 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Ik kan niet langer dan 5 seconden naar die man kijken, bah wat een vieze onhygiënische kerel is dat, je ruikt de zure bloemkoollucht uit zijn onderbroek door de tv heenquote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja wel beetje eens.quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet langer dan 5 seconden naar die man kijken, bah wat een vieze onhygiënische kerel is dat, je ruikt de zure bloemkoollucht uit zijn onderbroek door de tv heen
Lijkt me ook een smekkert, moet je jezelf voorstellen dat die kerel luidruchtig soep zit te slurpen.quote:
Om weer even de sfeer te verpesten:quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
54 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet langer dan 5 seconden naar die man kijken, bah wat een vieze onhygiënische kerel is dat, je ruikt de zure bloemkoollucht uit zijn onderbroek door de tv heen
Oehquote:
Neem ook een balletje voor mij mee.quote:
Is er ergens ook een overzicht van het aantal afgenomen testen? Als die ook ongeveer gehalveerd zijn dan heeft iedereen lekker kerst gevierd de afgelopen dagen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om weer even de sfeer te verpesten:
Opgenomen: 273
Huidig: 1922 (+125)
Opgenomen op IC: 54
Huidig: 651 (+20)
Komen morgen, worden maar 1 keer per week bekend gemaakt (dinsdags).quote:Op maandag 28 december 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er ergens ook een overzicht van het aantal afgenomen testen? Als die ook ongeveer gehalveerd zijn dan heeft iedereen lekker kerst gevierd de afgelopen dagen.
Ach gos. Achter de bank gedoken?quote:Op maandag 28 december 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoorde net voor het eerst vuurwerk.
Jaquote:Op maandag 28 december 2020 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach gos. Achter de bank gedoken?
In wat voor afgelegen gat woon je danquote:Op maandag 28 december 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoorde net voor het eerst vuurwerk.
Gadverdammequote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Familielid van me heeft een puppy genomen
Beschaafd volk hier, denk dat de onverlaat inmiddels in het water ligt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In wat voor afgelegen gat woon je dan
Helemaal niet, ziekenhuiscijfers zijn dramatischquote:
Ja die wel helaas....quote:Op maandag 28 december 2020 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, ziekenhuiscijfers zijn dramatisch
Jij vind de cijfers altijd dramatischquote:Op maandag 28 december 2020 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, ziekenhuiscijfers zijn dramatisch
400+ erbij in het ziekenhuis is niet best hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vind de cijfers altijd dramatisch
400+ erbij in het ziekenhuis is niet best hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vind de cijfers altijd dramatisch
Voor nu blijven we maar even voorzichtig positief.quote:Op maandag 28 december 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten toch weer allemaal haken en ogen aan.
We moeten ergens beginnen. Eerst het aantal besmettingen omlaag, dan volgen de ziekenhuiscijfers vanzelf.quote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]
400+ erbij in het ziekenhuis is niet best hoor.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten ergens beginnen. Eerst het aantal besmettingen omlaag, dan volgen de ziekenhuiscijfers vanzelf.
Er is gewoon minder getest tijdens de kerstdagen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten ergens beginnen. Eerst het aantal besmettingen omlaag, dan volgen de ziekenhuiscijfers vanzelf.
Volgens mij juist meer.quote:Op maandag 28 december 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is gewoon minder getest tijdens de kerstdagen.
Valt niet uit te sluiten.quote:Op maandag 28 december 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is gewoon minder getest tijdens de kerstdagen.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto:
[ afbeelding ]
Zelfde biljet, maar nu zonder vouwen, scheurtjes en andere defecten. Pronkhoekje weer wat mooier geworden
Dat zou niet best zijn inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]
400+ erbij in het ziekenhuis is niet best hoor.
Dat is afgelopen 24 uur gebeurd...quote:Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn inderdaad.
+436 zelfs https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/quote:Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn inderdaad.
quote:
After-kerst hobbeltje.quote:Op maandag 28 december 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
+436 zelfs https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/
Ik hoop echt dat die daling in besmettingen door gaat zetten. Maar iets zegt mij dat...quote:Op maandag 28 december 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
+436 zelfs https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/
Niet logisch gedacht met een 70 procent besmettelijkere nieuwe variant in het land.quote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die daling in besmettingen door gaat zetten. Maar iets zegt mij dat...
Ja maar is wel interessant om te weten of die er al was voor de lockdown in ging of erna. Als het erna was dan kan het best gunstig uitpakken.quote:Op maandag 28 december 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
\
[..]
Niet logisch gedacht met een 70 procent besmettelijkere nieuwe variant in het land.
Elf gevallen toch pas tot nu toe.quote:Op maandag 28 december 2020 15:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar is wel interessant om te weten of die er al was voor de lockdown in ging of erna. Als het erna was dan kan het best gunstig uitpakken.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elf gevallen toch pas tot nu toe.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Laten we hopen dat mensen hun bubbeltjes tijdens kerst een beetje klein hebben gehouden.
M'n zwager die er van het weekend was, zit blijkbaar op het randje van een wappie dus ik hou m'n hart vast.quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Laten we hopen dat mensen hun bubbeltjes tijdens kerst een beetje klein hebben gehouden.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoorde van de week van mijn zus dat zeker 90 procent van de mensen die zij kent gewoon op vakantie zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager die er van het weekend was, zit blijkbaar op het randje van een wappie dus ik hou m'n hart vast.
Ik ken er een hoop die nu wel lekker een weekje weg zijn in eigen land.quote:Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week van mijn zus dat zeker 90 procent van de mensen die zij kent gewoon op vakantie zijn.
Lekker man. Jaloers wel.quote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken er een hoop die nu wel lekker een weekje weg zijn in eigen land.
Dit. Is ook niet zoveel tegen, of je nu in je eigen huis zit met je gezin/bubbel of elders.quote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken er een hoop die nu wel lekker een weekje weg zijn in eigen land.
Nee, maar 1 dag gevierd met 4. Maar als ik dan 's avonds hier rondliep zag je dat het op heel veel plekken druk was of dat ze de rolluiken dicht hadden.quote:Op maandag 28 december 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie zijn weer met de hele familie samen geweest?
Het was op de weg ook gewoon druk. Kan een moment opname zijn natuurlijk. Maar zowel heen als terug. En ja, ik was ook op pad.quote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar 1 dag gevierd met 4. Maar als ik dan 's avonds hier rondliep zag je dat het op heel veel plekken druk was of dat ze de rolluiken dicht hadden.
Hebben we net de piek van de boom gehaald, krijgen we straks weer een piekquote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar 1 dag gevierd met 4. Maar als ik dan 's avonds hier rondliep zag je dat het op heel veel plekken druk was of dat ze de rolluiken dicht hadden.
Dus overal werd er niet aan de regels gehouden? Maar bij jullie wel?quote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij leest weer hoe je het wil lezen he.quote:Op maandag 28 december 2020 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus overal werd er niet aan de regels gehouden? Maar bij jullie wel?
toen ik er langs liep kwamen ze net uit de ovenquote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij leest weer hoe je het wil lezen he.
Oliebollen horen uit het vet te komenquote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik er langs liep kwamen ze net uit de oven
Of ja zeg wel oven... Bedoel van zon plaat dus idd waarschijnlijk uit de frituurquote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oliebollen horen uit het vet te komen
quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja anders kwam die gewoon uit de magnetronquote:Op maandag 28 december 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of ja zeg wel oven... Bedoel van zon plaat dus idd waarschijnlijk uit de frituur
Je hebt ze dus gekocht?quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh sorry zo las ik het.quote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij leest weer hoe je het wil lezen he.
Dat is ongeveer net zo verrassend als dat de zon vanmorgen weer is opgekomen ...quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
Vind oliebollen eten net zo boeiend als een fles olijfolie opdrinken.
en dan wegspoelen met een schnitzel?quote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
Vind oliebollen eten net zo boeiend als een fles olijfolie opdrinken.
Ettoquote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
Wie van ons is dit
https://mxxl.nl/2020/12/2(...)idqz4FZ0xwIG7J-wn_aM
Lossepedro is altijd aan het opscheppen dat die aan het fietsen is.quote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
Wie van ons is dit
https://mxxl.nl/2020/12/2(...)idqz4FZ0xwIG7J-wn_aM
Ja en dan wegknauwen met een half pakje roomboter.quote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan wegspoelen met een schnitzel?
ja maar die heeft zelf kinderenquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lossepedro is altijd aan het opscheppen dat die aan het fietsen is.
Of Sjannie.quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd er zo automatisch naar toe getrokken
Dat zijn vaak de ergste juist ...quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die heeft zelf kinderen
Alsof je dan geen kinderen omver trapt?quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die heeft zelf kinderen
Denk k niet nee.quote:Op maandag 28 december 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je dan geen kinderen omver trapt?
Denk dat die wel goed kan werken op een crčchequote:Op maandag 28 december 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk k niet nee.
Vind die man uit die video wel echt een teringlijer
Ik zie Los dan nog net niet aan voor iemand die zo'n kind omver duwt en dan verder fietst.quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al had je het niet door, dan zeg je nu toch sorryquote:Vader Patrick Mpasa verwachtte excuses, maar die kwamen er niet: “Hij vroeg ons om de klacht in te trekken, maar toonde geen spijt voor wat hij gedaan heeft. Hij beweerde dat hij niet had gezien dat Neīa was gevallen, dat hij anders wel was gestopt. Ik heb de indruk dat hij het maar normaal vindt.”
Nah je ziet hem nog naar dat kind kijken terwijl die er voorbij gaatquote:Op maandag 28 december 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs al had je het niet door, dan zeg je nu toch sorry
Maar de aanloop naar deze avond is echt extreem rustig dit jaar. Opmerkelijk zelfs. Dat verbaasd mij echt enorm.quote:Op maandag 28 december 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
k ben echt blij dat ik met oudjaars avond niet naar buiten hoef met die terroristen hier in den haag
Ik heb nog maar 2 keer wat knalletjes gehoord. Bizar.quote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar de aanloop naar deze avond is echt extreem rustig dit jaar. Opmerkelijk zelfs. Dat verbaasd mij echt enorm.
Lekker toch?quote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar de aanloop naar deze avond is echt extreem rustig dit jaar. Opmerkelijk zelfs. Dat verbaasd mij echt enorm.
Ik vestig m'n hoop op de pauperbuurt.quote:Op maandag 28 december 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker toch?
Meeste mensen houden zich natuurlijk gewoon aan het verbod
Zelfs de grootste mongolen hebben nu echt wel door dat het alleen maar langer duurt als ze zich niet aan de regels houden.quote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Het vuurwerk is wel veel, maar de wekenlang rellen van vorig jaar bijv is totaal geen sprake van.quote:Op maandag 28 december 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 keer wat knalletjes gehoord. Bizar.
Dat zou ik nooit doen nee, en bij per ongeluk mij heel lullig voelen en zeker stoppen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie Los dan nog net niet aan voor iemand die zo'n kind omver duwt en dan verder fietst.
Die man is wel een uitzonderlijke teringlijerquote:Op maandag 28 december 2020 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen nee, en bij per ongeluk mij heel lullig voelen en zeker stoppen.
En dan die vader helemaal naar de filet americain trappen?quote:Op maandag 28 december 2020 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen nee, en bij per ongeluk mij heel lullig voelen en zeker stoppen.
Ja nou, Los 4.0quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die man is wel een uitzonderlijke teringlijer
Ik denk dat ze vooral weten dat wanneer ze nu gepakt worden ze met de 31e een meldingsplicht hebben en vastzitten. Die houden zich netjes tot de 31e...quote:Op maandag 28 december 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs de grootste mongolen hebben nu echt wel door dat het alleen maar langer duurt als ze zich niet aan de regels houden.
Mag het hopen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs de grootste mongolen hebben nu echt wel door dat het alleen maar langer duurt als ze zich niet aan de regels houden.
Ja dat zou kunnen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan die vader helemaal naar de filet americain trappen?
Waarom niet? Dat veel mensen het lelijk vinden zegt niet dat het niet mag.quote:
Het zou een intrigerende situatie worden. "Ik vind je lelijk, dus je mag niet posten".quote:Op maandag 28 december 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat veel mensen het lelijk vinden zegt niet dat het niet mag.
Dan zou het rustig worden hier.quote:Op maandag 28 december 2020 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou een intrigerende situatie worden. "Ik vind je lelijk, dus je mag niet posten".
Alleen jij nog overquote:Op maandag 28 december 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou het rustig worden hier.
quote:Op maandag 28 december 2020 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8035709_369b4949
wtf
Jezus sorry hoor, ik ga alquote:Op maandag 28 december 2020 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou een intrigerende situatie worden. "Ik vind je lelijk, dus je mag niet posten".
Volgend jaar in het kerstpakket bij de werknemers van US.quote:Op maandag 28 december 2020 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8035709_369b4949
wtf
Ik overwoog om de grap over mezelf te maken.quote:
van woede?quote:Op maandag 28 december 2020 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdorie, ik moet volgende week weer koken.
Nee, voedsel. Anders is het weer de situatie dat ik zit te wachten tot kerel thuis is.quote:
Dit jaar had ik een boek over negers.quote:Op maandag 28 december 2020 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar in het kerstpakket bij de werknemers van US.
Moet je ook niet willen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, voedsel. Anders is het weer de situatie dat ik zit te wachten tot kerel thuis is.
Van ome Tom?quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit jaar had ik een boek over negers.
Beetje onzinnig.quote:
planningquote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje onzinnig.![]()
Alleen even kijken wat mijn tijden gaan zijn. Creatief met uren yo.
Jawel joh. Die heet nu alleen anders.quote:Op maandag 28 december 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij mag die niet meer.
Mooi!quote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Bitterbal je fietshork moet voor de rechter komen https://nos.nl/artikel/23(...)voor-de-rechter.html
Even de burgemeester van Veen bellenquote:Op maandag 28 december 2020 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze mijn huis een keer gaan slopen.
Jawel hoor. Weinig verboden te verhandelen/drukken in NL.quote:Op maandag 28 december 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij mag die niet meer.
Aaah de naam was al aangepast.quote:Op maandag 28 december 2020 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Weinig verboden te verhandelen/drukken in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |