SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een creatie van Wilbert Braaksel?quote:
Huh?quote:Op maandag 28 december 2020 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan King helemaal niet, wat is dit voor gekkigheid.
Ik heb dit vaker gezien, maar daarna stortte ie en stond ie te zweten als een gek.quote:Op maandag 28 december 2020 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
E-PISCHquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
King die MvG nakijkt @:Tagliano voor in dartsgifjestopic?
Schuur?quote:Op maandag 28 december 2020 13:38 schreef Vriezzer het volgende:
Nu nog...
[ afbeelding ]
en de reclame is compleet.
Die ookquote:
Okéquote:Op maandag 28 december 2020 13:41 schreef Szura het volgende:
Afgelopen Maandag de stoute schoenen aangetrokken en een reis van 2,5 uur gemaakt voor een bezoek aan deze dame. Ik kwam Shelly een aantal weken geleden tegen op Kinky en ze heeft me, na het zien van haar foto's, niet meer losgelaten uit mijn gedachten. Ze ontvangt op meerdere locaties. Bij ontvangst heb je direct het gevoel dat ze je op je gemak probeert te stellen. Ze bood me wat drinken aan ik ging me even opfrissen onder de douche en daarna kon het feest beginnen.
In de slaapkamer aangekomen wist ik niet wat ik zag. Shelly stond daar in prachtige zwarte lingerie, maar jongens jongens, wat een mooi en lekker lijf heeft deze dame.. Als dit je als man niet geil maakt mankeer je wat.
Eerst op bed even lekker samen gelegen. Ze is zo zacht als dons en ruikt heerlijk. Na wat zoenen en gevoeld te hebben heb ik haar lingerie uitgedaan en dan komt daar een werkelijk prachtig mooi lijf tevoorschijn. Haar borsten passen perfect bij haar lichaam.
Ik heb haar in allerlei verschillende posities heerlijk gebeft, totdat ze kronkelend klaar kwam. Haar kutje is lekker fris en smaakt heerlijk zoet en ze heeft de lekkerste schaamlippen die ik ooit heb gezien..
Ze heeft mij heerlijk gepijpt (zc) wat ze goed doet en vol overgave, maar het mag voor mij wat minder snel.
Daarna condoom erom en haar nog even lekker geneukt en heerlijk klaargekomen. Omdat we tijd zat hadden nog lekker naast elkaar gelegen en gebabbeld. Daarna nog mijn favoriete bezigheid herhaald en weer dat heerlijke kutje gelikt.
Helaas na 2 uur was het weer tijd om naar huis te gaan. De 2 uur zijn voorbij gevlogen en eigenlijk heb je aan 2 uur nog niet voldoende bij deze dame.
Ze gaat mij zeker nog een keer terug zien en dat zal niet zo lang meer duren..
Toppertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |