Ben benieuwd, hoor dit verhaal al jaren namelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga er maar voor zitten, komt vanzelf naar je toe
Tja ik ben inmiddels zo zuur geworden van dit schijtjaar dat ik niet echt meer de behoefte voel om buiten te gaan "feesten" de 31e rond middernacht.quote:Op maandag 28 december 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat de massa wel luistert naar zo'n noodverordening, en dat je de groep ongehoorzamen toch een stuk kleiner zou maken. Maakt het allemaal wat makkelijker.
ik verwacht echt een puinhoopquote:Op maandag 28 december 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen met Oud en Nieuw echt willen gaan rellen. Een kleine groep kan een groot effect hebben. 40 politiemensen om 10 gappies te arresteren. Zie hier wel in de wijk al 2 kapotte vuilnisbakken...
De groep die daadwerkelijk die intentie heeft zal niet zo groot zijn. Maar ja, met oud & nieuw vervagen grenzen. Wat normaal niet normaal is, vinden veel mensen ineens normaal. En in een jaar waarin het hele jaar gezegd word; dat mag niet, zal 'dat mag niet' op oudejaarsavond ineens wat anders vallen dan normaal. Dus agent: mag niet! Burger: Goede grap! Loopt uit de hand, en je relletje is geboren zonder de intentie.quote:Op maandag 28 december 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen met Oud en Nieuw echt willen gaan rellen. Een kleine groep kan een groot effect hebben. 40 politiemensen om 10 gappies te arresteren. Zie hier wel in de wijk al 2 kapotte vuilnisbakken...
en die 11 zijn waarschijnlijk niet eens in de UK geweest ???quote:Op maandag 28 december 2020 14:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Wat voorspelbaar weer, dag O/N
Hier gaan al elke avond auto's de fik in. Voor een paar weken al. Met oud & nieuw verwacht ik een grote puinhoop. Ook omdat er weer geen vuren zijn toegestaan op het strand.quote:
Nouja, in Nederland kun je natuurlijk wel wat dingen aan zien komen:quote:Op maandag 28 december 2020 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar er is überhaupt geen sprake van een crisis in wording op geen enkel vlak, de beurzen zijn ook aardig herstelt. Banenverlies is beperkt en de prognose van de meeste economen is substantieel herstel als er straks gevaccineerd kan gaan worden.
Ik las van het weekend in de financiële Telegraaf (geen idee hoe serieus te nemen verder) een artikel van een hoogleraar die zei dat corona zelfs een positieve invloed zou hebben gehad. Omdat de economie volledig oververhit en drooggekookt was geraakt in 2019.
quote:Op maandag 28 december 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoor dit verhaal al jaren namelijk.
Tendens van geld bijdrukken is ook niet nieuw verder.
Deels, is gewoon te lezen op NOSquote:Op maandag 28 december 2020 14:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en die 11 zijn waarschijnlijk niet eens in de UK geweest ???
Mag niet.quote:Op maandag 28 december 2020 14:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat moeten ze anders dan rellen ?
biertje doen met een paar vrienden, gamen, netflix.....
hier loopt er savonds ook zat jeugd rond, ook met groepjes bij elkaar en dat is totaal geen probleem.
Jij woont ook in regio Den Haag?quote:Op maandag 28 december 2020 14:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hier gaan al elke avond auto's de fik in. Voor een paar weken al. Met oud & nieuw verwacht ik een grote puinhoop. Ook omdat er weer geen vuren zijn toegestaan op het strand.
Daarom moet er ook haast worden gemaakt met dat vaccineren.quote:Op maandag 28 december 2020 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]je kan toch niet ongestraft het land op slot doen, dat werknemers er tot nu toe weinig last van hebben komt door de tegemoetkoming maar deze is voor ondernemers marginaal.
Er zijn even belangrijkere dingen in het leven van Hugo dan vaccineren ja..quote:Op maandag 28 december 2020 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom moet er ook haast worden gemaakt met dat vaccineren.
Is maar een hele kleine groep van de werkenden die dat treft.quote:Op maandag 28 december 2020 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]je kan toch niet ongestraft het land op slot doen, dat werknemers er tot nu toe weinig last van hebben komt door de tegemoetkoming maar deze is voor ondernemers marginaal.
dat hele de-escaleren van de politie helpt ook niet mee he.....quote:Op maandag 28 december 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De groep die daadwerkelijk die intentie heeft zal niet zo groot zijn. Maar ja, met oud & nieuw vervagen grenzen. Wat normaal niet normaal is, vinden veel mensen ineens normaal. En in een jaar waarin het hele jaar gezegd word; dat mag niet, zal 'dat mag niet' op oudejaarsavond ineens wat anders vallen dan normaal. Dus agent: mag niet! Burger: Goede grap! Loopt uit de hand, en je relletje is geboren zonder de intentie.
Avondklok en straatverbod (totale lockdown) incoming. De nieuwe varianten zijn een mooi middel om meer repressie te rechtvaardigen en om er voor te zorgen dat de meerderheid dit voor zoete koek slikt. 70% meer besmettelijk klinkt zeer alarmerend voor slapend Nederland. Het gaat helemaal mis, niemand houd zich meer aan de regels. Crisisberaad voor het ontevreden OMT en Mark en Hugo.quote:Op maandag 28 december 2020 13:52 schreef _serial_ het volgende:
Breek: OMT woensdag bij elkaar ivm britse variant.
Nog meer beperkingen voor oud&nieuw ?
Er is natuurlijk niks te beleven nu voor die gastjes die al de neiging hebben om voor problemen te zorgen... Beetje ome agent pesten op oudejaarsdag, dingen opblazen zodat je dat stoer op dumpert kan zetten voor je matties...quote:Op maandag 28 december 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De groep die daadwerkelijk die intentie heeft zal niet zo groot zijn. Maar ja, met oud & nieuw vervagen grenzen. Wat normaal niet normaal is, vinden veel mensen ineens normaal. En in een jaar waarin het hele jaar gezegd word; dat mag niet, zal 'dat mag niet' op oudejaarsavond ineens wat anders vallen dan normaal. Dus agent: mag niet! Burger: Goede grap! Loopt uit de hand, en je relletje is geboren zonder de intentie.
Duindorp word hermetisch afgesloten gewoon.....en de ME staat al klaar om in te grijpenquote:Op maandag 28 december 2020 14:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hier gaan al elke avond auto's de fik in. Voor een paar weken al. Met oud & nieuw verwacht ik een grote puinhoop. Ook omdat er weer geen vuren zijn toegestaan op het strand.
quote:
Nee, die berichten vorige week dat ze hun wapen niet schuwen en achter de voordeur gingen controleren (wat snel werd rechtgezet) vond ik echt oliedom.quote:Op maandag 28 december 2020 14:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat hele de-escaleren van de politie helpt ook niet mee he.....
prima, maar zolang ze gewoon chillen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 28 december 2020 14:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mag niet.
Thuis mag maar 3 extra en buiten 2.
Zeker, zoals optreden in de mediaquote:Op maandag 28 december 2020 14:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Er zijn even belangrijkere dingen in het leven van Hugo dan vaccineren ja..
in de horeca en ook luchtvaart gaan er nog veel omvallen, klinkt allemaal heel leuk maar een rampjaar haal je niet in een zomer inquote:Op maandag 28 december 2020 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Is maar een hele kleine groep van de werkenden die dat treft.
Verder verwacht ik qua horeca en luchtvaartmaatschappijen wel een inhaalslag, dat gaan dure biertjes en vliegtuigstoelen worden komende zomer .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |