SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hoor, alleen alle smileys die ik lelijk vind.quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel je blockt alle gifjes?
[ afbeelding ]
neeeheeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 27 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
Yes
[img[https://rozevla.nl/fok2/tobed.gif[/img[
sieraden en kleding hihiquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je haar voor kerst gegeven?
Ha chagrijn.quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
allemaal zo grijs en somber de laatste tijd... laat mij maar tot de zomer in bed liggen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze is wel leuk maar deze lijkt op een FOK!smiley.
Ja, dat klopt. Er zijn heel veel smileys gebaseerd op de FOK!smileys ooit door users gemaakt. Die werden steeds moeilijker vindbaar, dus heb ik er een website voor gemaakt.quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze is wel leuk maar deze lijkt op een FOK!smiley.
Ik heb er gewoon voor gezorgd dat die van mij in de FOK!bibliotheek is opgenomenquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Er zijn heel veel smileys gebaseerd op de FOK!smileys ooit door users gemaakt. Die werden steeds moeilijker vindbaar, dus heb ik er een website voor gemaakt.
Dat is wel efficiënter inderdaad. Al is een lijst met honderden smileys ook niet handig. Moet op mijn website ook nog meer gaan onderverdelen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon voor gezorgd dat die van mij in de FOK!bibliotheek is opgenomen
Oke rozevla.quote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
BIEM HAHAATJES
Kater man
Alles ondergkotst ahahaha
Morgen weer gourmetten
Poepen in een oude schoen en hem dan weer aan doenquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Nou wat zal ik morgen eens gaan doen.
Dat klinkt niet leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Poepen in een oude schoen en hem dan weer aan doen
Blowen vreten en schermpjes kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt best goed.quote:Op maandag 28 december 2020 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blowen vreten en schermpjes kijken.
je krijgt de groeten terug van GFquote:
nieuwe voet kopenquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Goeie, ga het meteen opschrijven.quote:
nogal ja...quote:Op maandag 28 december 2020 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goeie, ga het meteen opschrijven.
Moet je morgen weer werken?
eensquote:Op zondag 27 december 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige die die andere smileys lelijk vind?
nu over 6 uur ongeveer... shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:
RIPquote:Op maandag 28 december 2020 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nu over 6 uur ongeveer... shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
quote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Zal aan jullie denken als ik mij morgenochtend nog een keertje omdraai.
quote:
Slapen is voor pussy's.quote:Op maandag 28 december 2020 01:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
W
[..]
Waarom zijn jullie nog wakker
Nacht is leuker dan dagquote:Op maandag 28 december 2020 01:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
W
[..]
Waarom zijn jullie nog wakker
quote:Op maandag 28 december 2020 02:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Slapen is leven, lekkerder dan seks zelfs (discutabele mening)
Tegenwoordig is het enige verschil dat de essentiële winkels open zijn gedurende de dag, dus fair enough.quote:
Wat doe je hier danquote:Op maandag 28 december 2020 02:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Slapen is leven, lekkerder dan seks zelfs (discutabele mening)
Dan is slapen wel lekker ja.quote:Op maandag 28 december 2020 02:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ga uitslapen na een nachtje doorhalen en kom dan bij mij terug
Stoned en prima. Daar?quote:Op maandag 28 december 2020 02:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja toch
Hoe is jullie leven @:Amarantha @:Fugue
Net insta bekeken, ik voel mij vereerdquote:Op maandag 28 december 2020 02:03 schreef Fugue het volgende:
Ik heb mijn hele contactenlijst en whatsapplijst en insta geveegd voelt opgeruimd 👌🏼
Opgeruimd van alle toxic. Van jou?quote:Op maandag 28 december 2020 02:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja toch
Hoe is jullie leven @:Amarantha @:Fugue
Lekker man, ik ga dat morgen doen.quote:
Ik heb dit ook altijd vanaf dag 1 vakantie. Ben sws niet zo’n ochtendmensquote:Op maandag 28 december 2020 02:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Verstoord dag/nacht ritme![]()
Wordt leuk als ik weer moet gaan werken
quote:Op maandag 28 december 2020 02:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker man, ik ga dat morgen doen.
Zit in een hotel in de Veluwe en ik kan niet slapen. En dit bed is 1000x lekkerder dan mijn twijfelaar thuis. Dus dan maar lappie gepakt tot ik in slaap kan vallen.
Heb geen wiet meegenomen, ben jelly. RIP
Heel goed, dat moet ook eens gebeuren in de zoveel tijd.quote:
Oh lol gewoon niet meer volgen dan.quote:Op maandag 28 december 2020 02:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heel goed, dat moet ook eens gebeuren in de zoveel tijd.
Ik heb helaas een hoop complotdenkers ontdekt in mijn social media kringen (gelukkig tot nu toe niet IRL), maar dit is dan ook het enige waar ik het oneens met ze ben. Voel mij een klootzak als ze verwijder, maar heb geen zin in hun complotgejank in mijn DM’s en tijdlijn
Die mensen bestaan o.a. uit een arts, een advocaat, manager finance en nog meer hooggeleide beroepen. Ook niet bepaald tokkies buiten dit om.quote:Op maandag 28 december 2020 02:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh lol gewoon niet meer volgen dan.
Ik heb dat gelukkig niet, bij mij was t gewoon 1 persoon
Trots op jouquote:Op maandag 28 december 2020 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alle corona wappies van mijn FB gegooid en dat is zo chill.
Ik ga mezelf van fb gooien denk ikquote:Op maandag 28 december 2020 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alle corona wappies van mijn FB gegooid en dat is zo chill.
Haha ja en de privegroepen waar je lekker met Ria over de roverheid kunt roddelen zekerquote:Op maandag 28 december 2020 02:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen voor werk, anders had ik hem ook verwijderd.
Nee gratis af te halen in Rotterdam groepen waar er binnen 1 minuut geclaimd wordt door een tokkie die het pas volgende week zaterdag om 22:00 uur kan ophalenquote:Op maandag 28 december 2020 02:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haha ja en de privegroepen waar je lekker met Ria over de roverheid kunt roddelen zeker
Laatste keer dat ik op Tinder zat is het echt kut geworden, er is niets meer van de Tinder van vroeger overgebleven.quote:
Sorry de auto doet het niet kun je het komen brengenquote:Op maandag 28 december 2020 02:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee gratis af te halen in Rotterdam groepen waar er binnen 1 minuut geclaimd wordt door een tokkie die het pas volgende week zaterdag om 22:00 uur kan ophalen
quote:
Oke even account aanmakenquote:Op maandag 28 december 2020 02:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op Tinder zat is het echt kut geworden, er is niets meer van de Tinder van vroeger overgebleven.
Je liked 10 keer en je mag alweer 12 uur wachten tenzij je 1000 euro wil betalen.
Ik zou dan “je dikke moeder” zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 02:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry de auto doet het niet kun je het komen brengen
Ik heb net in KLB mondkapjeshuilies voor vewende nesten die niets hebben meegemaakt en dramaqueens uitgemaakt, denk dat ik voor mijn gemoedstoestand ook zo ga slapenquote:
Ik kijk enorm uit naar je topic, vind je OP's altijd leuk om te lezen.quote:Op maandag 28 december 2020 03:02 schreef Fugue het volgende:
Ik denk dat ik morgen een KLB topic open over Tinder
Ik zou liever een OP van 1 regel typen maar moet nu toch het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 28 december 2020 03:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kijk enorm uit naar je topic, vind je OP's altijd leuk om te lezen.
Vaak pak ik er nog een kopje koffie bij.
quote:Op maandag 28 december 2020 00:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je krijgt de groeten terug van GF
Was druk aan het koken en sneeuwschoenwandelenquote:Op maandag 28 december 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi is al een paar dagen niet gesignaleerd
Mag dat niet ?quote:Op maandag 28 december 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi is al een paar dagen niet gesignaleerd
niks mis mee, minder mensen maar wel gezelligquote:Op maandag 28 december 2020 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koentje![]()
Ja, rustig, maar wel gezellig. En jij?
Makkerquote:Op maandag 28 december 2020 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks mis mee, minder mensen maar wel gezellig
vandaar dat ik zoveel notes hebquote:Op maandag 28 december 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat staan de KSC statuten niet toe
nee, dit is de Koen geestquote:
das toch je oude tennisrackets onder je schoenen binden ?quote:Op maandag 28 december 2020 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was druk aan het koken en sneeuwschoenwandelen
quote:Op maandag 28 december 2020 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dit is de Koen geest
Jawel hoor, 1e kerstdag niemand dus met z'n 4-en. 2e kerstdag schoonouders en moeder dus met z'n 7-en
je mag toch max 6 of is in NL meer toegestaan. of telt schoonmoeder niet als een persoonquote:Op maandag 28 december 2020 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor volledig volgens de regeltjes
in NL mocht je met kerst max 3 mensen op visite, nu weer max 2quote:Op maandag 28 december 2020 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
je mag toch max 6 of is in NL meer toegestaan. of telt schoonmoeder niet als een persoon
quote:Op maandag 28 december 2020 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was druk aan het koken en sneeuwschoenwandelen
yeah rightquote:Op maandag 28 december 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt goed. Je hebt dus een leuke kerst gehad?
En een witte kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 28 december 2020 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
yeah rightBen je dronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
was het maar waar.....hoezo?quote:
jaquote:
nogal, bij jullie toch ookquote:Op maandag 28 december 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heeft het zo hard gestormd?
Ik zie geen reden om te juichen.quote:Op maandag 28 december 2020 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is alweer 44 seconden langer dan gisteren babiesen al bijna drie minuten langer dan vorige week maandag
Summer is coming!
helaas kan ik geen fotos meer postenquote:Op maandag 28 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het hier wel meevallen.
Kijk je uit dat je niet weer wat breektquote:Op maandag 28 december 2020 08:43 schreef crv het volgende:
[..]
helaas kan ik geen fotos meer posten
straks maar kijken of ik het er weer op krijg.
mogguh flashquote:Op maandag 28 december 2020 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is alweer 44 seconden langer dan gisteren babiesen al bijna drie minuten langer dan vorige week maandag
Summer is coming!
Doe mij maar gewoon het hele jaar regen en wind.quote:Op maandag 28 december 2020 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
mogguh flash
eens kijken hoe lang het duurt voor de eerste mekkert dat het weer te warm is
ik heb nog nooit wat gebrokenquote:Op maandag 28 december 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet weer wat breekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Het mag eerst nog gaan vriezen en sneeuwen hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
mogguh flash
quote:Op maandag 28 december 2020 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat gebroken
Ontzet, kneust, vermangelt, verzwikt of wat dan ook. Je kunt net weer zelfstandig rondhobbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je was al te laatquote:Op maandag 28 december 2020 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
mogguh flash
voor de rest ben ik een compleet wrak ja, kloptquote:Op maandag 28 december 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontzet, kneust, vermangelt, verzwikt of wat dan ook. Je kunt net weer zelfstandig rondhobbelen
quote:Op maandag 28 december 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je was al te laatJankbuda was alweer bezig
quote:Op maandag 28 december 2020 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat gebroken
Ik heb 33 jaar geleden mijn pols gebroken. Al heb ik dat toen feitelijk niet zelf gedaan, maar een andere jongen op de scouting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je een date ?quote:
Oooh je vogelhuisquote:Op maandag 28 december 2020 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
voor de rest ben ik een compleet wrak ja, klopt
maar een vogelhuis fixen moet wel lukken toch
Jij bent elke dag aan het janken dat het donker isquote:Op maandag 28 december 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je was al te laatJankbuda was alweer bezig
ik heb toch nergens gezegd dat MIJN huis was omgewaaidquote:
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 28 december 2020 08:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb toch nergens gezegd dat MIJN huis was omgewaaid
Helemaal niet. Ik ben juist elke dag blij aan het doen dat het weer lichter wordtquote:Op maandag 28 december 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent elke dag aan het janken dat het donker is
maar moet nog steeds oppassen want pezen en banden in mijn ellebogen en schouder is nog steeds niet OKquote:
had klaargezet maar niemand namquote:
Ik heb vorige week mijn maaginhoud er al uit gegooid, dat vond ik niet voor herhaling vatbaar, dus geen koffie nodigquote:
matigquote:Op maandag 28 december 2020 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 27-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 88 bitterbal
02 66 FranticDJ
02 66 Amarantha
04 36 EttovanBelgie
05 32 Dr_Flash
05 32 LTVDK
07 30 Lospedrosa
08 20 Karzai
08 20 liesje1979
10 18 mschol
10 18 DaMart
12 17 Citizen.Erased
12 17 Makrelis
14 14 Haags
14 14 gianni61
14 14 CherryLips
17 11 Budapestenaar
17 11 UitStraling
19 09 Fogel
20 04 RockNijntje
20 04 crv
22 03 KapiteinGasthof
22 03 IJsdraakje
22 03 Ygritte
25 02 Bomenverzameling
25 02 kwiwi
27 01 Mikeytt
27 01 Muskusboktor57
27 01 Modus
klik hier voor meer stats
geestelijk of fysiek?quote:
de verkeerde bak volgescheten ?quote:Op maandag 28 december 2020 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh.
Straks eens kijken wat er met de wc is.. De stortbak lekt
Hahahahahaagssssssieeeequote:
En ik ben blij aan het doen dat het nu regent en waaitquote:Op maandag 28 december 2020 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben juist elke dag blij aan het doen dat het weer lichter wordt
BUDAAAAAAAAAquote:Op maandag 28 december 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik ben blij aan het doen dat het nu regent en waait
Geen vakantie?quote:Op maandag 28 december 2020 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekekr hoor.
Hoop op een relaxed rustig weekje werk
Zal wel toch, zo tijdens de 'gooch' (het deel tussen geslachtsdeel en de anus) van het jaar.quote:Op maandag 28 december 2020 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekekr hoor.
Hoop op een relaxed rustig weekje werk
nee hoor vind dit altijd relaxed werken, neem nooit vrij deze dagen, bewaar dagen liever voor zinnige momentenquote:
Ja dat is wel een beetje raarquote:Op maandag 28 december 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik ben blij aan het doen dat het nu regent en waait
Klinkt als een prima plan.quote:Op maandag 28 december 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor vind dit altijd relaxed werken, neem nooit vrij deze dagen, bewaar dagen liever voor zinnige momenten
Heb vorige week 1 dag vrij genomen, en die verdeel ik over de dagen heen, vanmiddag nok ik 14:00
Die is natuurlijk wel vakantie aan het vieren.quote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
lekker een kwartier in een meeting met een leverancier zitten, iedereenw as er behalve de leverancier
is die meeting er omdat ze ook zo leveren?quote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
lekker een kwartier in een meeting met een leverancier zitten, iedereenw as er behalve de leverancier
Tja die heeft wel vakantie blijkbaarquote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
dan had ie moeten cancellenquote:Op maandag 28 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Die is natuurlijk wel vakantie aan het vieren.
Nee. Jij wel?quote:Op maandag 28 december 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!
Ook aan het werk vandaag?
quote:Op maandag 28 december 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor vind dit altijd relaxed werken, neem nooit vrij deze dagen, bewaar dagen liever voor zinnige momenten
Heb vorige week 1 dag vrij genomen, en die verdeel ik over de dagen heen, vanmiddag nok ik 14:00
goede meetings zijn dat altijdquote:Op maandag 28 december 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb morgen drie meetings in mijn agenda. Ik weet nu al dat er twee niet doorgaan
Waar jij werkt zijn ze helemaal geil op onbelangrijke meetings. Hoeveel procent is er vrouw?quote:Op maandag 28 december 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb morgen drie meetings in mijn agenda. Ik weet nu al dat er twee niet doorgaan
Ik sla zeker 90 procent van de verzoeken om meetings over, zouden er meer moeten doen.quote:Op maandag 28 december 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar jij werkt zijn ze helemaal geil op onbelangrijke meetings. Hoeveel procent is er vrouw?
Een significant percentage. Eindeloze meetings is wel een dingetje bij dit bedrjf. En het is al een stuk beter dan vroeger. Toen zat ik hele dagen in vergaderingen.quote:Op maandag 28 december 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar jij werkt zijn ze helemaal geil op onbelangrijke meetings. Hoeveel procent is er vrouw?
Je accepteert alleen meetings met knappe vrouwen die het bovenste knoopje van hun blouse open laten?quote:Op maandag 28 december 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sla zeker 90 procent van de verzoeken om meetings over, zouden er meer moeten doen.
Maximaal anderhalf uur per dag anders is het toch zinloze werkverschaffing.quote:Op maandag 28 december 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een significant percentage. Eindeloze meetings is wel een dingetje bij dit bedrjf. En het is al een stuk beter dan vroeger. Toen zat ik hele dagen in vergaderingen.
Dit weten ze helaas donders goed, "Heeyyy US kom je nog? Loes met haar dikke tieten zit er ook bij"quote:Op maandag 28 december 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je accepteert alleen meetings met knappe vrouwen die het bovenste knoopje van hun blouse open laten?
Klopt.quote:Op maandag 28 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maximaal anderhalf uur per dag anders is het toch zinloze werkverschaffing.
quote:Op maandag 28 december 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit weten ze helaas donders goed, "Heeyyy US kom je nog? Loes met haar dikke tieten zit er ook bij"
Leuke vrouwen zijn dungezaaid bij onsquote:Op maandag 28 december 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit weten ze helaas donders goed, "Heeyyy US kom je nog? Loes met haar dikke tieten zit er ook bij"
Lelijke vrouwen worden bij ons maar zelden aangenomen.quote:Op maandag 28 december 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke vrouwen zijn dungezaaid bij ons
Niet dat ik volle vergaderzalen trek
quote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Energie geregeld voor nieuwe adres
En nieuwe stortbak besteld. Nieuwe manchet kost 15 euro. Nieuwe stortbak 25. Neem ik die laatste wel, want de huidige blijft ook een beetje 'naijlen'
quote:Een manchet is een apart gemaakt onderdeel van een kledingstuk dat wordt bevestigd aan het uiteinde van de mouw en dat de pols bedekt.
Ik had ook dit soort dingetjes toen ik mijn huis al had verkocht. Schuur begon te lekken. Dakpan flikkert van het dak.quote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Energie geregeld voor nieuwe adres
En nieuwe stortbak besteld. Nieuwe manchet kost 15 euro. Nieuwe stortbak 25. Neem ik die laatste wel, want de huidige blijft ook een beetje 'naijlen'
ja de overdacht is woensdagquote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ook dit soort dingetjes toen ik mijn huis al had verkocht. Schuur begon te lekken. Dakpan flikkert van het dak.
Aankomende woensdag moet je er al uit?quote:Op maandag 28 december 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja de overdacht is woensdag
was hier ook bang voor. De koop was rond en hop dikke lekkerij van de CV installatie in de aanbouw.
Ga ook nog wat loodvervanger op de aanbouw plakken als het even een dag droog is. Want ook vermoeden van lekkerij..
Schoorsteen is nogal gaar, maar dat was al zichtbaar bij de bezichtigingen, dus daar ga ik niks aan doen.
Heerlijk is datquote:Op maandag 28 december 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja de overdacht is woensdag
was hier ook bang voor. De koop was rond en hop dikke lekkerij van de CV installatie in de aanbouw.
Ga ook nog wat loodvervanger op de aanbouw plakken als het even een dag droog is. Want ook vermoeden van lekkerij..
Schoorsteen is nogal gaar, maar dat was al zichtbaar bij de bezichtigingen, dus daar ga ik niks aan doen.
Nee, 31 maart uiterlijk. Maar ben vanaf woensdag geen eigenaar meer.quote:Op maandag 28 december 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aankomende woensdag moet je er al uit?
RIPquote:Op maandag 28 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi's albino zusje is dood![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-leven~a73996cf/
ja las hetquote:Op maandag 28 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi's albino zusje is dood![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-leven~a73996cf/
ga je dan huur betalen aan de nieuwe eigenaar?quote:Op maandag 28 december 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, 31 maart uiterlijk. Maar ben vanaf woensdag geen eigenaar meer.
Maar moet voor 1 maart op het nieuwe adres wonen voor werk.
Nopequote:Op maandag 28 december 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je dan huur betalen aan de nieuwe eigenaar?
Zeeland lijkt me ook wel wat, maar m'n werk bevindt zich in Noord en Zuid-Holland. Kop van Noord-Holland vind ik ook leuk.quote:
Hij wilde nu overdagen. Ik eind februari.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook maar weer de koffiezetter gepakt![]()
Ligt ineens nog een banketstaaf hier. Moet vandaag op
Blij dat ik daar nooit meer heen hoefquote:Op maandag 28 december 2020 09:55 schreef Makrelis het volgende:
Kop van Noord-Holland vind ik ook leuk.
Ja heb geen goede ervaring met West Friezenquote:Op maandag 28 december 2020 09:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zeeland lijkt me ook wel wat, maar m'n werk bevindt zich in Noord en Zuid-Holland. Kop van Noord-Holland vind ik ook leuk.
quote:Op maandag 28 december 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Ja kan je niet allemaal alleen op eten
Hoezo dat dan? Kijk, voor mij is het al snel beter. Ik woon in een buitenwijk van R'dam.quote:Op maandag 28 december 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blij dat ik daar nooit meer heen hoef
Jij hebt in den helder gewoond toch?quote:Op maandag 28 december 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blij dat ik daar nooit meer heen hoef
ja voor jou is het weinig risicovol.quote:Op maandag 28 december 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij wilde nu overdagen. Ik eind februari.
Mij best, maar dan blijf ik er wonen en betaal ik geen huur.
Ging ie mee akkoord. Best
Toen het koopcontract getekend was had ik nog geen nieuwe woning.
Gewoon verhuizen naar de wijk van het leven in Puttershoekquote:Op maandag 28 december 2020 09:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Kijk, voor mij is het al snel beter. Ik woon in een buitenwijk van R'dam.
roffaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 december 2020 09:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Kijk, voor mij is het al snel beter. Ik woon in een buitenwijk van R'dam.
Helft van mijn familie woont in Den Helder. Heb niks met die mensen. Zo lang oma nog leefde moesten we ieder jaar een dag daarheenquote:Op maandag 28 december 2020 09:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Min of meer dicht bij het werk wonen is wel fijn ja. Meeste werklokaties kan ik op de fiets doen.quote:Op maandag 28 december 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja heb geen goede ervaring met West Friezen
Ik sta straks binnen een uur in elke haven waar mijn core business ligt.
quote:Op maandag 28 december 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij hebt in den helder gewoond toch?
Er is gewoon een huurovereenkomst met einddatum, bij het huurbedrag staat een verklaring dat dit voor de duur van de huur reeds verrekend is in het verkoopbedrag. Dus alles ligt wel gewoon netjes vast.quote:Op maandag 28 december 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor jou is het weinig risicovol.
er was laatst ook een topic van een fokker die dit vroeg in werk en recht. Werd afgeraden het te doen als koper.
Puttershoek lol. Vroeger wel 'ns in die discotheek daar geweest. Alcazar heette dat geloof ik.quote:Op maandag 28 december 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen naar de wijk van het leven in Puttershoek
Correctquote:Op maandag 28 december 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Den Helder, Terneuzen, Delfzijl, Enschede, Heerlen, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven......bbrrrrrrrrr wat een kutplekken om te wonen.
Daar gingen mensen uit mijn regio ook heen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Puttershoek lol. Vroeger wel 'ns in die discotheek daar geweest. Alcazar heette dat geloof ik.
Bestaat nog steedsquote:Op maandag 28 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Puttershoek lol. Vroeger wel 'ns in die discotheek daar geweest. Alcazar heette dat geloof ik.
Stugge mensen kun je ook geen kant mee op.quote:Op maandag 28 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb niks met Friezen. Stug volk met een irritant taaltje.
West Friezen zijn nog erger, want die willen keihard bewijzen dat het Friezen zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb niks met Friezen. Stug volk met een irritant taaltje.
Ben ik nog niet geweestquote:Op maandag 28 december 2020 10:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hangt ervanaf. Hoogvliet is niet veel aan.
Vermoeiend.quote:Op maandag 28 december 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
West Friezen zijn nog erger, want die willen keihard bewijzen dat het Friezen zijn.
Dan zit je ook wel aan de anus van Rotterdam iddquote:Op maandag 28 december 2020 10:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hangt ervanaf. Hoogvliet is niet veel aan.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je rustig overslaan als je een grand tour doet
quote:
Rotterdam is al de anus van Europa.quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan zit je ook wel aan de anus van Rotterdam idd
maar zonder die anus zou een hoop van de economie van Europa stillliggenquote:Op maandag 28 december 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rotterdam is al de anus van Europa.
Ho ho ho hoquote:Op maandag 28 december 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rotterdam is al de anus van Europa.
Gelukkigquote:Op maandag 28 december 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
Ik maak 'm niet hoor @:budapestenaar
Hm ja. Ok, in Andijk woont idd wel de enige West Fries waar ik goed mee kanquote:Op maandag 28 december 2020 10:04 schreef Makrelis het volgende:
Oh ik werkte op de drinkwaterinlaat bij Andijk, West Friesland eerder dit jaar. Toch een paar leuke contacten aan over gehouden.
Ach, slechte mensen heb je overal, goeie ook.
Dit. Nou woon ik vrij mooi, maar is een beetje een dooie boel. Gratis parkeren bij het winkelcentrum is wel flex en plenty grote supermarkten.quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je rustig overslaan als je een grand tour doet
waarom niet?quote:Op maandag 28 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn hele familie komt uit Rotterdam. Maar ik heb niks met die stad.
Ja ehm. Ik had een woning nodig.quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan zit je ook wel aan de anus van Rotterdam idd
ja niks mis met een buitenwijk toch?quote:Op maandag 28 december 2020 10:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja ehm. Ik had een woning nodig.
Uitstraling is that you?quote:Op maandag 28 december 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
Toko waar ik voor werk is niet meer welkom in een hotel in Heijplaat. Na 2 avonden begon het op te vallen dat een bepaalde dame steeds met andere kerels uit de bar naar boven verdween.
Dat ging op een gegeven moment gepaard met gejuich van onze kant op het moment dat ze de lift instapten
Beste hotel was op zaterdag bevoorraad voor een hele week. Wij kwamen aan op zondag, mijn verjaardag, op maandag moest de bar weer bevoorraad worden
k ook hoor, teams doe ik ook nauwelijks aan.quote:Op maandag 28 december 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sla zeker 90 procent van de verzoeken om meetings over, zouden er meer moeten doen.
ah ja te modern snap ik welquote:Op maandag 28 december 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel geen klik met die stad. Naar mijn smaak te modern.
Altijd weer die zeelui he. Passagieren. Man man man. Op een gegeven moment wordt er dan een blik meiden opengetrokken en de drank vliegt weer door de lucht.quote:Op maandag 28 december 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
op maandag moest de bar weer bevoorraad worden
Ik kon er ook niet aarden. Maar toen ik 18 was was ik ook nog totaal niet klaar om te gaan studeren en op kamers te gaan wonen enzo. En als enige blanke in een gebouw met allochtonen in een stad waar het studentenleven draait om studentenverenigingen (waar ik totaal niks mee heb). Tja. Heeft daarom ook niet lang geduurdquote:Op maandag 28 december 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel geen klik met die stad. Naar mijn smaak te modern.
Nou ja ik ontkom er niet aan voor cruciale informatie maar meetings moeten ze echt verkopen bij me zodat ik de meerwaarde erin zie dat ik er zelf bij ben.quote:Op maandag 28 december 2020 10:11 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
k ook hoor, teams doe ik ook nauwelijks aan.
Mja dit was een refresher cursus BST/AFF/PSC/MFA.. we zaten er met iets van 28 man van ons bedrijf waarbij iedereen wel eens met elkaar gevaren had en er geen hippofallussen tussen zatenquote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Altijd weer die zeelui he. Passagieren. Man man man. Op een gegeven moment wordt er dan een blik meiden opengetrokken en de drank vliegt weer door de lucht.
Soms moet het idd maar dan is die 1,5 uur ook wel de Max per dag.quote:Op maandag 28 december 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ontkom er niet aan voor cruciale informatie maar meetings moeten ze echt verkopen bij me zodat ik de meerwaarde erin zie dat ik er zelf bij ben.
Spidootje nemen. Doe ik altijd als ik bezoek heb die hier voor het eerst komen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Wil nog weleens een vvv-tochtje door Rotterdam maken. Kom er anders nooit en die ene keer dat ik er ben vind ik het toch wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |