Lekker stuccen en metselen genot.quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Toeterende Polen in de straten straks.
Helemaal naar de klotenquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Toeterende Polen in de straten straks.
Precies dit jaquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Interesseert me stiekem geen hol wie er wint maar jammer dat dit een saaie wedstrijd wordt.
Vd Bergh vs Wattimena gaat wel genot worden verwacht ik.quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Interesseert me stiekem geen hol wie er wint maar jammer dat dit een saaie wedstrijd wordt.
Als het helemaal naar de getver isquote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef GwaiLow het volgende:
Na hoeveel sets vervangen ze een bord normaal gesproken? Of kan je daar gewoon zelf om vragen?
Zal wel pas na deze pot worden. Anders moet je het elke set gaan vervangenquote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef GwaiLow het volgende:
Na hoeveel sets vervangen ze een bord normaal gesproken? Of kan je daar gewoon zelf om vragen?
Jij hebt niks met de altijd sympathieke Ratajski?quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Richard RamirezGod.quote:
Eenzijdig genotquote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Bergh vs Wattimena gaat wel genot worden verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |