"You like speedwagon?"quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:51 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is een van mijn favoriete bands allertijden. Maar die scene in Cobra Kai is sowieso legendarisch.
Internationaal lijkt de nadruk veel sterker te liggen op mooie stemmen. Ik krijg ook niet de indruk dat dj's in Nederland goed worden begeleid rond simpele dingen als praten en ademhalen. Dat kun je gewoon trainen en dat lijkt me toch iets wat bij het vak hoort.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar ze heeft er wel plezier in.
Zal me verder ook worst wezen. Als een dj me weet te boeien accepteer ik (tot een bepaalde grens) best snel dat het technisch niet 100% is.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waren daar ook niet 10 tekstschrijvers bij betrokken?
Ja das met die mooie vergelijking met de BohRap...quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waren daar ook niet 10 tekstschrijvers bij betrokken?
Vanwege de diepzinnige tekst?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:56 schreef Cee het volgende:
Ik heb in voorgaande jaren op Run the world gestemd.
Nee, omdat ik het heerlijk opzwepend vind. Soms hoeft het niet allemaal moeilijk filosofisch te zijn vind ik.quote:
Ik ken Gorki en Kaleo niet eens als artiesten. Human League en James Brown de hoogtepunten van het uur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:57 schreef Isorden het volgende:
1596 Off The Wall Michael Jackson
1595 Strange Machines The Gathering
1594 It's A Man's Man's Man's World James Brown![]()
1593 I Can't Make You Love Me Bonnie Raitt![]()
![]()
1592 Up Around The Bend Creedence Clearwater Revival![]()
1591 Sunrise Norah Jones
1590 Mooi Liedje Acda & De Munnik![]()
1589 Mia Gorki![]()
1588 (You're The) Devil In Disguise Elvis Presley![]()
1587 Don't You Want Me The Human League![]()
1586 La Isla Bonita Madonna![]()
1585 Single Ladies (Put A Ring On It) Beyoncé![]()
![]()
![]()
1584 Way Down We Go Kaleo
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versiequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
1593 I Can't Make You Love Me Bonnie Raitt
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het heerlijk opzwepend vind. Soms hoeft het niet allemaal moeilijk filosofisch te zijn vind ik.
Kleine markt en daardoor weinig geld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Internationaal lijkt de nadruk veel sterker te liggen op mooie stemmen. Ik krijg ook niet de indruk dat dj's in Nederland goed worden begeleid rond simpele dingen als praten en ademhalen. Dat kun je gewoon trainen en dat lijkt me toch iets wat bij het vak hoort.
Volgens mij heb ik die dan gemist en anders vergeten hoe die gingquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versie
Zoooo jammer dat ik dat nummer gemist heb...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lange Fransie meer dan 1000 plaatsen gezakt.
Dat ie nog maar lekker door mag wappie'en en helemaal verdwijnt met z'n kutmuziek.
Die ken ik niet helaas. Op veel zenders bepalen de dj's ook maar een zeer beperkt deel of zelfs niets van de play-list. Dan komt de nadruk wel vaak te liggen op bijzaken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kleine markt en daardoor weinig geld.
Maar ik hoor al jaren zo veel dj's (lokale zenders, hobbyzenders, freakzenders) waar volgens de ongeschreven radioregels wat aan mankeert, dat ik wel wat gewend ben. Er zitten er echter veel bij met een goede smaak (ja Dj Ratz, ik bedoel o.a. jou) en/of de nodige inhoud, en dat compenseert weer.
Ow ja ik weet het weer. Vond hem niet goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versie
Vind deze versie ook 100x beterquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja ik weet het weer. Vond hem niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |