quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:45 schreef Isorden het volgende:
Beste Steely Dan nummer blijft voor mij toch Reelin' in the years [ afbeelding ]
EN DAT STAAT ER DUS AL 3 JAAR NIET MEER INquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:45 schreef Isorden het volgende:
Beste Steely Dan nummer blijft voor mij toch Reelin' in the years [ afbeelding ]
Aja voor mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:45 schreef Isorden het volgende:
Wat spijkers erin slaan en olie in de grond gooienquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:45 schreef Sabata het volgende:
Stalen Den staat bij ons in de tuin, niet kapot te krijgen die boom
Oh ik dacht dat een nachtkastje gebruikelijker was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:45 schreef Sabata het volgende:
Stalen Den staat bij ons in de tuin, niet kapot te krijgen die boom
Kan je net zo goed alles zelf doenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Je moet niet een zelfmaak viergangendiner bestellen. Je bent alleen maar aan het koken
Wat is dat dan? Je besteld toch juist om niet te kokenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Je moet niet een zelfmaak viergangendiner bestellen. Je bent alleen maar aan het koken
Goed, doe ik perzik op die van jou .... whatever floats your boat missy.quote:
Wij gaan zo gourmettenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:49 schreef Evenstar het volgende:
Eten staat hier ook op![]()
Kipfilet, met geitenkaas en pesto vulling, gewikkeld in shitloads bacon in een pan met tomaten en champignons even goed gaar sudderen
Boooooh nu al zin.
Dat vind ik een van de betere side-effects van de Top2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:48 schreef Evenstar het volgende:
Dit is echt zo'n nummer die ik na Top 2000 weer vergeet, terwijl ik er nu echt wel van geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |