SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar stel ik nu een donker huis met een enkel kaarslichtje bij voor.. en een oud mannetje..quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:28 schreef DW457 het volgende:
Ik ga mijn eten maar es in de magnetron doen.
Ha! Snap ik. Naja, ik ben alleen met Kerst inderdaad. Maar eenzaam ben ik niet en mijn huis is gezellig en licht. Ik wilde eten bestellen bij een restaurantje hier in de buurt, maar die is dicht en de ander zit al helemaal vol qua bestellingen. Gelukkig had ik nog iets in de vriezer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
daar stel ik nu een donker huis met een enkel kaarslichtje bij voor.. en een oud mannetje..
oke dan, gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ha! Snap ik. Naja, ik ben alleen met Kerst inderdaad. Maar eenzaam ben ik niet en mijn huis is gezellig en licht. Ik wilde eten bestellen bij een restaurantje hier in de buurt, maar die is dicht en de ander zit al helemaal vol qua bestellingen. Gelukkig had ik nog iets in de vriezer.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
oke dan, gelukkig maar
vooral die magnetronmaaltijd deed et em icm de dag.
(terwijl ik er ook prima zo bij had kunnen zitten vandaag)
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ha! Snap ik. Naja, ik ben alleen met Kerst inderdaad. Maar eenzaam ben ik niet en mijn huis is gezellig en licht. Ik wilde eten bestellen bij een restaurantje hier in de buurt, maar die is dicht en de ander zit al helemaal vol qua bestellingen. Gelukkig had ik nog iets in de vriezer.
Ook lekker, zelf gemaakt en wat heb je erin?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin net met m'n simpele couscousje.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Lekker!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Mijn eten is al op:
Varkenshaasje. Mini pizza's met gorgonzola en bosui en friet
Toch niet naar familie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |