maar dit is een goed nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opvallend trouwens dat Coldplay 7 noteringen is verloren, de eerste Coldplay die was geweest was een paar honderd plaatsen gezakt en dit is nauwelijks gezakt. Was vorig jaar ook niet nieuw in de lijst ofzo. Erg vreemd.
Tijdloos nummertjequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opvallend trouwens dat Coldplay 7 noteringen is verloren, de eerste Coldplay die was geweest was een paar honderd plaatsen gezakt en dit is nauwelijks gezakt. Was vorig jaar ook niet nieuw in de lijst ofzo. Erg vreemd.
paar pullofjes en hammeronnetjesquote:
Dat is de cheat manier, die klopt niet.quote:
Ik heb ook het gevoel dat ik 80% misquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De topics gaan wel rap. Ik zit nog regelmatig in het vorige topic wanneer er al een nieuwe is geopend.
Ik vind deze juist nietszeggend tegenover een aantal liedjes die er uit zijn gevallen. Politik bijvoorbeeld.quote:
tis nog even wennen aan het tempo die eerste dagen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De topics gaan wel rap. Ik zit nog regelmatig in het vorige topic wanneer er al een nieuwe is geopend.
Zelfs AC/DC is meer complexquote:
Ben nu al benieuwd naar de laatste 2-3 dagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis nog even wennen aan het tempo die eerste dagen...
Ik heb geen uitgebreid onderzoek gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is de cheat manier, die klopt niet.
Met de motivatie van 'voor André Hazes is een groot publiek, en voor de muziek uit Mondo/Vrije Geluiden niet zo heel erg, dus waarom zou je dat uitzenden?'quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Spoel de cultuur maar door de plee. We luisteren voortaan alleen nog naar Andre Hazes.
ik vind dit zo'n beetje het laatste goede nummer van Coldplay.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze juist nietszeggend tegenover een aantal liedjes die er uit zijn gevallen. Politik bijvoorbeeld.
Ik mis Clocks.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
Green Eyes hoort wel in de top-5 van beste Coldplay nummers. Met verder nog Talk, 42, Yellow en The Scientist.
Ja, dat blijkt wel inderdaad. Misschien lukt dat de komende dagen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis nog even wennen aan het tempo die eerste dagen...
Ik zit iig al wel aan het bier hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef houdjemond het volgende:
Ik mis de bierdrinkers in het café in de vroege middag
en zo komen we elk jaar weer meer over je te weten...quote:
Mijn laatste was Slipknotquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dakota stemlijstgenot!
Laatste concert van mij..
Skal!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit iig al wel aan het bier hier
weet jij dat uit je hoofd?quote:
Wrijf het er nog maar eens inquote:
Ik ben nog brak van gisteravondquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit iig al wel aan het bier hier
Nee ik heb excel openquote:
Had ik je al verteld wie er naast mij zat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |