SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kom je daar nu aan dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had eigenlijk vanmorgen op de koffie willen gaan bij oma. Maar die hoofdpijn is zo hevig dat ik een poosje bij mijn positieven moet komen.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Het huis zelf is wel mooi, maar sommige dingen snap ik dan weer niet. Die keuken ziet er echt supergoedkoop uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Feliz navidadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh je kent dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Feliz navidadje rijd nu als een hond met je anjer tegen elk horizontaal oppervlak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vroeger toen ik nog een klein ventje was altijd 'grappig' om te zingen op dat nummer, ipv 'feliz navidad' dan te zingen 'kheb jeuk aan mijn gat'quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh het is kessemis [ afbeelding ]
Fijne kerst voor iedereen [ afbeelding ]
Das nie goed niequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te diep geslapen, denk ik. Maar sowieso heb ik gemiddeld eens per week een hoofdpijndagje.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh het is kessemis [ afbeelding ]
Fijne kerst voor iedereen [ afbeelding ]
Van het dak en van de ligging. Mooi, met dat wijdse uitzicht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat de meeste waarde van die rieten daken moet komen. Want het is ook echt een klein perceel verhoudingsgewijs.
Zou zelf ook nooit een rieten dak willen hebben.
Uurtje wandelen, het is een sunny Christmas morning.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te diep geslapen, denk ik. Maar sowieso heb ik gemiddeld eens per week een hoofdpijndagje.
Teveel lichtquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje wandelen, het is een sunny Christmas morning.
Nee, het is verleidelijk om het migraine te noemen, maar dat is het niet. Het is spanningshoofdpijn. Meestal krijg ik het met een paar paracetamolletjes weg, soms niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Gergi zit een computerspel te spelen, en terwijl ik gezellige kerstmuziek aanzet hoor ik 'm zeggen "Zeit für Krieg!".
Duitsers
ja maar je zegt al je hele levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is verleidelijk om het migraine te noemen, maar dat is het niet. Het is spanningshoofdpijn. Meestal krijg ik het met een paar paracetamolletjes weg, soms niet.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Gergi zit een computerspel te spelen, en terwijl ik gezellige kerstmuziek aanzet hoor ik 'm zeggen "Zeit für Krieg!".
Duitsers
bizar toch. Ook gewoon znder schaamte recht op mijn hoofd af.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds? Die krengen hebben we straks het hele jaar last van
Ja, maar spanningshoofdpijn komt niet altijd van spanning.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je zegt al je hele leven
oh? Waarvan nog meer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar spanningshoofdpijn komt niet altijd van spanning.
Nee hij is wel echt een Duitser. Hoewel ie inderdaad niks van zigeuners moet hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Komen zijn Hongaarse genen niet boven? Beetje schelden op joden, zigeuners en homo’s?
Maar aan te diep slapen kun je weinig doen denk ik?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
V
[..]
Verkeerde houding. Of te diep slapen, zoals bij mij nu.
Niksquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar aan te diep slapen kun je weinig doen denk ik?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga dadelijk een duik nemen, het is gewoon echt zonnig en lekker hier, kerstzwemmen
Natte sneequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijnt de zon bij jullie? Hier regen/natte sneeuw vandaag, maar morgen zon
Ik heb het meestal als ik eindelijk kan ontspannen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks
Bij mij is het altijd wel erger en frequenter als ik last heb van spanning. Daar komt ook de naam vandaan, denk ik.
Mja, herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het meestal als ik eindelijk kan ontspannen.
Klein breintje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit hoofdpijn
Oh nee das niet waar, na een avond wijn en bier komt weleens plezier.
Dit voelt ook echt als een kater. Gisteren alleen koffie en water gedronkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit hoofdpijn
Oh nee das niet waar, na een avond wijn en bier komt weleens plezier.
Had je beter goed kunnen zuipen, weet je tenminste waar het door kwam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit voelt ook echt als een kater. Gisteren alleen koffie en water gedronken
Ja maar Jezus wat ziet hij eruit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Melania alsof ze een prijs heeft gehad voor beste blowjob van het jaar in een film voor volwassen mensen.
https://www.ad.nl/video/k(...)-kerstwonder~p188461
Dat mondje altijd in de vorm van een O na elke zin.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Jezus wat ziet hij eruit.
zij ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij leest het ook met enorme tegenzin op "ja jullie zeiken wel over die Chinese griep maar ik heb de verkiezingen verloren en dat is veel erger"quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die is bijna dood.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij leest het ook met enorme tegenzin op "ja jullie zeiken wel over die Chinese griep maar ik heb de verkiezingen verloren en dat is veel erger"
Prachtig weer vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weerIk ga maar zeggen dat ik niet van het station gehaald hoef te worden zo. Lekker stukkie lopen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weerIk ga maar zeggen dat ik niet van het station gehaald hoef te worden zo. Lekker stukkie lopen
Hoe ver is het lopen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel maar had nog wel langer kunnen slapen maar ja dan is het ook zo laat.quote:
En regenen dat het ineens doet danquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, ja, dan gaat de dag opeens ook zo hard.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar had nog wel langer kunnen slapen maar ja dan is het ook zo laat.
Nu ben je gelukkig nog vroeg iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar had nog wel langer kunnen slapen maar ja dan is het ook zo laat.
Top 2000?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren hebben in ieder geval de muziek al goed aanstaan
Gewoon lekker doorstappen, dan blijf je warmquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh! Dat valt alles mee. Wel lekker.
Oeh yum! Ik ga zo maar eens kijken welk restaurant er straks voor me mag kokenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg morgen rollade appt mijn pa mij net.
Ik voel me meestal pas na 2e kerstdag zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg morgen rollade appt mijn pa mij net.
Goed te combineren die twee, btw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Bah rolladebijna net zo erg als tuinbonen
![]()
Nicequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me meestal pas na 2e kerstdag zo.
Oh ik voel mij 365 dagen per jaar zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me meestal pas na 2e kerstdag zo.
Je ziet er in ieder geval niet uit als een rolladequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik voel mij 365 dagen per jaar zo.
Kun jij niet weten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:23 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je ziet er in ieder geval niet uit als een rollade
Ja mijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:24 schreef DW457 het volgende:
[..]
Echt wel, je hebt wel es wat gepost in het fototopic, als ik het me goed herinner.
Ok ok, je hebt geen moddervette kop, is dit beter?quote:
Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ok ok, je hebt geen modder vette kop, is dit beter?
Groot voordeel is dat je vrouw bent en je dat vaak alleen maar net iets meer vrouwelijk maaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt ja.En ik ben ook niet moddervet maar je kan zeker wel aan mij zien dat ik van eten hou.
De verhoudingen kloppen iig nog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Groot voordeel is dat je vrouw bent en je dat vaak alleen maar net iets meer vrouwelijk maakt
Hier Helene Fischer. van m'n eigen speakersquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het is kerstmuziek bij de buren. Mariah Carey nu
Yup, geen Top 2000 dan idd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zie je, dan ben gewoon hartstikke sexy!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De verhoudingen kloppen iig nog.
Lolquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef DW457 het volgende:
Zie je, dan ben gewoon hartstikke sexy!
Inderdaad. In de pot. Mag het maag-darmkanaal gewoon overslaan van mijquote:
Verrassend, die hoor je bijna nooitquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren zijn normaal van de de Nederlandstalige hits en nummers die je op TVOranje hoort. Onze genres komen niet bepaald overeen.quote:
Heavy Metal of Techno overstemt het geluid wel, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buren zijn normaal van de de Nederlandstalige hits en nummers die je op TVOranje hoort. Onze genres komen niet bepaald overeen.
Misschien hebben ze daar erg lekker eten tijdens de Kerst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buurman heeft keelkanker overleefd en maakt er nu iedere dag nog het beste van. Kan hem geen ongelijk geven.
Hij kan niet meer praten, maar is wel nog vrolijk als ik hem zie.
Buurvrouw verder op hebben ze gisteren met de ambulance opgehaald. Die heeft volgens mij een hekel aan de feestdagen want vorig jaar rond deze tijd lag zo ook al in het ziekenhuis.
Denk het niet. Ze is ergens begin 80 en altijd heel voorzichtig geweest rondom mensen ontmoeten. Hoop dat ze geen Corona heeft. Heel lieve vrouw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar erg lekker eten tijdens de Kerst.
Oftewel doorgaand ellendequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ach het gaat wel weer voorbij. Zondag begint het darten weer
Mooie dag voor ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
mooi fietstochtje gemaakt, nu snel de kerstkilo's weer er aan eten
Sterkte alvastquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo eens mee rennnen met mijn vriendin. Die traint al een half jaar dus ik zal het wel zwaar krijgen.
Troll! Je bent een Fok!er, die komen niet in aanraking met vrouwenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo eens mee rennnen met mijn vriendin. Die traint al een half jaar dus ik zal het wel zwaar krijgen.
goed puntquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Troll! Je bent een Fok!er, die komen niet in aanraking met vrouwen
Als ze van me weg rent al zeker nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waarheid ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat is wel de normale reactie van vrouwen op Fok!ers...quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze van me weg rent al zeker niet
Is ze er zelf ook van op de hoogte dat ze je vriendin is?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze van me weg rent al zeker niet
En terecht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar toch. Ook gewoon znder schaamte recht op mijn hoofd af.
een bittermug
Vrouw op FOK! zoeken. Die zijn wel wat gewend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat is wel de normale reactie van vrouwen op Fok!ers...
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ze er zelf ook van op de hoogte dat ze je vriendin is?
Ook gedaan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw op FOK! zoeken. Die zijn wel wat gewend.
[..]
Ja
Ik word stiekem best wel een beetje kwaad op die kerken. Het is ook gewoon zo arrogant en stellen zich hiermee boven andere. Doe het gewoon niet, hou geen kerkdiensten en blijf gewoon thuis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
23 MINUTEN GELEDEN
Zorgmedewerker protesteert bij kerk Barneveld
Een eenzaam protest vanmorgen van een zorgmedewerker bij de Rehobotkerk in Barneveld. Op Eerste Kerstdag protesteerde Chris (27) bij de kerk, waar zo'n 200 mensen een dienst bijwoonden. Gehuld in beschermende kleding en een bril en met mondkapje stond hij met een bord voor de kerk. "Wij werken ook voor u. Blijf thuis voor ons. Met elkaar, voor elkaar", stond erop.
"Ik werk in de gehandicaptenzorg. We werken keihard voor de gezondheid van anderen en dan is dit zo pijnlijk om te zien. Ik kon niet meer thuis blijven zitten en moest dit statement maken", zegt hij tegen het AD.
De kerk in Barneveld houdt zich niet aan het dringende advies om niet meer dan 30 mensen naar binnen te laten. De gemeente liet in eerste instantie 300 kerkgangers per dienst toe, maar heeft dat inmiddels teruggebracht tot 200.
Ruimt lekker op zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen is de Bible Belt hier gitzwart...
Omdat het niet echt de helderste lichten zijn, als ze besmet raken komt dat niet omdat ze met zijn allen in de kerk waren maar omdat het god het zo gewild heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik word stiekem best wel een beetje kwaad op die kerken. Het is ook gewoon zo arrogant en stellen zich hiermee boven andere. Doe het gewoon niet, hou geen kerkdiensten en blijf gewoon thuis.
Alsof je thuis geen mis kan volgen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Ouders van een vriend van me gaan ook gewoon naar de kerk. Maakt niet uit wat hij ervan zegt. Kerk is altijd belangrijker.
Prima, maar ga dan ook niet naar de IC en sterf gewoon thuis. Zo heeft god het immers gewild.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het niet echt de helderste lichten zijn, als ze besmet raken komt dat niet omdat ze met zijn allen in de kerk waren maar omdat het god het zo gewild heeft.
Ja maar als ze naar de IC gaan dan is dat onderdeel van god's plan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Prima, maar ga dan ook niet naar de IC en sterf gewoon thuis. Zo heeft god het immers gewild.
Nou dan is het wachten tot hij weer achterlijk boos tegen de mods gaat doen. Die zullen wel blij zijn achter de schermen.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dan is het wachten tot hij weer achterlijk boos tegen de mods gaat doen
quote:
Heeft hij alweer een debiel topic geopend?quote:
Hij is net vrij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft hij alweer een debiel topic geopend?
Als hij slim is, blijft hij weg.quote:
Sorry moest even lachen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als hij slim is, blijft hij weg.
En dan gaan mensen reageren dat het wel meevalt met zijn goddelijkheid en dan is het hek weer van de dam. En daar moet dan op gemod worden want mensen mogen niet lelijk tegen hem doen, same old, same old.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry moest even lachen.
Hij wegblijven? Nee man. Zodra hij ook maar weer de kans heeft om te typen hoe zo'n FOK!god hij is en dat we niks zijn zonder hem grijpt hij die.
Yupquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan gaan mensen reageren dat het wel meevalt met zijn goddelijkheid en dan is het hek weer van de dam. En daar moet dan op gemod worden want mensen mogen niet lelijk tegen hem doen, same old, same old.
Vequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of hij nog mad gaat doen tegen @:haags omdat hij niet meer op 1 staat.
Verwacht van niet. Vorig jaar ergens had ie ook een unban, stond ik al op 1 en bleef hij bescheiden. Maar ik ga ook verder nergens op in, dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of hij nog mad gaat doen tegen @:haags omdat hij niet meer op 1 staat.
Oooohquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ve
[..]
Verwacht van niet. Vorig jaar ergens had ie ook een unban, stond ik al op 1 en bleef hij bescheiden. Maar ik ga ook verder nergens op in, dus komt wel goed.
Wel nog even werken aan je quote-skills, number one.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ve
[..]
Verwacht van niet. Vorig jaar ergens had ie ook een unban, stond ik al op 1 en bleef hij bescheiden. Maar ik ga ook verder nergens op in, dus komt wel goed.
Ik ben iig team Haags mocht het mis gaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ve
[..]
Ja kut man, gvd. Heb dat steeds op laptopquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wel nog even werken aan je quote-skills, number one.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben iig team Haags mocht het mis gaan
klopt. Maar gaat wel vaker goed volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Mobiel gaat quoten bij mij ook niet altijd even geweldig.
Als het even beetje druk op FOK! Is gaat het allemaal wat trager heb ik het idee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Staat hier ook op, en ik zit ook in het desbetreffende sneltreintopicquote:
Daar zou ik nooit in gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat hier ook op, en ik zit ook in het desbetreffende sneltreintopic
ik zei toch ook: als hij slim is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry moest even lachen.
Hij wegblijven? Nee man. Zodra hij ook maar weer de kans heeft om te typen hoe zo'n FOK!god hij is en dat we niks zijn zonder hem grijpt hij die.
Lekker haardvuurtje ookquote:
Hier in dit topic toch niet joh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zei toch ook: als hij slim is.
We weten allemaal dus dat hij hier in de loop van de middag wel verschijnt.
Zat hij ook in deze SC?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zei toch ook: als hij slim is.
We weten allemaal dus dat hij hier in de loop van de middag wel verschijnt.
hier op fokquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier in dit topic toch niet joh.
alsjeblieft niet zeg.quote:
werkt hij nog? heeft hij nog waarde?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat zouden jullie doen met een oude ipad? weggooien?
Ja moet een oplader zoeken denk ik. Is de allereerste dus of hij nog waarde heeft geen ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt hij nog? heeft hij nog waarde?
Weggeven of inleveren bij Mac store voor onderdelen ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet een oplader zoeken denk ik. Is de allereerste dus of hij nog waarde heeft geen idee
Hey, als je geen authentiek haardvuur kunt hebben, dan maar een 65 inch haardvuurquote:
hij zit nu aan de lader. kijken of die nog aan gaatquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weggeven of inleveren bij Mac store voor onderdelen ofzo?
heeft idd, zoals gezegd, te maken met hoe druk et op fok isquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Amarantha het volgende:
pak een random boek, noem het iBoek en nog kan je er veel voor vangenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet een oplader zoeken denk ik. Is de allereerste dus of hij nog waarde heeft geen idee
65quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey, als je geen authentiek haardvuur kunt hebben, dan maar een 65 inch haardvuur![]()
.
hij heeft geen cameraquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
@:Bal misschien iets raars maar wellicht hebben scholen er wel belang bij als je er nog mee kan videobellen? Want weet dat arme gezinnen gewoon niet genoeg devices hebben voor thuisonderwijs van meerdere kinderen tegelijkertijd
We gingen eens naar de winkel voor een 55 inch maar er ging een 65 inch mee naar huis. Mannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprakeloos
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn ouders hebben een kerstcadeautje overgemaakt.Zo zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprakeloos![]()
Mijn ouders hebben een kerstcadeautje overgemaakt.Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SprakeloosYour beauty never ever scared me.
Mijn ouders hebben een kerstcadeautje overgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprakeloos![]()
lekker
Zat hier ook te janken hoor, mijn ouders hebben het wel ok maar zijn ook weer niet knetterrijk ofzo. En mijn schoonzusje heeft het ook gekregenquote:
Oh wowquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
En mijn schoonzusje heeft het ook gekregen
Mijn ouders hebben een kerstcadeautje overgemaakt.dat zijn de betere cadeaus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprakeloos
mijn vader komt normaal met een briefje van 500, maar we hebben dit jaar geen kerst samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn de betere cadeaus.
mijn vader komt normaal met een briefje van 500, maar we hebben dit jaar geen kerst samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JIj ook gefeliciteerd ofzo!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn de betere cadeaus.
mijn vader komt normaal met een briefje van 500, maar we hebben dit jaar geen kerst samen.Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ik! Mag zo verschillende mensen op bezoek ontvangen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben net bij mijn oma op bezoek geweest in het verpleeghuis. Fijn om haar te zien in een omgeving waar ze eindelijk de zorg krijgt die ze nodig heeft. Ze was zelf ook heel tevreden. Ze hoeft zich nu niet steeds zorgen te maken, zei ze.![]()
Ik krijg dit jaar geen kerstcadeautjes, maar dit voelt ook als een heel mooi cadeautje
Had ik het eerder gezien was ik nog even bij hem langs gegaan. Was vanmorgen aardig in de buurt toen ik aan het fietsen was.quote:
Ah mooi Buda.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben net bij mijn oma op bezoek geweest in het verpleeghuis. Fijn om haar te zien in een omgeving waar ze eindelijk de zorg krijgt die ze nodig heeft. Ze was zelf ook heel tevreden. Ze hoeft zich nu niet steeds zorgen te maken, zei ze.![]()
Ik krijg dit jaar geen kerstcadeautjes, maar dit voelt ook als een heel mooi cadeautje
Ze mag twee mensen per dag ontvangen en niet meer dan twee mensen tegelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik! Mag zo verschillende mensen op bezoek ontvangen?
Ja, dit deed me echt goed.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)aar-middel-vast.html
De brandweer heeft gisteren in het Groningse Oude Pekela een vrouw uit de modder gered. Ze was in een parkje vast komen te zitten en kon niet meer op eigen kracht wegkomen.
Brandweerlieden wisten haar uiteindelijk met een ladder en een reddingsplank uit de modder te halen. "De vrouw zat tot haar middel vast, maar gelukkig waren we er op tijd bij", zegt een woordvoerder tegen RTV Noord.
Modderpoel afzetten
In een ambulance is gekeken of alles goed ging met haar, maar later werd de vrouw toch naar het ziekenhuis gebracht voor verdere behandeling.
Volgens de brandweer zal de gemeente Pekela de modderpoel in het parkje afzetten om andere incidenten te voorkomen.
Doet de NOS tegenwoordig ook hart van nederland?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)aar-middel-vast.html
De brandweer heeft gisteren in het Groningse Oude Pekela een vrouw uit de modder gered. Ze was in een parkje vast komen te zitten en kon niet meer op eigen kracht wegkomen.
Brandweerlieden wisten haar uiteindelijk met een ladder en een reddingsplank uit de modder te halen. "De vrouw zat tot haar middel vast, maar gelukkig waren we er op tijd bij", zegt een woordvoerder tegen RTV Noord.
Modderpoel afzetten
In een ambulance is gekeken of alles goed ging met haar, maar later werd de vrouw toch naar het ziekenhuis gebracht voor verdere behandeling.
Volgens de brandweer zal de gemeente Pekela de modderpoel in het parkje afzetten om andere incidenten te voorkomen.
ja ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel triest, maar ik moet er toch keihard om lachen![]()
jammer dat ze er geen kraan bij gehaald hebbenquote:
Haha ja goude oude!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest gisteravond ook heel hard lachen om deze. Vooral om Aad![]()
Sneu is dat he. Als het eenmaal in zon huis is lijkt het niet te stoppenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Verzorgingstehuis hier heeft de hulp van het leger ingeroepenBijna alle bewoners besmet, al een stuk of 13 overleden
Gaat lekker. Waar blijft het lockdowneffect.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
RIVM meldt 11.550 nieuwe besmettingen, meer dan gemiddeld
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 11.550 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 21 meer dan gisteren.
Het aantal ligt hoger dan gemiddeld afgelopen week, toen er per dag gemiddeld 11.402 positieve tests bij kwamen. Gemiddeld genomen stijgt het aantal positieve tests.
97 overleden covid-patiënten
Er werden 97 overleden covid-patiënten bij het RIVM gemeld. Gisteren waren dat er nog 89. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 75 doden per dag, tegen 63 doden per dag een week eerder. Dat zijn doden van wie bekend is dat ze het coronavirus droegen; volgens het CBS ligt het werkelijke aantal doden hoger.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 746 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 640. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
En bij de eerste golf wisten ze het nog wel buiten de deur te houden geloof ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sneu is dat he. Als het eenmaal in zon huis is lijkt het niet te stoppen
Zolang het in de verpleeghuizen rondwaart.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat lekker. Waar blijft het lockdowneffect.
Nu met de feestdagen zal ik er weinig van verwachten tot ergens in januari.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat lekker. Waar blijft het lockdowneffect.
Bedoel je dan in totaal 2 mensen of mogen het dan elke dag weer andere mensen zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mag twee mensen per dag ontvangen en niet meer dan twee mensen tegelijk.
surfing surfing corona surfingquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de eerste golf wisten ze het nog wel buiten de deur te houden geloof ik
Elke dag anderequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je dan in totaal 2 mensen of mogen het dan elke dag weer andere mensen zijn?
Dat verzorgingshuis in België waar Sinterklaas op bezoek kwam is ook triest verhaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Verzorgingstehuis hier heeft de hulp van het leger ingeroepenBijna alle bewoners besmet, al een stuk of 13 overleden
Dat was wel heel lullig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat verzorgingshuis in België waar Sinterklaas op bezoek kwam is ook triest verhaal
Hmm, ik begrijp wel dat er vanuit de ouderen behoefte aan is maar wel een groot risico wat zo'n instelling dan neemt.quote:
Ik ga zo eens kijken wat het vanavond gaat wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig![]()
Ik ga nu de rollade opzetten.
Ja, dat laat het risico nogmaals zien. Van mezelf weet ik wel welke mensen ik zie. Maar familie van de vrouw van mijn broer is sociaal wat actiever; en daar is kerstmis ook wat belangrijker. Mijn vader die kan het beter niet oplopen.quote:
Je houdt het niet tegen; maar moet het wel zien te beheersen. Als je ziet hoeveel ziekenhuizen alweer reguliere zorg afschalen dan gaat dat ook wel zijn langere termijneffecten hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
Tja tis triest allemaal, maar een virus houd je niet tegen. Ik heb ook geen zin om de rest van mijn leven opgesloten te zitten.
Dan moet er meer geld naar de zorgquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je houdt het niet tegen; maar moet het wel zien te beheersen. Als je ziet hoeveel ziekenhuizen alweer reguliere zorg afschalen dan gaat dat ook wel zijn langere termijneffecten hebben.
Ik heb mijn beste hoodie aangetrokken om op de bank bier te drinkenquote:
Dat was een kulverhaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat verzorgingshuis in België waar Sinterklaas op bezoek kwam is ook triest verhaal
Alleen, maar niet eenzaam. Ik vermaak me welquote:
pas 5 topics.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig baggert hij nog niet het forum onder.!!
Ook alleen, muziek luisteren fimpje kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Alleen, maar niet eenzaam. Ik vermaak me welHoe is die van jou?
Niets leuks om te doen alleen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook alleen, muziek luisteren fimpje kijken
beetje saai
ik probeer juist in gezelschap een beetje nuchter te blijven, dan gaan de conversaties niet met dubbele tongquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik echt heel slecht in in mijn eentje.
Ja, met hele verpleeghuizen die aan corona onderdoor gaan is het een risico. Ze houden wel anderhalve meter afstand tussen bewoners aan, viel me op. En als familie mag je niet in de gezamenlijke woonruimte komen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp wel dat er vanuit de ouderen behoefte aan is maar wel een groot risico wat zo'n instelling dan neemt.
In mijn eentje vreet ik mezelf helemaal vol in plaats van dat ik er drank in gooi.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik probeer juist in gezelschap een beetje nuchter te blijven, dan gaan de conversaties niet met dubbele tong
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn eentje vreet ik mezelf helemaal vol in plaats van dat ik er drank in gooi.
Ongegeneerd vreten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn eentje vreet ik mezelf helemaal vol in plaats van dat ik er drank in gooi.
Was t wat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ongegeneerd vreten.![]()
Wij hebben een kerstfilm gekeken. Taxi 3.
Belachelijk vooral, maar wel het vermakelijke soort.quote:
Fijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Belachelijk vooral, maar wel het vermakelijke soort.
Wij gaan zo Anchorman kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ongegeneerd vreten.![]()
Ik ben begonnen met The Matrix trilogy.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gaan zo Anchorman kijken
Ook al zo'n pareltje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gaan zo Anchorman kijken
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ongegeneerd vreten.![]()
Nou veel verpleeghuizen gaat het virus snel tekeer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te lezen op alle grote nieuws sites; fake news dus?
Vanavond gelukkig weer op tvquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de enige echte kerstfilm
haha leuk toch, trump heeft ook heel wat van zijn vriendjes uit de gevangenis geholpen vlak voor tijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo te zien heeft Tong kerstgratie gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |