SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kom je daar nu aan dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had eigenlijk vanmorgen op de koffie willen gaan bij oma. Maar die hoofdpijn is zo hevig dat ik een poosje bij mijn positieven moet komen.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Het huis zelf is wel mooi, maar sommige dingen snap ik dan weer niet. Die keuken ziet er echt supergoedkoop uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Feliz navidadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh je kent dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Feliz navidadje rijd nu als een hond met je anjer tegen elk horizontaal oppervlak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vroeger toen ik nog een klein ventje was altijd 'grappig' om te zingen op dat nummer, ipv 'feliz navidad' dan te zingen 'kheb jeuk aan mijn gat'quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh het is kessemis [ afbeelding ]
Fijne kerst voor iedereen [ afbeelding ]
Das nie goed niequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te diep geslapen, denk ik. Maar sowieso heb ik gemiddeld eens per week een hoofdpijndagje.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh het is kessemis [ afbeelding ]
Fijne kerst voor iedereen [ afbeelding ]
Van het dak en van de ligging. Mooi, met dat wijdse uitzicht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat de meeste waarde van die rieten daken moet komen. Want het is ook echt een klein perceel verhoudingsgewijs.
Zou zelf ook nooit een rieten dak willen hebben.
Uurtje wandelen, het is een sunny Christmas morning.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te diep geslapen, denk ik. Maar sowieso heb ik gemiddeld eens per week een hoofdpijndagje.
Teveel lichtquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje wandelen, het is een sunny Christmas morning.
Nee, het is verleidelijk om het migraine te noemen, maar dat is het niet. Het is spanningshoofdpijn. Meestal krijg ik het met een paar paracetamolletjes weg, soms niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Gergi zit een computerspel te spelen, en terwijl ik gezellige kerstmuziek aanzet hoor ik 'm zeggen "Zeit für Krieg!".
Duitsers
ja maar je zegt al je hele levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is verleidelijk om het migraine te noemen, maar dat is het niet. Het is spanningshoofdpijn. Meestal krijg ik het met een paar paracetamolletjes weg, soms niet.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Gergi zit een computerspel te spelen, en terwijl ik gezellige kerstmuziek aanzet hoor ik 'm zeggen "Zeit für Krieg!".
Duitsers
bizar toch. Ook gewoon znder schaamte recht op mijn hoofd af.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds? Die krengen hebben we straks het hele jaar last van
Ja, maar spanningshoofdpijn komt niet altijd van spanning.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je zegt al je hele leven
oh? Waarvan nog meer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar spanningshoofdpijn komt niet altijd van spanning.
Nee hij is wel echt een Duitser. Hoewel ie inderdaad niks van zigeuners moet hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Komen zijn Hongaarse genen niet boven? Beetje schelden op joden, zigeuners en homo’s?
Maar aan te diep slapen kun je weinig doen denk ik?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
V
[..]
Verkeerde houding. Of te diep slapen, zoals bij mij nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |