Ook al nietquote:
Leuke updatequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit nu al helemaal vol. Ik heb sokken gekregen en een boek van Geert Mak en nu voel ik me 49+.
En de kat heeft de jongste Pippie gekrabd.
Ik wist niet dat Jezus zo'n vinger in de pap had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus werd Jagged Little Pill echt 30 miljoen keer verkocht
Goedemorgen Pipquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit nu al helemaal vol. Ik heb sokken gekregen en een boek van Geert Mak en nu voel ik me 49+.
En de kat heeft de jongste Pippie gekrabd.
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ze er nou echt voor de lyrics
prima album hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.
De aarde is een smakeloze planeet.
Ik was een van de dertig miljoenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daar zijn we dankbaar voor!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, Alanis er ook bij dit jaar
Dat Boston ooit het bestverkochte debuutalbum had is inderdaad erg smakeloos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.
De aarde is een smakeloze planeet.
Jezus was dan ook een echte Alanis-fan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
T is n beetje de laatste del rey van de 90squote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een doventolk hoor je dan ook niet.quote:
Thank Uquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik vind dit nummer dus niks.vorige week voor het eerst gehoord maar nee niet voor mij
Moi aussi.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was een van de dertig miljoen
Echt he, is voor de echte lyricsfetisjistenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Als je heel goed luistert hoor je "Thank you, India""
Nou, als je gewoon luistert ook wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |