22 Baco is wel een smerige guilty pleasure hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Basisschool hit man! Verder is Lange Frans een treurwilg.
Owh shit. Ik zie nu de voorbereidende topics. Ik ben er elk jaar te laat mee hé.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt. Maar dit is iets voor de voorbereiding hoor. Kunnen we nu toch niet allemaal nog eens door gaan nemen.
Inderdaad. Zo'n ongeïnspireerd onorigineel dertien in dozijn-drama epos.quote:
People Everywhere (Still Alive)quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met dank aan de playlist + topsong. Als de NPO hem primair voor Radio 3 had gelaten was het nooit gelukt. Lijkt me dat >90% van de Top 2000-luisteraars nog nooit van Khruangbin en Leon Bridges gehoord hebben.
Maria También vind ik wel beter overigens.
Eentje nog danquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:58 schreef Evenstar het volgende:
Nou, volgens mij is Tom Walker
Ik ga maar biertje halen.
Eenmaal, andermaal....
Hij liep er ook steeds vandoor zeker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb deze live gezien op stadspark in groningen. Vond zijn andere nummers eigenlijk beter.
Ik ben toch wel bijzonder benieuwd hoe de Rellende 2000 eruit zou zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan überhaupt niet in de Top2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |