zeg, niet zo agressief jij, anders krijg je een stomp.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit een lekker nummer. Kom haten dan. Ik sla haters op hun neus.
Je kunt je beter afvragen of Giel niet nog ligt te maffen op dat tijdstipquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik negeer sowieso mensen als ik nog lig te maffen.
Nee joh, gewoon blijven typen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jij ging op den duur wel lekker de 31e![]()
Lichte slaaptekort hallicunaties gezien?
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja... Giel dit jaar...
Nog een reden om tussen de 30e en 31e minimaal 2 uur te slapen
Plak er denk ik wel iets meer dan 2 aan vast...quote:
Ben je wel vrij of?quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Plak er denk ik wel iets meer dan 2 aan vast...
Al ben ik tegenwoordig 7 dagen per week rond 7 uur uiterlijk wel wakker....
Bedankt werk ritme....
Misschien vroeg om nu al deze van de bingokaart af te strepen, maar...quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voedsel heeft een houdbaarheidsdatum, waarom muziek eigenlijk niet? Niet alle nummers zijn tijdloos.
Hahaha dit blijft echt goud.quote:
Ik moet me ook zo'n ritme aanmeten over een maand en een beetjequote:Op vrijdag 25 december 2020 02:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Plak er denk ik wel iets meer dan 2 aan vast...
Al ben ik tegenwoordig 7 dagen per week rond 7 uur uiterlijk wel wakker....
Bedankt werk ritme....
Frank van 't Hof. Had vroeger een 04:00-06:00 programma in e ochtend, ging daarna naar het weekend en doet nu eits op zondag om 12:0014:00. Valt verder met Wouter vd Goes in voor de ochtendshow , of voor Platenbonanza, of voor Wout2day.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:19 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is deze platendraaier eigenlijk?
Arme Rick.quote:
Eindbaaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |