watquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mja, moii plaatje alles, maar niks lukt
Halloquote:
kom danquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
HalloMindere outing, ken 123 betere platen,mmaar toch.
Maar delete maar gewoon mijn teveel gebrabbel, dan heb je ook eens iets te doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:37 schreef IxCalypso het volgende:
Sorry alvast Bosbeetle, ik kan niet posten zonder te praten
Fijne kerst enzo ouwe zemelaarquote:
Erasmusbrug?quote:
Ja die man... zo jammer die views van hem.quote:
TR gemacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 05:14 schreef IxCalypso het volgende:
Verlopen aan het eind van je leven en nog steeds doen alsof je je van geen kwaad bewust bent
Wat ben je toch sneu, alsof jij niet veel ergere dingen tegen mij gezegt hebt.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:28 schreef IxCalypso het volgende:
Als je er nu naar kijkt valt het eigenlijk best tegen. Heel kort de moonwalk, dan zie ik toch liever de splits van Prince, die waren echt.
Ikquote:
Denk dat ik een stukje erger ben om te zijn hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik
Omdat je dat echt niet wil.Hey
No wayquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik een stukje erger ben om te zijn hoor
Beetje afgeknapt dat deze extreem lelijke man zich in geen twee jaar een douche heeft gezien en zijn vrouwensmaak, sjappie is dat wel joh.quote:
Blijft een mooi nummer.quote:Op zondag 27 december 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje afgeknapt dat deze extreem lelijke man zich in geen twee jaar een douche heeft gezien en zijn vrouwensmaak, sjappie is dat wel joh.
*knoopt gulp losquote:
< Kroelt even in je nek.quote:
Prrr, heb je de wereld al gered?quote:Op zondag 27 december 2020 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kroelt even in je nek.
De wereld wil niet gered wordenquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Prrr, heb je de wereld al gered?
Nouquote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De wereld wil niet gered worden![]()
Ik kende deze niet. Geluisterd, maar inderdaad moet je ervoor in de stemming zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel de mooiste jaren 80 plaat ooit maar daar moet je net zin in hebben.
Paar keer luisteren als het regent en donker is buiten of zoquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kende deze niet. Geluisterd, maar inderdaad moet je ervoor in de stemming zijn.
Die momenten komen nog vaak genoeg de komende tijd.quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar keer luisteren als het regent en donker is buiten of zo
quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die momenten komen nog vaak genoeg de komende tijd.
quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4&ab_channel=Disturbed[quote]quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
You scramble my worldquote:Op zondag 27 december 2020 01:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Hahaha jij gaat lekker positief![]()
Kan de beste overkomenquote:
Zekersquote:Op zondag 27 december 2020 01:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 27 december 2020 02:02 schreef UitStraling het volgende:
Er gaat zo'n gerucht dat Rick alle vrouwen in die clip wel in zijn bed heeft gehad en ik geloof dat meteen
Die gast kan wel knettergek zijn, maar ik geloof niet dat alle vrouwen nou zo graag met hem in bed doken. Wat een griezel.quote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, google maar die gast was knettergek
Ja ik zou ook even nee gezegd hebben hoorquote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die gast kan wel knettergek zijn, maar ik geloof niet dat alle vrouwen nou zo graag met hem in bed doken. Wat een griezel.
Hmmmmquote:
Ach.quote:
Je bent zelf spruitjes met aardappelsquote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit ook vrij spuitjes met aardappels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |