quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Szura het volgende:
Ik snap die Chris Brown wel, dat ie soms Rihanna het zwijgen op wilde leggen
Inderdaad, ik ga even pissen en bier halen.quote:
Wel eens fapje op (beelden van) Rihanna gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Szura het volgende:
Ik snap die Chris Brown wel, dat ie soms Rihanna het zwijgen op wilde leggen
Wie niet? En Chris Brown zwaffelde haar gewoon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens fapje op (beelden van) Rihanna gedaan
Leverde het 10cc op?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens fapje op (beelden van) Rihanna gedaan
Ik heb het een keer op, daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alcoholvrij bier
Drink dan niks joh.
Mijn vriendin snapt het.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
Zou jullie omgeving snappen dat je twee weken lang gebonden bent aan een hitlijst en een forum eag er aan vrbondein is?
Ik leid gelukkig een omgevingsloos leven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
Zou jullie omgeving snappen dat je twee weken lang gebonden bent aan een hitlijst en een forum eag er aan vrbondein is?
Waarom in jozefsnaam?quote:
Dat snappen ze jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
Omdat het een fantastische hit blijft, net als Diamondsquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom in jozefsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |