Blasphemyquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ken deze van ABBA niet eens joh.
Raar.
neuh, valt mee. Ze zijn vooral nieuwsgierig waarom ik niet drink. Vertelde dan gewoon kort dat ik er angst- en lichamelijke klachten van kreeg op den duur. Ze weten dondersgoed hoe slecht alcohol voor je kan zijn, dus begrijpen ze altijd wel wanneer ik dat zeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jaaa, vooraflijkt het onmogelijk (iedereen gaat denken dat ik gek ben) etc
Hhhquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef hhh38 het volgende:
Hallo allemaal
Is het begin eindelijk eens op een tijd die ik normaal wakker ben, maak ik het nog niet mee. Kerstdiner bij mn pa liep enorm uit.
Net wel een uurtje geluisterd, het is weer fijn
Welkomquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef hhh38 het volgende:
Hallo allemaal
Is het begin eindelijk eens op een tijd die ik normaal wakker ben, maak ik het nog niet mee. Kerstdiner bij mn pa liep enorm uit.
Hoi! Niet veel gemist so far.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef hhh38 het volgende:
Hallo allemaal
jaa precies, het gaat om de lol, niet om zoveel mogelik zuipen. Iedereen wordt erg in hun waarde gelaten wat ik wel chill vind aan die vriendengroep.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo hoort het ookWe zijn te oud voor peer pressure. Wat iemand ook drinkt, dat boeit niets.
Ik ook nietquote:
71% van de stemmers heeft last van zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef Szura het volgende:
29% van de stemmers op dit nummer geeft zich qua zang een 1
Ik kom uit vrienden groep waar drinken wel gewooon een feit is. Al mijn vrienden willen minder drinken, maar niemand doet hetlquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, valt mee. Ze zijn vooral nieuwsgierig waarom ik niet drink. Vertelde dan gewoon kort dat ik er angst- en lichamelijke klachten van kreeg op den duur. Ze weten dondersgoed hoe slecht alcohol voor je kan zijn, dus begrijpen ze altijd wel wanneer ik dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |