Jij bent GOED BEZIG!!!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb maandag zowaar mijn vloer voor de eerste 3 kamers![]()
![]()
Nee, alleen de fles is bruin, de gin glashelder...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bruine gin? Ken ik niet (oprecht niet)
Ikvindditzonleukerubriek.movquote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Nu dan?
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head![]()
1999 Lou Reed - Sweet Jane![]()
![]()
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen![]()
1997 Joy Division - Atmosphere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1996 Rob de Nijs - Zondag![]()
1995 Alicia Keys - Fallin'![]()
1994 Outfield - For your love![]()
1993 10CC - The wall street shuffle![]()
1992 Level 42 - Love games![]()
1991 Joe Jackson - Steppin' out
1998 Nog steeds niet beluisterd?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Nu dan?
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head![]()
1999 Lou Reed - Sweet Jane![]()
![]()
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen![]()
1997 Joy Division - Atmosphere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1996 Rob de Nijs - Zondag![]()
1995 Alicia Keys - Fallin'![]()
1994 Outfield - For your love![]()
1993 10CC - The wall street shuffle![]()
1992 Level 42 - Love games![]()
1991 Joe Jackson - Steppin' out
Er zullen een paar nachten zijn waar ik om vier uur ga slapen. Die nachten ben ik vanaf een uur of half twee tot alles in staatquote:Op donderdag 24 december 2020 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Gaan er hier nog mensen komende dagen op de zoom van de top 2000?
Als ik al lees dat er vanaf 22:00 kan worden ingelogd in de digitale wachtrij, heb ik al geen zin meer.
Ik wil gewoon af en toe bij een leuk nummer eens kijken, maar als dat niet kan haak ik af
Als je je kleren maar aanhoud...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zullen een paar nachten zijn waar ik om vier uur ga slapen. Die nachten ben ik vanaf een uur of half twee tot alles in staat
Klopt. En Cholo Simeone heeft iedereen op punt gekregen; Suarez, Carrasco, Felix, Llorente (die vroeger een controleur was), Correa doen het uitstekend. Real Sociedad had een goede start, maar de blessures slaan toe bij Silva/Oyarzabal en het zit tegen. Verder valt er over de stand nog geen hol te zeggen. Veel inhaalwedstrijden nog te gaan waardoor je naar een compleet verknipte stand kijkt.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hoor dat Ben z'n ma behoorlijk aan het vlammen is.
Wat was je flessenrecord voor 1 avond vorig jaar? Ik denk ik twee flessen wijn en een halve fles ginquote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zullen een paar nachten zijn waar ik om vier uur ga slapen. Die nachten ben ik vanaf een uur of half twee tot alles in staat
Zit niet zo te zeuren. Laat mij maar alleenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1998 Nog steeds niet beluisterd?
3 slaapkamersquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twan heeft de zolder. Lennon moet het met een redelijk grote slaapkamer doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lennon en (fuck hoe heet) die andere hebben toch wel een eigen verdieping?
Lekker lijstje man, niks mis mee. Spingod's nieuwe album is ook weer behoorlijk koekoek.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. En Cholo Simeone heeft iedereen op punt gekregen; Suarez, Carrasco, Felix, Llorente (die vroeger een controleur was), Correa doen het uitstekend. Real Sociedad had een goede start, maar de blessures slaan toe bij Silva/Oyarzabal en het zit tegen. Verder valt er over de stand nog geen hol te zeggen. Veel inhaalwedstrijden nog te gaan waardoor je naar een compleet verknipte stand kijkt.
Verder ben ik nu bezig mijn 2020-tracklijstje af te luisteren en ben daar om 23:50 ongeveer klaar mee. Mooi punt.
A playlist featuring Spinvis, My Morning Jacket, King Princess, and others
Oh wacht: zelfs Carrasco speelt weer voetbal tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. En Cholo Simeone heeft iedereen op punt gekregen; Suarez, Carrasco, Felix, Llorente (die vroeger een controleur was), Correa doen het uitstekend. Real Sociedad had een goede start, maar de blessures slaan toe bij Silva/Oyarzabal en het zit tegen. Verder valt er over de stand nog geen hol te zeggen. Veel inhaalwedstrijden nog te gaan waardoor je naar een compleet verknipte stand kijkt.
Verder ben ik nu bezig mijn 2020-tracklijstje af te luisteren en ben daar om 23:50 ongeveer klaar mee. Mooi punt.
A playlist featuring Spinvis, My Morning Jacket, King Princess, and others
geboortedatum: 00-00-1983quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]dat moet ik zien
Maar die tijdstippen haal ik echt niet meer helaas
Een echt 'grote mensen huis'! Wat heerlijk zeg.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
3 slaapkamershal, keuken en woonkamer moet maar later.. Wordt beetje kamperen in eigen huis.
Misschien in een wilde bui.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Gaan er hier nog mensen komende dagen op de zoom van de top 2000?
Als ik al lees dat er vanaf 22:00 kan worden ingelogd in de digitale wachtrij, heb ik al geen zin meer.
Ik wil gewoon af en toe bij een leuk nummer eens kijken, maar als dat niet kan haak ik af
Gestort.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Twan heeft de zolder. Lennon moet het met een redelijk grote slaapkamer doen.
Vind u dat erg? Via PM is mijn iban op te vragen..
MUZ / Jaarlijstje 2020!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker lijstje man, niks mis mee. Spingod's nieuwe album is ook weer behoorlijk koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |