Het was woensdag voor het eerst in tijden eens te hachelen zonder alibivoetballers als Coutinho en Griezmann, na 200 artikelen van wanhopige verdrietige redacties.quote:
kijkt iemand daar nog naar?quote:
Ik moet jullie gewoon niet alles vertellenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent echt de minst metal metalhead die ik ken. Geen diss hoor!
Al heb ik Niet Vandaag op 1 in mijn tracklist want het instrumentale gedeelte gaat door merg en been. Prachtig.quote:
Ik en mamaHJM.quote:
Huh? Jij roken?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef peaceman het volgende:
ik heb net gerookt. krijg ik nu ook complimenten?
Hoe was Frenkie? De Jong? Onze landgenoot? Zoals bij Ajax? Frenkie zoals ie kan spelen? Met Messi die hem zoekt? Frenkie? Want dat is een echte voetballer? Frenkie, Messi zoekt hem op? Ging dat goed?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was woensdag voor het eerst in tijden eens te hachelen zonder alibivoetballers als Coutinho en Griezmann, na 200 artikelen van wanhopige verdrietige redacties.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bonuspaps en meneerHJM zitten alles af te zeiken op de bank
Wat vinden de media van Frenkie, van Barça? De media oordelen hard over de keuzes van Koeman. Zorgwekkende cijfers Griezmann. Frenkie veroordeeld voor slippertje. Paniek paniek paniek.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe was Frenkie? De Jong? Onze landgenoot? Zoals bij Ajax? Frenkie zoals ie kan spelen? Met Messi die hem zoekt? Frenkie? Want dat is een echte voetballer? Frenkie, Messi zoekt hem op? Ging dat goed?
Genot. Genot. Genot.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al heb ik Niet Vandaag op 1 in mijn tracklist want het instrumentale gedeelte gaat door merg en been. Prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Genot. Genot. Genot.Klopt, natuurlijk niet. Beklijvende tracks komen niet zomaar aanspoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Koeman, die het NL XI toch op de rit had, met MEMPHIS EN WIJNALDUM, hoe gaat hij het doen met Barcelona, mag hij MEMPHIS EN GINI halen, voor het TEAMGEVOEL?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vinden de media van Frenkie, van Barça? De media oordelen hard over de keuzes van Koeman. Zorgwekkende cijfers Griezmann. Frenkie veroordeeld voor slippertje. Paniek paniek paniek.
complot... radio 2 - two of us...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
Just The Two of Us van Bill Withers op R2 nu
Zeker blijven doen. De mensen die een beetje openhartig zijn maken dit topic zo leukquote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon niet alles vertellen
Niet zo schreeuwen aub. Het is kerstavond, vrede op aarde.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koeman, die het NL XI toch op de rit had, met MEMPHIS EN WIJNALDUM, hoe gaat hij het doen met Barcelona, mag hij MEMPHIS EN GINI halen, voor het TEAMGEVOEL?
Sow, hier heb ik vaak t toilet voor opgezocht he, hallo he.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
ja, vertelde jij maar eens wat leuks...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker blijven doen. De mensen die een beetje openhartig zijn maken dit topic zo leuk
Heerlijk nummer ookquote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |