SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, hangt prima.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen de wasmachine leeg en de was van de lijn af voor kerstavond?
Ik zit strak in smokingquote:Op donderdag 24 december 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen de wasmachine leeg en de was van de lijn af voor kerstavond?
Oh, dan is alle ellende van 2020 ongetwijfeld mijn schuld.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brengt ongeluk voor 2021 hoor
Is notabene een bijgeloof/traditie daar uit de buurtquote:Op donderdag 24 december 2020 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan is alle ellende van 2020 ongetwijfeld mijn schuld.
klaar voor het kerstconcertquote:
Yep, doorn in het oog, zij hebben de betere visgronden waar Nederlandse vissers vrolijk hun sleepnetten mochten uitgooien, dat is nu een klein beetje terug gewonnen, God save the Queenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:58 schreef Karzai het volgende:
ging geloof ik nog over vis waar ze zo moeilijk over deden
Nooit van gehoord. Waar zei je?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is notabene een bijgeloof/traditie daar uit de buurt
Alkmaar Bergen-Binnen ken ik het van.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar zei je?
Ik heb het serieus nog nooit gehoord en ik woon hier al vrij lang.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alkmaar Bergen-Binnen ken ik het van.
Tijdje iets met een Wortel uit Bergen gehad en die zeiden dat altijd, zal wel een familie quirk zijn danquote:Op donderdag 24 december 2020 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog nooit gehoord en ik woon hier al vrij lang.
Bel voor de gein de brandweer eens anoniemquote:Op donderdag 24 december 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht even dat de woonkamer van de overburen in de fik stond, maar ze vertonen gewoon een openhaard op hun idioot grote tv
quote:Op donderdag 24 december 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Oeh nog meer sneeuw volgende week.
Met 8 graden??quote:Op donderdag 24 december 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Straks vast een van R. Ten Brink.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet of ik kerstcadeautjes krijg dit jaar.
Wel lief als hij voor de deur staat maar ergens ook wel ongemakkelijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks vast een van R. Ten Brink.
Oh hier ookquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik toch maar lekker ga janken bij All You Need Is Love
Bossquote:
Beetje. Al lijk ik al redelijk gewend aan het ontbreken van mijn trouwe vriendje...quote:
google maar op CR-Vquote:Op donderdag 24 december 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom noemt men jou Honda eigenlijk?
Het gaat wel beter maar blijft onwerkelijkquote:Op donderdag 24 december 2020 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje. Al lijk ik al redelijk gewend aan het ontbreken van mijn trouwe vriendje...
Feestje aan het bouwen?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt buiten naar patat, wiet en vuurwerk.
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt buiten naar patat, wiet en vuurwerk.
Mwah echt plannen niet maar mijn vriend komt morgen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie morgen nog plannen?
Bier brouwen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
2 CR-V’s in de garagequote:Op donderdag 24 december 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat model ken ik wel.
Maar reed of rijdt jij een Honda dan?
Bitterballen draaienquote:Op donderdag 24 december 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaja....quote:Op donderdag 24 december 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Wel allemaal lekkere hapjes gehaald maar verder niet echt plannen, denk gewoon beetje films kijken ofzo.
Brouwen wel, gisten en rijpen niet.quote:
Lijkt me leuk om ook eens te doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Brouwen wel, gisten en rijpen niet.
Helaas is deze naam al bezet..quote:Op donderdag 24 december 2020 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om ook eens te doen.
Ja dat snap ik. Ik was overdag natuurlijk gewoon aan het werk, thuis was ik wel veel met hem bezig, al lag ie ook best vaak lui te wezen....quote:Op donderdag 24 december 2020 19:21 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat wel beter maar blijft onwerkelijk
Wij waren zoveel met woef bezig door zijn gezondheid dat elk moment van de dag / uur wel een herinnering oproept
Das idd wel snel, wij zijn zo jaren met woef bezig geweestquote:Op donderdag 24 december 2020 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik was overdag natuurlijk gewoon aan het werk, thuis was ik wel veel met hem bezig, al lag ie ook best vaak lui te wezen....
Bij hem is het gewoon erg snel gegaan. 2 maanden geleden, leek er nog niks aan de hand.....
Das toch lekker relaxt, ondertussen een keer van bil natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Wel allemaal lekkere hapjes gehaald maar verder niet echt plannen, denk gewoon beetje films kijken ofzo.
quote:Op donderdag 24 december 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Feliz Navidad IJsdraakje.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog nooit gehoord en ik woon hier al vrij lang.
Hier in NL?quote:Op donderdag 24 december 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar wel natte sneeuw en zal vast wel op het laatste moment worden veranderd in gewoon regen.quote:
Volgens onze dorpsgek brengt dat ongeluk..quote:Op donderdag 24 december 2020 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja even een wasje ophangen. En dan alvast wat toastjes salades en kaas klaar zetten. Biertje er bij en janken maar bij All You Need
Wat?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brengt ongeluk voor 2021 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |