abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196922048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat hoor, hij speelt af en toe ook gewoon ontzettend slordig. Zelfs gister (waarbij ik hem nog bijna terecht als MOTM nomineerde).

Als hij dan niet scoort, geen assist maakt, en naast het slordige ook nog slecht speelt lijkt het me logisch dat er kritiek komt. Moet die kritiek natuurlijk wel verder gaan dan 'geen leider' of dat soort onzin.
Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.

Maar wat ik vooral gek vind is dat Berghuis nooit 100% in de armen is gesloten van het legioen. Terwijl ik persoonlijk nog nooit een speler/buitenspeler bij Feyenoord heb meegemaakt met zo’n hoog rendement.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 24 december 2020 @ 12:27:34 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196922085
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk is het ook ‘maar’ een rechtsbuiten natuurlijk. Die draken van wedstrijden speelde hij wanneer Feyenoord zo stroperig speelt dat ze de bal nauwelijks voorin weten te krijgen (zo’n 80% van de wedstrijden dus)

Dan gaat hij op een gegeven moment de ballen zelf maar bij de verdediging ophalen wat zijn spel niet ten goede komt. Maar waar ligt dan het echte probleem.
Mja, maar we mogen best benoemen dat hij behoorlijk wat kutwedstrijden heeft gespeeld waarbij ook hij elke bal inleverde of elk duel verloor. Uiteindelijk wordt iedereen beter van een bak waarheid in z’n smoel.

Verder is het met afstand de beste speler van ons met een ongekend rendement.
  donderdag 24 december 2020 @ 12:28:08 #78
268491 fetX
pi_196922100
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.

Maar wat ik vooral gek vind is dat Berghuis nooit 100% in de armen is gesloten van het legioen. Terwijl ik persoonlijk nog nooit een speler/buitenspeler bij Feyenoord heb meegemaakt met zo’n hoog rendement.
Dat laatste is wel vreemd ja. Hij wordt ook echt amper toegezongen.
pi_196922150
quote:

[..]

Nja, men zal eerder een mislukte bal onthouden dan een subtiel passje, vooral 'wij' Feyenoorders volgens mij waarbij de insteek toch vaak wat negatiever/cynischer is.

Het zal toch met z'n uitstraling te makken hebben wat betreft het in de armen sluiten, en natuurlijk:

Hoge bomen vangen veel wind.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2020 12:30:53 ]
  donderdag 24 december 2020 @ 12:32:55 #80
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_196922194
quote:

[..]

Denk dat het dit seizoen wel echt was gebeurd als er meer publiek bij kon zijn.

Dat het niet eerder is gebeurd heeft ie denk ik een beetje aan zichzelf te danken. Beetje ongelukkig geweest in sommige situaties waardoor Berghuis echt de gunfactor mist.
Makkelijk eerste
pi_196922251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Denk dat het dit seizoen wel echt was gebeurd als er meer publiek bij kon zijn.

Dat het niet eerder is gebeurd heeft ie denk ik een beetje aan zichzelf te danken. Beetje ongelukkig geweest in sommige situaties waardoor Berghuis echt de gunfactor mist.
Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.

Dat zie ik persoonlijk veel liever dan het duimpje van Dirrukkie Kuyt nadat hij een gigantische kutbal die over de boarding vliegt kreeg toegespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 24 december 2020 @ 12:46:10 #82
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_196922422
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.

Dat zie ik persoonlijk veel liever dan het duimpje van Dirrukkie Kuyt nadat hij een gigantische kutbal die over de boarding vliegt kreeg toegespeeld.
Dat is dan ook wel weer een flinke tegenstelling gelijk :D

Ik vond het verongelijkte van Berghuis af en toe wat kinderlijk overkomen, als iemand die niet zijn zin krijgt en daarom heel boos is. Bijvoorbeeld dat neertrappen van vBeek op de training, dat sloeg echt nergens op. Maar hij heeft zich wel echt verbeterd hoor. Met uitzondering van Groningen-thuis (toen er overigens niemand in zijn hoofd zat) heb ik mij dit seizoen niet aan hem geërgerd op die manier.
Makkelijk eerste
pi_196922820
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Eens, enige speler die echt onderscheidend is en wat kan qua techniek. Gemak waarmee hij gisteren weer wat mensen het bos in stuurde en passes gaf over de hele is zeker voor Feyenoord-begrippen toch eigenlijk ongekend.

Hij is de enige die zich niet wenst neer te leggen bij de belachelijk lage norm van wat we als acceptabel zijn gaan zien.
blablablabla
pi_196922904
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat laatste is wel vreemd ja. Hij wordt ook echt amper toegezongen.
Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 24 december 2020 @ 13:22:11 #85
268491 fetX
pi_196922919
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.
De sfeer in de Kuip is sinds het kampioensjaar sowieso matig te noemen op een enkele (Europese) wedstrijd na.
pi_196922991
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen Van Persie en Sinisterra, en die laatste ook vooral bij uitpotjes.

Vroegah werden spelers altijd nog één voor één toegezongen tijdens de warming up, dat is volgens mij ook een beetje verdwenen, maar ik ben zelf ook eigenlijk bijna nooit meer tijdens de warming-up al in het stadion.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196924617
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196924746
Vind die jongen het niet verkeerd doen de minuten dat hij speelt, kan ook nooit een heel hoog salaris hebben, waarom niet verlengen?
pi_196925147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als ie niet een van onze beste spelers was was ie vermoedelijk allang weggestuurd gezien het aantal incidenten met hem.
Mwa, als je ziet hoelang Kazim het heeft uitgehouden bij ons met veel meer incidenten dan valt het wel mee.

Vergeleken met hem is Berghuis een type “Dennis The Menace”. Af en toe strontvervelend maar het kan nog altijd erger en vooralsnog heb je het meest aan hem.
pi_196925690
Ik vind de sfeer in de Kuip sowieso de laatste wedstrijden erg slecht
pi_196925727
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:49 schreef Bottendaal het volgende:
Ik vind de sfeer in de Kuip sowieso de laatste wedstrijden erg slecht
Nou is het al een slechte grap, maar je moest 'm dus ook nog editten. Dat maakt de grap zo slecht dat ik 'm een -6 geef.
pi_196925784
Ik vond hem eigenlijk wel leuk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196925846
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wel leuk.
Dan ben je zeker een Promenade kijker.
pi_196925894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:57 schreef Scrummie het volgende: