Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat hoor, hij speelt af en toe ook gewoon ontzettend slordig. Zelfs gister (waarbij ik hem nog bijna terecht als MOTM nomineerde).
Als hij dan niet scoort, geen assist maakt, en naast het slordige ook nog slecht speelt lijkt het me logisch dat er kritiek komt. Moet die kritiek natuurlijk wel verder gaan dan 'geen leider' of dat soort onzin.
Mja, maar we mogen best benoemen dat hij behoorlijk wat kutwedstrijden heeft gespeeld waarbij ook hij elke bal inleverde of elk duel verloor. Uiteindelijk wordt iedereen beter van een bak waarheid in z’n smoel.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk is het ook ‘maar’ een rechtsbuiten natuurlijk. Die draken van wedstrijden speelde hij wanneer Feyenoord zo stroperig speelt dat ze de bal nauwelijks voorin weten te krijgen (zo’n 80% van de wedstrijden dus)
Dan gaat hij op een gegeven moment de ballen zelf maar bij de verdediging ophalen wat zijn spel niet ten goede komt. Maar waar ligt dan het echte probleem.
Dat laatste is wel vreemd ja. Hij wordt ook echt amper toegezongen.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.
Maar wat ik vooral gek vind is dat Berghuis nooit 100% in de armen is gesloten van het legioen. Terwijl ik persoonlijk nog nooit een speler/buitenspeler bij Feyenoord heb meegemaakt met zo’n hoog rendement.
Nja, men zal eerder een mislukte bal onthouden dan een subtiel passje, vooral 'wij' Feyenoorders volgens mij waarbij de insteek toch vaak wat negatiever/cynischer is.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.
Maar wat ik vooral gek vind is dat Berghuis nooit 100% in de armen is gesloten van het legioen. Terwijl ik persoonlijk nog nooit een speler/buitenspeler bij Feyenoord heb meegemaakt met zo’n hoog rendement.
Denk dat het dit seizoen wel echt was gebeurd als er meer publiek bij kon zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het dit seizoen wel echt was gebeurd als er meer publiek bij kon zijn.
Dat het niet eerder is gebeurd heeft ie denk ik een beetje aan zichzelf te danken. Beetje ongelukkig geweest in sommige situaties waardoor Berghuis echt de gunfactor mist.
Dat is dan ook wel weer een flinke tegenstelling gelijkquote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.
Dat zie ik persoonlijk veel liever dan het duimpje van Dirrukkie Kuyt nadat hij een gigantische kutbal die over de boarding vliegt kreeg toegespeeld.
Eens, enige speler die echt onderscheidend is en wat kan qua techniek. Gemak waarmee hij gisteren weer wat mensen het bos in stuurde en passes gaf over de hele is zeker voor Feyenoord-begrippen toch eigenlijk ongekend.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.
Dat zie ik persoonlijk veel liever dan het duimpje van Dirrukkie Kuyt nadat hij een gigantische kutbal die over de boarding vliegt kreeg toegespeeld.
Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste is wel vreemd ja. Hij wordt ook echt amper toegezongen.
De sfeer in de Kuip is sinds het kampioensjaar sowieso matig te noemen op een enkele (Europese) wedstrijd na.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.
Eigenlijk alleen Van Persie en Sinisterra, en die laatste ook vooral bij uitpotjes.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.
Mwa, als je ziet hoelang Kazim het heeft uitgehouden bij ons met veel meer incidenten dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie niet een van onze beste spelers was was ie vermoedelijk allang weggestuurd gezien het aantal incidenten met hem.
Nou is het al een slechte grap, maar je moest 'm dus ook nog editten. Dat maakt de grap zo slecht dat ik 'm een -6 geef.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:49 schreef Bottendaal het volgende:
Ik vind de sfeer in de Kuip sowieso de laatste wedstrijden erg slecht
Dit neem je terug.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een Promenade kijker.
Legioen is met pensioen.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:49 schreef Bottendaal het volgende:
Ik vind de sfeer in de Kuip sowieso de laatste wedstrijden erg slecht
Doen ze weer mooi hoor.quote:
Wat een Godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |