SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me niks. Al heb ik geen idee waar het naar smaaktquote:Op woensdag 23 december 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggendenk het niet eigenlijk.
Naar konijnquote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Al heb ik geen idee waar het naar smaakt
Ja konijn/haas schijnbaar.. hence the namequote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Al heb ik geen idee waar het naar smaakt
Hmm, ik dacht dat ze het die naam gaven zodat mensen het willen eten.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja konijn/haas schijnbaar.. hence the name
Is eigenlijk ook geen echte rat.
Weet je waar kangeroevlees naar smaakt?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ze het die naam gaven zodat mensen het willen eten.
Maar konijn ben ik absoluut geen fan van.
Mijn schoonmoeder maakte het af en toe.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Lang geleden dat ik konijn op heb.
in Montreal in een paellaquote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Lang geleden dat ik konijn op heb.
Ik ook niet echt. Stinkt vooral tijdens bereiden..quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Skippyquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je waar kangeroevlees naar smaakt?
Is wel zo'n beetje ons basisvoedsel, konden we makkelijk vangen want die zijn dom en met een kleine steen tegen het hoofdje al uitgeschakeld.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jak.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Stinkt vooral tijdens bereiden..
Ik ben doorgeëvolueerd. Liever iets dat knort of loeit.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel zo'n beetje ons basisvoedsel, konden we makkelijk vangen want die zijn dom en met een kleine steen tegen het hoofdje al uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel zo'n beetje ons basisvoedsel, konden we makkelijk vangen want die zijn dom en met een kleine steen tegen het hoofdje al uitgeschakeld.
Ben opgegroeid 'naast' een jager. Mensen brachten hun verse roadkill bij hem langs voor de slacht enzo. Verbazingwekkend hoe die konijnen verstijven van schrik.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder is helemaal konijnengek, volgens haar beter dan seks zelfs, waarom weet ik dit soort dingen
zo'n konijnenpoot of staart aan een touwtje ofzo zou toch libidoverhogend werken?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder is helemaal konijnengek, volgens haar beter dan seks zelfs, waarom weet ik dit soort dingen
Ja ok, dat is maar goed ook, zonder fanten waren we trouwens ook niet zover gekomen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben doorgeëvolueerd. Liever iets dat knort of loeit.
Fazanten?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, dat is maar goed ook, zonder fanten waren we trouwens ook niet zover gekomen.
Nooit op. Wel hert, fazant en wild zwijn. Vond hert wel lekker.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Enige wild wat ik écht lekker vind is rendier.
Olifant, hun botten waren onze eerste mobiele huizen, daarvoor moesten we het hebben van grotten om te schuilen plus als je er eentje dood had geknuppeld dan kon je daar wel een paar dagen van vreten met wat volk.quote:
Een wild vrouwtje gaat er ook wel in.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Enige wild wat ik écht lekker vind is rendier.
Ahjoh de mens moest het echt hebben van klein wild.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olifant, hun botten waren onze eerste mobiele huizen, daarvoor moesten we het hebben van grotten om te schuilen plus als je er eentje dood had geknuppeld dan kon je daar wel een paar dagen van vreten met wat volk.
Waren dat geen moeten dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olifant, hun botten waren onze eerste mobiele huizen, daarvoor moesten we het hebben van grotten om te schuilen plus als je er eentje dood had geknuppeld dan kon je daar wel een paar dagen van vreten met wat volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker malsquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een wild vrouwtje gaat er ook wel in.
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef mschol het volgende:
om de een of andere reden heb ik elke keer het idee dat, wanneer ik dit plaatje zie, dat @:bitterbal dit is..waarom dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om de een of andere reden heb ik elke keer het idee dat, wanneer ik dit plaatje zie, dat @:bitterbal dit is..Handjes boven de dekens he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor ja, bleef je bezig met beestjes vangen, alsof je met honderd man ieder een slavink gaat halen bij de AH.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh de mens moest het echt hebben van klein wild.
Mja met hert heb j ook nog echt verschil tussen damhert en edelhert hoor. Maar rendier lijkt op hertquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit op. Wel hert, fazant en wild zwijn. Vond hert wel lekker.
Yep! maar ook heel snel gort en gort droog.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duif kan ook wel lekker zijn.
Heb het wel eens op, smaakt een beetje als taai varkensvleesquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je waar kangeroevlees naar smaakt?
met een wild vrouwtje weet je maar niet wat voor enge dingen die met zich meebrengtquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een wild vrouwtje gaat er ook wel in.
Mensen hebben nooit op groot wild gejaagd, das alleen maar een “verhaal”.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor ja, bleef je bezig met beestjes vangen, alsof je met honderd man ieder een slavink gaat halen bij de AH.
Vaak bi’j te bange.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
met een wild vrouwtje weet je maar niet wat voor enge dingen die met zich meebrengt
om de een of andere reden heb ik elke keer het idee dat, wanneer ik dit plaatje zie, dat @:bitterbal dit is..Dat is eerder @moemoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat lul je nou.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen hebben nooit op groot wild gejaagd, das alleen maar een “verhaal”.
Heb jij wel eens een boek gelezen überhaupt?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen hebben nooit op groot wild gejaagd, das alleen maar een “verhaal”.
Het was edelhert. Lopen hele kuddes van die beesten rond in de bossen rond ons Hongaarse huis. Ik heb het trouwens alleen op in een stoofpot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja met hert heb j ook nog echt verschil tussen damhert en edelhert hoor. Maar rendier lijkt op hert
wild zijn heb ik alleen als stoofvlees gehad. naja, zou me nog eerder een schnitzelliefhebber noemen dan liefhebber van het gros van de stoofvleespraktijken.
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat lul je nou.
zijn zelfs fotos van
[ afbeelding ]
geen flauw idee tbhquote:
alleen boven de dekens..quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he?
okquote:
ah, ik kan je hertenbiefstuk aanraden hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was edelhert. Lopen hele kuddes van die beesten rond in de bossen rond ons Hongaarse huis. Ik heb het trouwens alleen op in een stoofpot.
Ben helaas niet zo donkerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
geen flauw idee tbh
[..]
alleen boven de dekens..
[..]
ok
Triljard afgeknaagde fantenbotten ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat lul je nou.
zijn zelfs fotos van
[ afbeelding ]
Fazant ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yep! maar ook heel snel gort en gort droog.
naja, dat kan je wel afkorten tot 'gevogelte'quote:
Jij leest zeker de bijbel.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een boek gelezen überhaupt?
Zou tijd wordenquote:
geweldige filmquote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou tijd wordenGeen film die vaker is uitgezonden dan deze, denk ik
quote:
Dat werkt toch niet meer, negergedrag onderling was vroeger wel grappig, nu is het nog slechts een verzuurd calimerocomplex.quote:
Zo jong en al aan de medicijnenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef mschol het volgende:
zo even ritje trucken afmaken.. daatna optijd naar bed toe..
morgen om 8:00 wil ik bij apotheek staan
Blij dat ik naar een afhaal automat kan wanneer het mij uitkomtquote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef mschol het volgende:
zo even ritje trucken afmaken.. daatna optijd naar bed toe..
morgen om 8:00 wil ik bij apotheek staan
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet meer, negergedrag onderling was vroeger wel grappig, nu is het nog slechts een verzuurd calimerocomplex.
ja net als Cool Runningsquote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is leuk. Maar ik heb ‘m echt te vaak gezien
Ja man.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja net als Cool Runnings
Sanka, you dead?
ach, shit happens in lifequote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo jong en al aan de medicijnen
Ik las: afhaal aromat.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blij dat ik naar een afhaal automat kan wanneer het mij uitkomt
Etto gaat altijd naar de afhaal aromat.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blij dat ik naar een afhaal automat kan wanneer het mij uitkomt
ok baudetquote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha washed his royal penis.
Its funny because hé is black![]()
Overleden aan teveel snoep.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die acteur is helaas ook al overleden..
John candy dus
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha washed his royal penis.
Its funny because hé is black![]()
Lol moest toevallig van de week aan die film denken, daar was ik echt zo fan van.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja net als Cool Runnings
Sanka, you dead?
quote:
Was een beetje de running gag met m'n beste kameraad.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol moest toevallig van de week aan die film denken, daar was ik echt zo fan van.
[..]
Vandaar je poep fetisj.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was een beetje de running gag met m'n beste kameraad.
Totdat ja man, ook echt ja man bleek te zijn
Ja dat had ik met een schoolvriendinnetje. dat we dat tegen elkaar zeiden, precies die zin.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
The running man!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja op z'n uitvaart werd zelfs nog een scene gespeeld uit de film hehequote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat had ik met een schoolvriendinnetje. dat we dat tegen elkaar zeiden, precies die zin.
Dat is wel mooi, echt zo'n dingetje tussen julliequote:Op woensdag 23 december 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja op z'n uitvaart werd zelfs nog een scene gespeeld uit de film hehe
tot op heden weet z'n familie het volledige verhaal daarachter nog steeds niet
gewoon diverse zaken die hiertoe hebben geleid..quote:
Goed gevonden.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Hey LOS
https://www.thevintagenews.com/2019/01/19/mammoth-bone/
hoe is 't met je dwergen?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, echt zo'n dingetje tussen jullie
Jawel joh.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een echte fantenkenner ben je niet hč?
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaan we nog dom lullen of liggen jullie pussys allemaal in bed?
Weten we wel, ga maar eens naar Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil aankomende zomer in Frankrijk, daar leggen ze het je uit.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel joh.
Er is veel over geschreven tussen verschillende “wetenschappers”
Maar laten we eerlijk zijn, we weten het niet.
https://www.theguardian.c(...)ution-2million-years
Ha, net zo lui als ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt zelfs beweerd dat de oude mens grotendeels vegetariër was.
https://blogs.scientifica(...)rly-all-vegetarians/
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mary_(olifant)
Net als beren.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar ben ik al eens geweest.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weten we wel, ga maar eens naar Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil aankomende zomer in Frankrijk, daar leggen ze het je uit.
Klopt, op nootjes, peultjes en bloemkool werkte ons brein op 500 cc herseninhoud, door snelle dierlijke eiwitten konden onze hersenen groeien.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
De mens at gewoon wat voorhanden was, net als letterlijk elke andere diersoort doet.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat de mens echt groot wild dode is onbewezen en niet logisch aangezien ze met minder gevaar en energie kleiner wild en planten aten.
Moeilijk te geloven maar true story.
ze vraten gewoon harige moetenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat de mens echt groot wild dode is onbewezen en niet logisch aangezien ze met minder gevaar en energie kleiner wild en planten aten.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beeje van het niveau een geit opsluiten om denkt dat het een spion is
Nopequote:Op woensdag 23 december 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vraten gewoon harige moeten
Je bent gewoon een bangerd, beetje nootjes rapen en achter konijntjes aanjagen terwijl de echte mannen achter olifanten en holenberen aan rendenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
dit is wel helemaal waar.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, op nootjes, peultjes en bloemkool werkte ons brein op 500 cc herseninhoud, door snelle dierlijke eiwitten konden onze hersenen groeien.
Het nodigt niet echt uit nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt er niet gezelliger op zo laat op de avond he?
Ben weer aan het schilderen maar is echt een kutklus. De meesten heb ik al meerdere malen onder handen genomen maar gips is gewoon rotmateriaal om te verven. Dan lijkt een laag keurig en zitten er de volgende dag als het droog is weer gaten in. (in de verf, niet in het gips) en dan meng ik weer een kleur en die is dan net niet helemaal hetzelfde dus dan moet dat hele stukje opnieuw. Heb wel sinds een paar dagen de floetrol erbij gepakt maar weet nog niet of dat echt een verbetering is. Dacht dat wanneer de verf iets elastischer was dat het dan misschien iets makkelijker ging.quote:
Ik?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent gewoon een bangerd, beetje nootjes rapen en achter konijntjes aanjagen terwijl de echte mannen achter olifanten en holenberen aan renden
ee maar goed ook. jij was zon besjesplukker geweest samen met de vrouwen.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik?
Ik leefde toch niet 1,5 miljoen jaar geleden met slechts een speer en een steen?
De grootwildjacht is zelfs DE reden waarom mannen met 1000 woorden per dag toe kunnen komen en vrouwen met 20.000 woorden nog niet genoeg hebben.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is
[..]
dit is wel helemaal waar.
Vnl door de eiwitten.
Het is wel aannemelijk dat mensen op kleiner wild jaagden.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben weer aan het schilderen maar is echt een kutklus. De meesten heb ik al meerdere malen onder handen genomen maar gips is gewoon rotmateriaal om te verven. Dan lijkt een laag keurig en zitten er de volgende dag als het droog is weer gaten in. (in de verf, niet in het gips) en dan meng ik weer een kleur en die is dan net niet helemaal hetzelfde dus dan moet dat hele stukje opnieuw. Heb wel sinds een paar dagen de floetrol erbij gepakt maar weet nog niet of dat echt een verbetering is. Dacht dat wanneer de verf iets elastischer was dat het dan misschien iets makkelijker ging.
Wil ze aflakken met botenlak maar dat moet ik nog bestellen.
Ja ik ben er nu ook achterquote:Op woensdag 23 december 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
N
[..]
ee maar goed ook. jij was zon besjesplukker geweest samen met de vrouwen.
Even dat gaspedaal wat verder indrukken dan.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]eerst truckritje afmaken, nog 64 mijl. minuutje of 20 volgens mij
Maar gaat echt om de verf he? Die soort van breekt. Zie geen onderliggende oorzaken in het gips. Denk dat ik eigenlijk eerst een primer moet gebruiken en dat dat mij veel ellende zou besparen.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eventueel spuitplamuur overwogen voor die gaten? Of een heel dun gips mengsel er op kwasten? slurry coat idee.
Ah sorry las het verkeerd. Dan idd een primer gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar gaat echt om de verf he? Die soort van breekt. Zie geen onderliggende oorzaken in het gips. Denk dat ik eigenlijk eerst een primer moet gebruiken en dat dat mij veel ellende zou besparen.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]eerst truckritje afmaken, nog 64 mijl. minuutje of 20 volgens mij
Ik kan me niet herinneren dat ik vroegah problemen had met gips, maar dat zal dan wel geprimed zijn geweest.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar gaat echt om de verf he? Die soort van breekt. Zie geen onderliggende oorzaken in het gips. Denk dat ik eigenlijk eerst een primer moet gebruiken en dat dat mij veel ellende zou besparen.
eigenhandig?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
ik weet zeker dat ik eigenhandig zon harige fant had geslacht en had opgegeten
Of de verf die je gebruiktequote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik vroegah problemen had met gips, maar dat zal dan wel geprimed zijn geweest.
Ja, daarom ook zo'n enorme honger.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenhandig?
dit ben je? [ afbeelding ]
Ik weet niet wat je brabbelt.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grootwildjacht is zelfs DE reden waarom mannen met 1000 woorden per dag toe kunnen komen en vrouwen met 20.000 woorden nog niet genoeg hebben.
Kunnen het niet hebben als Los weer loopt te kwebbelen over de steppe en alle bizons en fanten wegjaagt
Kan ook.quote:
kan niet harder, game limiteert mijquote:Op woensdag 23 december 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even dat gaspedaal wat verder indrukken dan.
Zou latex werken als grond?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah sorry las het verkeerd. Dan idd een primer gebruiken
zou wel moeten jaquote:Op woensdag 23 december 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon acryl, lijkt me wel ok toch?
modelgips en acryl maar zit hem echt in de hechtingquote:Op woensdag 23 december 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor gips en verf gebruik je nu?
die witte zakken met blauwe opdruk?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
modelgips en acryl maar zit hem echt in de hechting
herkenbaar. al heb ik zo'n bril nietquote:Op woensdag 23 december 2020 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Maar de vergrootglasbril werkt een beetje tegen me qua kritisch zijn ook
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Maar de vergrootglasbril werkt een beetje tegen me qua kritisch zijn ook
Die heb ik ook gebruikt, en wat uit een zak van het werk, ander merk. Misschien liet ik in het begin ook niet helemaal goed uitharden want ik merk nu dat de binnenkant echt wel lang duurtquote:Op woensdag 23 december 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die witte zakken met blauwe opdruk?
weird, want daar hecht normaal zowat alles op
Ermee door je "keurig schone" huis lopen is ook wel een afradertje.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dingen van erg dichtbij bekijken, helpt vaak niet.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ermee door je "keurig schone" huis lopen is ook wel een afradertje.
Ja haha ik herken het.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan me ook zo mateloos storen aan van die dingen die 'net niet' 100% afgewerkt zijn. Of als ergens een kleine beschadiging in zit..
Verschilt bij mij echt heel erg wat het is, vaak ben ik redelijk makkelijk. Gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan me ook zo mateloos storen aan van die dingen die 'net niet' 100% afgewerkt zijn. Of als ergens een kleine beschadiging in zit..
Ik niet, ben bijzonder kritisch in m'n eigen werk..quote:Op woensdag 23 december 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verschilt bij mij echt heel erg wat het is, vaak ben ik redelijk makkelijk. Gelukkig
Dan zul je weinig vrienden hebben?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik niet, ben bijzonder kritisch in m'n eigen werk..
en vaak ook in dat van anderen
Ongeverfde kabouter adopteren?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik niet, ben bijzonder kritisch in m'n eigen werk..
en vaak ook in dat van anderen
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongeverfde kabouter adopteren?
Zijn schoonzus serveert hem bonzobrokken dus hij is vast wat gewend.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zul je weinig vrienden hebben?
Kan je toch prima adopteren.quote:
Dat is dan weer onaardig, ik bedoelde het serieus, perfectionisten zijn vaak eenlingen en geen makkelijke mensen, voor een ander niet en voor zichzelf niet, leuk als je huisschilder perfectionistisch is maar daar blijft het dan ook wel bij.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn schoonzus serveert hem bonzobrokken dus hij is vast wat gewend.
Vast bewust doordat hij zich opstelt als een hond.![]()
1 maar? pfft is niksquote:Op woensdag 23 december 2020 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm. Aangevallen door een doos. Sneetje op m'n vinger.
wat is veel wat is weinig? ik heb er genoeg, mij hoor je niet klagen hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zul je weinig vrienden hebben?
Ahah op die manier.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan weer onaardig, ik bedoelde het serieus, perfectionisten zijn vaak eenlingen en geen makkelijke mensen, voor een ander niet en voor zichzelf niet, leuk als je huisschilder perfectionistisch is maar daar blijft het dan ook wel bij.
quote:
Ik vind het vooral intrigerend dat ik ineens wat zie bloeden.quote:
Als ik zou blijven varen als ik deed, had ik er een meegenomen op reisquote:Op woensdag 23 december 2020 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als alles goed gaat en het werkt enzo mogen jullie er wel echt 1 adopteren al dan niet ongeverfd en een reisdoel bedenken.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als alles goed gaat en het werkt enzo mogen jullie er wel echt 1 adopteren al dan niet ongeverfd en een reisdoel bedenken.
Kan je niet meer terug naar je oude baan?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik zou blijven varen als ik deed, had ik er een meegenomen op reis
Kunnen wel, makkelijk. Willen is een ander verhaalquote:Op woensdag 23 december 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet meer terug naar je oude baan?
ik ben vooral vaak verbaasd dat het niet gaat bloeden terwijl je het karton wel lekker door je vinger heen voelde glijden..quote:Op woensdag 23 december 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral intrigerend dat ik ineens wat zie bloeden.
Naja, nu andersom dus.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vooral vaak verbaasd dat het niet gaat bloeden terwijl je het karton wel lekker door je vinger heen voelde glijden..
Klinkt goed.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen we kabouterraces houden.
kaasboer denk ikquote:Op donderdag 24 december 2020 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Oh spannend, ik krijg morgen een kerstkaart van iemand van FOK want er staat FOK boven mijn naam. Spannend wie is het.
Allemaal voor je vriendin?quote:Op donderdag 24 december 2020 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn pakketten zijn gelukkig ALLEMAAL binnengekomen
wij(werk) hebben gezellig een paar honderd producten, meerdere zendingen, die vermoedelijk allemaal vast zitten bij de tunnelquote:Op donderdag 24 december 2020 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn pakketten zijn gelukkig ALLEMAAL binnengekomen
Gelukkig werk je niet in het callcentrum.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wij(werk) hebben gezellig een paar honderd producten, meerdere zendingen, die vermoedelijk allemaal vast zitten bij de tunnel
Hoorde gisteren op de radio een item van de mensen die daar ook vast zitten. Niet leuk als je chauffeur bent.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wij(werk) hebben gezellig een paar honderd producten, meerdere zendingen, die vermoedelijk allemaal vast zitten bij de tunnel
Nee inderdaad. Toeristen kan ik me niet druk om maken, die nemen vrijwillig dat risico. Maar chauffeurs worden er ook maar door hun baas naartoe gestuurdquote:Op donderdag 24 december 2020 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde gisteren op de radio een item van de mensen die daar ook vast zitten. Niet leuk als je chauffeur bent.
nee, dat moet goed klote zijn nu ja..quote:Op donderdag 24 december 2020 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde gisteren op de radio een item van de mensen die daar ook vast zitten. Niet leuk als je chauffeur bent.
thnx, gaat wel lukken want kort dagjequote:
Die kunnen ook niet zo makkelijk weigeren inderdaad. Toen die heel Corona-shit begon heb ik meteen geroepen dat ze mij niet meer naar het buitenland hoefde te sturen.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Toeristen kan ik me niet druk om maken, die nemen vrijwillig dat risico. Maar chauffeurs worden er ook maar door hun baas naartoe gestuurd
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhNieuwe dag nieuwe kansen. En 17 seconden langer licht dan gisteren
Ja, ga weg. Zombiequote:Op donderdag 24 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt de enige die deze donkere, regenachtige dagen héérlijk vindt
Nee hoor, ik ookquote:Op donderdag 24 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
nee hoorquote:Op donderdag 24 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
gewoon de SC overnemen en de rest bekerenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog eentje![]()
We kunnen een club oprichten.
veel te koud voor een cornettoquote:Op donderdag 24 december 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dat was een lekker Italiaans ontbijtje: caffč é cornetto con crema.
Mja, zo subversief ben ik nietquote:Op donderdag 24 december 2020 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de SC overnemen en de rest bekeren
Zou er best eentje lustenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel te koud voor een cornetto
ja was te verwachtenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een last-minute Brexit Deal.
ja, hoeverre knieval heeft de EU gemaakt?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
De details komen om 9 uur. Dan spreekt Boris.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, hoeverre knieval heeft de EU gemaakt?
Boris zal wel claimen dat hij de natie gered heeft met een geweldige deal.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Noord Koreaanse praktijkenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boris zal wel claimen dat hij de natie gered heeft met een geweldige deal.
Joequote:Op donderdag 24 december 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand The Haunting of Hill House en The Haunting of Bly Manor gezien toevallig?
Nee, mijn chick wel.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand The Haunting of Hill House en The Haunting of Bly Manor gezien toevallig?
Als ze het nou ook eens zouden doen.. het blijft meestal bij dreigen.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
NWS / Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet'
Toch nog knallen deze oud op nieuw
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom ook zo'n enorme honger.
FEESTquote:Op donderdag 24 december 2020 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhNieuwe dag nieuwe kansen. En 17 seconden langer licht dan gisteren
5e plekquote:Op donderdag 24 december 2020 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 23-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 221 FranticDJ
02 118 UitStraling
03 101 Budapestenaar
04 097 Lospedrosa
05 089 bitterbal
06 071 kwiwi
07 068 CherryLips
08 067 IJsdraakje
09 050 Citizen.Erased
10 042 Amarantha
11 038 LTVDK
12 036 Haags
13 034 Koen66
13 034 Dr_Flash
13 034 Karzai
16 027 Bomenverzameling
17 024 EttovanBelgie
18 019 mschol
18 019 gianni61
20 017 liesje1979
21 008 Makrelis
22 007 Paul
23 006 Muskusboktor57
24 005 crv
25 002 Pinnenmutske
25 002 Ygritte
27 001 DW457
27 001 Modus
klik hier voor meer stats
gaan ze er mee zwaaien ofzo..quote:Op donderdag 24 december 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
NWS / Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet'
Toch nog knallen deze oud op nieuw
Heb je liever dat ze gewoon kunnen schieten?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan ze er mee zwaaien ofzo..
1 schot en ze zijn voor een tijd "uitgeschakeld" omwille van onderzoek toch?
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
it starts..
voorbereiding op je terugkeer naar de werkende bevolking
Kom ik niet meer in die lijst voorquote:Op donderdag 24 december 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet dat straks gaan als je aan het werk bent?
soms wel ja..quote:Op donderdag 24 december 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze gewoon kunnen schieten?
ja vrij nutteloos ook aangezien ze nu bij dreiging ook schietenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
soms wel ja..
maar bedoelde meer dat een agent heel erg terughoudend zal zijn een schot te lossen, en dat het bericht dus nogal extreem sensatie zal zijn
Berg papierwerk komt daarbij kijken inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan ze er mee zwaaien ofzo..
1 schot en ze zijn voor een tijd "uitgeschakeld" omwille van onderzoek toch?
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kom ik niet meer in die lijst voor
lijkt me nergens voor nodigquote:Op donderdag 24 december 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan de maker van haagsbot ook een bitterbot maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
[MODBREAK]LIEF DOEN TEGEN ELKAAR EN NIET ZUIGEN[/MODBREAK]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh gelukkig. Kunnen we toch nog voor een witte kerst zorgenquote:
Is dat niet erg koud? Had je niet beter dichte schoenen kunnen kopen?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:30 schreef kwiwi het volgende:
Jeej! M'n sneeuwschoenen zijn net binnengekomen
[ afbeelding ]
Charmingquote:Op donderdag 24 december 2020 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor echte bikkelsquote:Op donderdag 24 december 2020 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet erg koud? Had je niet beter dichte schoenen kunnen kopen?
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
[MODBREAK]LIEF DOEN TEGEN ELKAAR EN NIET ZUIGEN[/MODBREAK]Ik was even douchen, wat mis ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Is wel jammer, ik wil graag naar IJsland, maar veel van die uitstapjes kan ik niet doen vanwege al het ijsquote:Op donderdag 24 december 2020 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op IJsland een paar dagen ook met crampons gelopen omdat je anders van de gletsjer af zou donderen.
Iemand in onze groep had oude schoenen die niet waterdicht bleken, niet handig als je door sneeuw en ijskoud water moet lopen.
wtf moet je hiermeequote:Op donderdag 24 december 2020 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Het ligt er natuurlijk ook aan in welk seizoen je gaat. Wij waren er midden in de winter én hadden een 2-daagse gletsjertocht, dan kom je wel wat meer sneeuw en ijs tegen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is wel jammer, ik wil graag naar IJsland, maar veel van die uitstapjes kan ik niet doen vanwege al het ijs
Godver dat is koud als je voeten dan nat wordenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op IJsland een paar dagen ook met crampons gelopen omdat je anders van de gletsjer af zou donderen.
Iemand in onze groep had oude schoenen die niet waterdicht bleken, niet handig als je door sneeuw en ijskoud water moet lopen.
Uhm, die doe je dan onder je wandelschoenen ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, wandelingen maken door de tiefschnee
Inderdaad. Er is een reden dat ze je waarschuwen om goede schoenen te hebben. Daarna met een plastic zak om zijn sokken gelopen, ook niet echt comfortabelquote:Op donderdag 24 december 2020 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver dat is koud als je voeten dan nat worden
Ja je stapt met je bergschoenen in dat 'mesh' gedeelte en dan maak je je schoenen eraan vast.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, die doe je dan onder je wandelschoenen ofzo?
Hehe, tijd voor koffie denk
Hoe was ijsland verder? Ik wil er graag heen maar hoor van iedereen dat het super druk/toeristisch is.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is een reden dat ze je waarschuwen om goede schoenen te hebben. Daarna met een plastic zak om zijn sokken gelopen, ook niet echt comfortabel
Goede wandelschoenen maakt echt veel verschil vind ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was wel erg blij met mijn nieuwe wandelschoenen afgelopen zomer. Stuk comfortabeler dan mijn oude schoenen, die waren echt zo goed als op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |