SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me niks. Al heb ik geen idee waar het naar smaaktquote:Op woensdag 23 december 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggendenk het niet eigenlijk.
Naar konijnquote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Al heb ik geen idee waar het naar smaakt
Ja konijn/haas schijnbaar.. hence the namequote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Al heb ik geen idee waar het naar smaakt
Hmm, ik dacht dat ze het die naam gaven zodat mensen het willen eten.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja konijn/haas schijnbaar.. hence the name
Is eigenlijk ook geen echte rat.
Weet je waar kangeroevlees naar smaakt?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ze het die naam gaven zodat mensen het willen eten.
Maar konijn ben ik absoluut geen fan van.
Mijn schoonmoeder maakte het af en toe.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Lang geleden dat ik konijn op heb.
in Montreal in een paellaquote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Lang geleden dat ik konijn op heb.
Ik ook niet echt. Stinkt vooral tijdens bereiden..quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Skippyquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je waar kangeroevlees naar smaakt?
Is wel zo'n beetje ons basisvoedsel, konden we makkelijk vangen want die zijn dom en met een kleine steen tegen het hoofdje al uitgeschakeld.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jak.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Stinkt vooral tijdens bereiden..
Ik ben doorgeëvolueerd. Liever iets dat knort of loeit.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel zo'n beetje ons basisvoedsel, konden we makkelijk vangen want die zijn dom en met een kleine steen tegen het hoofdje al uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel zo'n beetje ons basisvoedsel, konden we makkelijk vangen want die zijn dom en met een kleine steen tegen het hoofdje al uitgeschakeld.
Ben opgegroeid 'naast' een jager. Mensen brachten hun verse roadkill bij hem langs voor de slacht enzo. Verbazingwekkend hoe die konijnen verstijven van schrik.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder is helemaal konijnengek, volgens haar beter dan seks zelfs, waarom weet ik dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |