Treinkaping de Punt. HALLO WATTIMENA.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ben momenteel de treinrails aan het saboteren.
Hij hep wel weer vieze nagels.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon en ik gunnen het Jesen van harte.
Oogt inderdaad 63!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lowe ziet er in 1 wedstrijd weer 10 jaar jonger uit
Smiss is onderweg moment aub.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Szura het volgende:
Nu is het wel mooi geweest, opbokken nu naar het clubje van Mansell, Razma en Labanauskas
We gaan wat Poepzor-posts missen op 3 januariquote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet' Als de politie geconfronteerd wordt met ernstige delicten tijdens Oud en Nieuw zal er in het uiterste geval worden geschoten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze aanbellen bij mensen die teveel bezoekers hebben dan toegestaan en schieten ze er vervolgens op los?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Politie waarschuwt: 'Bij bedreiging schuwen wij ons dienstwapen niet' Als de politie geconfronteerd wordt met ernstige delicten tijdens Oud en Nieuw zal er in het uiterste geval worden geschoten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is R2 ouwe reusquote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot nu toe overigens nog geen echte sensaties in R1 (tenzij je White en Cross eruit verrassingen noemt, maar ja....).
Voor de non-top32-speler ook geen ideaal jaar om ritme op te bouwen niet?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot nu toe overigens nog geen echte sensaties in R1 (tenzij je White en Cross eruit verrassingen noemt, maar ja....).
Oke, laat ik het anders zeggen. Het tempo van Smith vind ik echt genotquote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Gooit heel erg schuin. Daarom ook relatief vaak ketsers uit het bord.
Wade heeft de ultieme worp, rechttoe rechtaan.
Wat een genot. Kaplaarsjes zoals de Gestapo genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gaan ze aanbellen bij mensen die teveel bezoekers hebben dan toegestaan en schieten ze er vervolgens op los?
Amerikaanse agentenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gaan ze aanbellen bij mensen die teveel bezoekers hebben dan toegestaan en schieten ze er vervolgens op los?
Wel een aantal spelers verrassend goed/beter dan ik dacht als een Gurney/Anderson/Suljovicquote:Op woensdag 23 december 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT DIT KAN ...quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Burgeroorlog.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |