John Part stond daar altijd wel redelijk hoog opquote:Op woensdag 23 december 2020 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou wel benieuwd zijn naar een lijstje met de slimmere darters. Het is opvallend moeilijk om ze er uit te plukken namelijk.
Daar is ie van gescheiden geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2020 19:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou zn vrouw nou trots zijn als ze Marcel met een wollen trui met een kerstmuts op tv ziet?
Dat lijkt mij nog een zeer lastige discussie, ik denk dat Chisnall of Hughes onderaan staat.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cross staat in ieder geval onderaan de lijst
Ik kan nog wel een paar redenen bedenken.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is ie van gescheiden geloof ik
Misschien om die reden, zou kunnen
Ik hoorde gisteren dat Dirk ook een HBO-diploma heeft.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou wel benieuwd zijn naar een lijstje met de slimmere darters. Het is opvallend moeilijk om ze er uit te plukken namelijk.
Dat item met hem waarbij hij op een WK een dartpijl op een land moest gooien, kijk die nog maar terugquote:Op woensdag 23 december 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog een zeer lastige discussie, ik denk dat Chisnall of Hughes onderaan staat.
Afgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:15 schreef Anneloos het volgende:
Kan iemand mij uitleggen.. mogen die nl’ers nou wel naar huis? Eerst verkondigen ze daar vast te zitten met de kerst en dan zegt die krullenbol dat ze negatief getest zijn en dat ze naar huis mogen? Of gaat dat dan over de mannen die al afgevallen waren
Ging inderdaad over de al uitgeschakelde mannenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:15 schreef Anneloos het volgende:
Kan iemand mij uitleggen.. mogen die nl’ers nou wel naar huis? Eerst verkondigen ze daar vast te zitten met de kerst en dan zegt die krullenbol dat ze negatief getest zijn en dat ze naar huis mogen? Of gaat dat dan over de mannen die al afgevallen waren
Alles wat de krullebol zegt negerenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:15 schreef Anneloos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |