SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben hier niet bij betrokkenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je neemt eerst een piraat? Met ooglapje? Ieder z'n fetisj
Ik heb een Pizza besteld bij een lokaal restaurant..quote:
Daar heb ik ooit een kusje van gehad en ik mocht in haar tiet knijpen, zelden zo'n vreemd mens ontmoet, kan ook niet zeggen dat ze onaardig of aardig was, zwakzinnig maar ook weer niet, ernstig onaantrekkelijk wel maar kan me voorstellen dat Jan of Piet haar dan wel knap vinden, compleet vol van zichzelf of zo en de rest van de wereld telt niet of bestaat niet, vond haar ook niet prettig ruiken.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht belde net.
haar broertje en moeder liepen gisteren op straat. Komen ze een jongen en meisje tegemoet. Nou ja neefje en die gast willen beide niet opzij dus botsen tegen elkaar op. Onstaat ruzie. Die gast slaat mijn neefje met 1 klap KO.... moeder springt er voor, schopt die gast nog tegen het hoofd van mijn neefje![]()
![]()
![]()
Opgehaald met ambu, jongen is later opgepakt.
Nou ja emotionele schade zal hij wel hebben, vrees ik...quote:gelukkig geen blijvende schade behalve een oorlel die er af lag en blauwe plekken
wtfquote:Op woensdag 23 december 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht belde net.
haar broertje en moeder liepen gisteren op straat. Komen ze een jongen en meisje tegemoet. Nou ja neefje en die gast willen beide niet opzij dus botsen tegen elkaar op. Onstaat ruzie. Die gast slaat mijn neefje met 1 klap KO.... moeder springt er voor, schopt die gast nog tegen het hoofd van mijn neefje![]()
![]()
![]()
gelukkig geen blijvende schade behalve een oorlel die er af lag en blauwe plekken
Jaquote:Op woensdag 23 december 2020 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel was ook hilarisch
Nee kloptquote:Op woensdag 23 december 2020 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nouja.. jij zegt dat je voorlopig niks boekt
Wtf is er mis met sommige mensenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht belde net.
![]()
![]()
gelukkig geen blijvende schade behalve een oorlel die er af lag en blauwe plekken
ja. Tijdje terug had die ook al ruzie gehad op straat. Was die alleen. Maar beetje gefrustreerd is die dus zal wel wat uitstralen ook maar hij heeft erbse parese waarbij 1 arm dus niet echt mee doet. Dus ja hij kan zich fysiek niet zo makkelijk verdedigen ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Nou ja emotionele schade zal hij wel hebben, vrees ik...
Ja beide niet opzij willen en dan een 'houding' hebben denk ik en dan net de pech hebben dat je zon driftkikker tegen komt ....quote:
Wat is een pingdoos?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een pingdoos vanavond. Vriezer moet leeg want morgen komt er weer een neukload aan boodschappen
Hmm ja ok. Maar toch, hoef je er niet gelijk op los te slaan..quote:Op woensdag 23 december 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beide niet opzij willen en dan een 'houding' hebben denk ik en dan net de pech hebben dat je zon driftkikker tegen komt ....
Kijkt hij ontevreden? Zo'n bekende voetballer doet dat ook, verschrikkelijke houding vind ik dat wel.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beide niet opzij willen en dan een 'houding' hebben denk ik en dan net de pech hebben dat je zon driftkikker tegen komt ....
Nou dat had ik totaal niet verwacht.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Gelovige honden![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ristelijke-gemeenten
hue hue huequote:Op woensdag 23 december 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Maar waar het wel naar smaakt? Vulling is wit iig en het heeft wat weg van een goedkope smaakloze room ofzo.
quote:Op woensdag 23 december 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat had ik totaal niet verwacht.
nee idd.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja ok. Maar toch, hoef je er niet gelijk op los te slaan..
Resting bitch face? :pquote:Op woensdag 23 december 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt hij ontevreden? Zo'n bekende voetballer doet dat ook, verschrikkelijke houding vind ik dat wel.
Hihi best grappig.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij een magnetronmaaltijd.
Hij is wel wat gefrustreerd ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ontevreden, alsof het leven hem zwaar valt en iedereen tegen hem is.
Je houdt voor iedereen de aanbiedingen bij? Wat een topservicequote:Op woensdag 23 december 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
En voor @:budapestenaar ook de muller milk 1+1 graties
Zekerquote:Op woensdag 23 december 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je houdt voor iedereen de aanbiedingen bij? Wat een topservice
Moet af en toe hè, back to basic.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
worst en aardappelpuree..wat saai
tja tief er dan nog wat extra groente door ofzoquote:Op woensdag 23 december 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet af en toe hè, back to basic.
heb geeneens ketchup in huisquote:Op woensdag 23 december 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
Probeer maar eens echt een goede combinatie is dat
Geen aziatische toko/super in de buurt??quote:Op woensdag 23 december 2020 17:52 schreef Makrelis het volgende:
Mixen met West Indian Hot Pepper Sauce maakt ketchup helemaal da bomb, maar ik weet geen plek meer waar ze dat verkopen.
Jawel, zal 'es checken bij ze.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen aziatische toko/super in de buurt??
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen hersenschudding je neefje?, wat een eikel zeg!
Vind uitschelden ook nogal primaterig hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Ja allemaal zo onnodig ook. Scheld elkaar dan uit en loop door.
Ja tuurlijk wel maar dan wordt je niet opgehaald door de ambu omdat je bewusteloos bent geslagenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind uitschelden ook nogal primaterig hoor
Ja das wel stapje verder nog ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel maar dan wordt je niet opgehaald door de ambu omdat je bewusteloos bent geslagen
stond nog in de pingquote:Op woensdag 23 december 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt die bal achter de berg met de jus?
Burnt?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker hoor, doet mij aan deze film denken
[ afbeelding ]
Stamppot met slaquote:
verse andijvie mn jongquote:
Ah!quote:Op woensdag 23 december 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
close encounters of the third kind
Moet je dat niet koken ofzo?quote:
Oh.quote:
Hmm andijvie, één van de weinige groenten die ik echt niet door m'n keel krijgquote:Op woensdag 23 december 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verse andijvie mn jong
grover gesneden dan je in zo'n zak aan treft. Daarom lijkt het nogal salade ish
Heb het moeten leren etenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm andijvie, één van de weinige groenten die ik echt niet door m'n keel krijg
Ja heb ik op zich ook met spinazie, lust ik alleen rauw. Misschien dit ook maar eens rauw proberen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb het moeten leren eten
Vroeger aten we het gestoofd. maar dan vind ik het juist niet te huffen. Rauw vind ik 't lekker. Maar hij moet wel zo vers mogelijk zijn.
oh nee spinazie lust ik echt wel op allerlei manieren klaargemaaktquote:Op woensdag 23 december 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik op zich ook met spinazie, lust ik alleen rauw. Misschien dit ook maar eens rauw proberen.
Ik vind het warm te glibberigquote:Op woensdag 23 december 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nee spinazie lust ik echt wel op allerlei manieren klaargemaakt
Ik durf geen spinazie meer te eten, mijn darmen gingen daar vorig jaar echt heel slecht op.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nee spinazie lust ik echt wel op allerlei manieren klaargemaakt
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
ja dat heb ik met maisquote:Op woensdag 23 december 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf geen spinazie meer te eten, mijn darmen gingen daar vorig jaar echt heel slecht op.
Ze hebben ook nog eens de Zuid-Afrikaanse variant geïmporteerd. Blijft belachelijk dat er nog zoveel gevlogen wordt.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Opnieuw recordaantal besmettingen VK
De afgelopen dag zijn er 39.237 nieuwe besmettingen gemeld in het Verenigd Koninkrijk. Dat is opnieuw een recordaantal. Ook werden er 744 overleden coronapatiënten gemeld, specifiek mensen bij wie de afgelopen 28 dagen een besmetting was vastgesteld.
De situatie in het Verenigd Koninkrijk ligt onder een vergrootglas vanwege de meer besmettelijke virusvariant die daar is opgedoken. Vandaag werd duidelijk dat er opnieuw een nieuwe mutatie is vastgesteld die volgens de Britse minister van Gezondheidszorg zich ook sneller verspreidt.
Het vorige recordaantal besmettingen in het Verenigd Koninkrijk werd dinsdag gevestigd met een totaal van 36.804. Die dag werden 691 overlijdens als gevolg van het virus gemeld.
Het totale aantal Britten bij wie een coronabesmetting is vastgesteld, is gestegen tot boven de 2,1 miljoen. Het dodental nadert de 70.000.
quote:Op woensdag 23 december 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze man weet
Wordt het geen tijd voor een kooktopic met je kookfilmpjes? culiFlesse a gogo
Zou ra.. uh kijkenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze man weet
Wordt het geen tijd voor een kooktopic met je kookfilmpjes? culiFlesse a gogo
kussleep smileyquote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
hier i
[..]
s het droog?
hopelijk vanaaf hard regen als je in je bed ligt
maakt kerst allemaal nog donkerder zoquote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier eindelijk keertje gestopt.
Knusquote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maakt kerst allemaal nog donkerder zo
meh alleen samen, dan wel... zo is het gewoon gloomyquote:
Weinig. Ik ben dit jaar van 62 naar 54 gegaan maar verder omlaag wordt echt lastig.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
17m3 water verbruikt dit jaar. is dat veel/weinig?
Moet eigenlijk *2 want ik ben 6 maanden niet thuis geweest.
quote:Op woensdag 23 december 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Foutje van de AH/allerhande. Bij crepes suzette 0,75L grand mariner in de fik zetten
Beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Foutje van de AH/allerhande. Bij crepes suzette 0,75L grand mariner in de fik zetten
wel benieuwd hoeveel mensen dit serieus doen. Das gewoon 1 hele fles hahaquote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter mee verlegen dan om verlegen
Niet echt veel volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
17m3 water verbruikt dit jaar. is dat veel/weinig?
Moet eigenlijk *2 want ik ben 6 maanden niet thuis geweest.
dyscalculie?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké het is opgelost. Na ruim twee uur. Laten we het er maar op houden dat ik kleurenblind ben maar dan met cijfers.
Wat is opgelost, de vraag over de eindigheid van het universum?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké het is opgelost. Na ruim twee uur. Laten we het er maar op houden dat ik kleurenblind ben maar dan met cijfers.
de fuckquote:Op woensdag 23 december 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door mooie lekkage had ik iets van 400m3 vorig jaar. Dus dat is niet helemaal representatief.
Hoe kun je zo lang tegen jezelf spelen?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo weer naar de dartserijHeerlijk getimed wel. Van 1 tot 5 dartsen, een tijd voor een uurtje op de bank, een hapje eten, de avond voorbereiden en van 7 tot 11 weer dartsen
Na vandaag helaas drie dagen niet, maar zondag gaan we weer verder. Dan begint het eigenlijk pas echt
Vanaf een bepaald moment ben je grootverbruiker en ga je een stuk minder betalen. Geloof ook niet dat het verbruik echt zo erg was; maar het ijken van de meter kost ook weer extra geldquote:
Die mag toch een aantal landen niet in omdat ze naakt rond wat "heilige plekken" gelopen heeft? Foto's natuurlijk zelf nooit gezien, maar hoorde dat van een vriend.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Wedden dat US hier vanaf gegeten heeft?
https://www.ad.nl/zeeland(...)naaktmodel~ad3b6396/
LoLquote:Op woensdag 23 december 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Wedden dat US hier vanaf gegeten heeft?
https://www.ad.nl/zeeland(...)naaktmodel~ad3b6396/
Nou als ik ga zingen breekt je laptopscherm hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb wel een beetje een MI van @:kwiwi als Helene Fischer nu. Met die alpenhoorns enzo..
Echt goede arier. Blond, heel fit.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb wel een beetje een MI van @:kwiwi als Helene Fischer nu. Met die alpenhoorns enzo..
www.vocaroo.comquote:Op woensdag 23 december 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ik ga zingen breekt je laptopscherm hoor
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL
"Met de keuze om geen servies te gebruiken, maar het lijf van een fotomodel, verwijst Bril, geboren in Terneuzen, naar de problemen die plastic afval veroorzaakt in oceanen"
Ja tuurlijk..... dan had hij het net zo goed op het on fitte oude overgewichtlichaam van zijn tante Truus kunnen leggen.
Met een beetje pech kan ze 2 tot 7 jaar in de vrouwengevangenis in Istanboel.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mag toch een aantal landen niet in omdat ze naakt rond wat "heilige plekken" gelopen heeft? Foto's natuurlijk zelf nooit gezien, maar hoorde dat van een vriend.
Ik wil haar bovenarmen welquote:Op woensdag 23 december 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt goede arier. Blond, heel fit.
Heb je haar spieren gezien als ze die stunts in de touwen doet.
Mijn sneeuwschoenen staan in de planning voor avondbezorging morgen.. zal me benieuwenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Status : Je pakket is opgehaald en ontvang je op vrijdag, 25 december 2020.
Ambitieus.
quote:Op woensdag 23 december 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
En voor @:budapestenaar ook de muller milk 1+1 graties
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit weer een bob ross te kijken, wat is dat verslavend
And now you have a big decision to make, decide where your happy cloud lives.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]“A touch of prussian blue and there is a lake.”
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
And now you have a big decision to make, decide where your happy cloud lives.
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Geweldig![]()
Kijk je die op youtube?
Het begint net te stortregenen. Saved by the bui.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergeet je gerries niet op te ruimen.
Ja ik kijk het dus nu ook al een paar dagen in bed voor het slapenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me wel ontspannend voor het slapen gaan.
O, je ligt al weer onder de dekens?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik kijk het dus nu ook al een paar dagen in bed voor het slapen
Nee nu kijk ik het even op tv omdat ik deze wellicht zelf wil maken, dus zit op te lettenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je ligt al weer onder de dekens?
Die gingers ook altijd..quote:Op woensdag 23 december 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, een tweede mutatie in de UK, die NOG besmettelijker is.
Ga je het resultaat met ons delen?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee nu kijk ik het even op tv omdat ik deze wellicht zelf wil maken, dus zit op te letten
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je het resultaat met ons delen?
Heb je schildertalent?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar moet eerst nog wachten tot de hobbywinkel weer open is in januari om alle benodigdheden te kopen
Nou bob ross schilderijen kan iedereen maken volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je schildertalent?
Ik alleen voor muren
zin om een appartementje te witten?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je schildertalent?
Ik alleen voor muren
We krijg méér SARS en dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-naquote:Op woensdag 23 december 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We krijg méér SARS en dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-na [ afbeelding ]
wie zit plague inc te spelen?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel slim ja, in eerste instantie het virus vrij zwak maken zodat het zich lekker kan verspreiden zonder dat iemand zich er druk om maakt en dan nu muteren naar een versie die tig keer besmettelijker is.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zit plague inc te spelen?
eerst lekker besmettelijk maken daarna muteren naar dodelijke variant
maar was wel snel ontdekt, dus niet goed gestartquote:Op woensdag 23 december 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel slim ja, in eerste instantie het virus vrij zwak maken zodat het zich lekker kan verspreiden zonder dat iemand zich er druk om maakt en dan nu muteren naar een versie die tig keer besmettelijker is.
Hoho daar weet men nog niks van..quote:Op woensdag 23 december 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
muteren naar een versie die tig keer besmettelijker is.
Een virus heeft er niets aan dodelijk te zijn, hij heeft een levende gastheer nodigquote:Op woensdag 23 december 2020 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zit plague inc te spelen?
eerst lekker besmettelijk maken daarna muteren naar dodelijke variant
Heeft zich inderdaad nog niet over de hele wereld verspreid.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar was wel snel ontdekt, dus niet goed gestart
jaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trouwens wel bizar veel suiker en vet in die drankjes
[/quote]quote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[quote]Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Corona!
Zie je, daar gaat het al misquote:
ben je offline komende tijd?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil graag iedereen alvast een goed jaar wensen!
Voor welk jaar?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil graag iedereen alvast een goed jaar wensen!
Zouden mensen ons teruglezen in 2100 denk je? Als een soort cultureel-antropologisch archief hoe we dachten in deze tijd?quote:
Dit zijn wel de grote denkers van deze tijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden mensen ons teruglezen in 2100 denk je? Als een soort cultureel-antropologisch archief hoe we dachten in deze tijd?
jouw posts komen misschien wel in de geschiedenisboekenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden mensen ons teruglezen in 2100 denk je? Als een soort cultureel-antropologisch archief hoe we dachten in deze tijd?
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn wel de grote denkers van deze tijd.
Hierop dit forum gebeurt het, hier wordt de toekomst bedacht en uitgevoerd.
Ik heb al moeite met bedenken wat ik morgen wil etenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn wel de grote denkers van deze tijd.
Hierop dit forum gebeurt het, hier wordt de toekomst bedacht en uitgevoerd.
Ook voor jou is er plek in het grote boek.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met bedenken wat ik morgen wil eten
Eerder die van jou, The big adventures of Bitterbal, chapter six, the move to Rotterdam.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw posts komen misschien wel in de geschiedenisboeken
Spareribs, tegen 2100 eten we geen vlees maar want viesbah en fout dus lekker beestjes eten nu nogquote:Op woensdag 23 december 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met bedenken wat ik morgen wil eten
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder die van jou, The big adventures of Bitterbal, chapter six, the move to Rotterdam.
Tussen gepraat over gerries de hele dagquote:Op woensdag 23 december 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw posts komen misschien wel in de geschiedenisboeken
Wat?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spareribs, tegen 2100 eten we geen vlees maar want viesbah en fout dus lekker beestjes eten nu nog
Nu al trek in mijn kerstrolladequote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spareribs, tegen 2100 eten we geen vlees maar want viesbah en fout dus lekker beestjes eten nu nog
Mollen?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik start dan een ondergrondse vleesbeweging
may i join you miss bitterbottoms?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Daar gaat mijn cultureel-antropologische erfenisquote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tussen gepraat over gerries de hele dag
Alsof je aan het kijken bent naar apen die poep naar elkaar gooien.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat mijn cultureel-antropologische erfenis
Dit klinkt wel als iets waar ik lid van zou worden, samen lekker vlezenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Stiekem slavinken etenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als iets waar ik lid van zou worden, samen lekker vlezen [ afbeelding ]
En dan mijn tekstuele diamantjes ertussendoorquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je aan het kijken bent naar apen die poep naar elkaar gooien.
Wij hoeven dit opzich niet te weten.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog geen gerrie gedaan vandaag
Ojee wat nuquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog geen gerrie gedaan vandaag
ja naar slavinkquote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom slavinken dan?
Die dingen ruiken altijd zo naar iets als ze in de pan liggen
Misschien is het wel een delicatesse. Blijken ze een truffelsmaak te hebben van al dat gewroet in de grondquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn denk ik niet zo lekker
Nee denk niet dat we hier aan moeten beginnenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is het wel een delicatesse. Blijken ze een truffelsmaak te hebben van al dat gewroet in de grond
We zullen bekend staan als de poepaanbidders. Homo Gerrietus.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat mijn cultureel-antropologische erfenis
Je moet openstaan voor nieuwe gerechten, Ballie.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk niet dat we hier aan moeten beginnen
ja maar molquote:Op woensdag 23 december 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet openstaan voor nieuwe gerechten, Ballie.
Koning Frantic Poep I en zijn haremvrouwen Bal en Ger.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen bekend staan als de poepaanbidders. Homo Gerrietus.
NOU HAAGS ZIT DE GODGANSE DAG IN ONZ DUS IK DACHT IK GA DAN MAAR HIER ZITTENquote:
Zeg eens tegen Haags dat hij hier moeten komenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
NOU HAAGS ZIT DE GODGANSE DAG IN ONZ DUS IK DACHT IK GA DAN MAAR HIER ZITTEN
Dat zou eerder Siswet zijn?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koning Frantic Poep I en zijn haremvrouwen Bal en Ger.
Goede reden welquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
@Haagsquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
hij is offlinequote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg eens tegen Haags dat hij hier moeten komen
Zegquote:Op woensdag 23 december 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
oh wacht ik zit niet in KLB nudacht ik ff
Nee man die zit elke seconde in DTSquote:Op woensdag 23 december 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
@:haags is wel vaker weg de laatste tijd
Nopequote:Op woensdag 23 december 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
oh wacht ik zit niet in KLB nudacht ik ff
Ik bedoel hierquote:Op woensdag 23 december 2020 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee man die zit elke seconde in DTS
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk al uit naar mijn bed [ afbeelding ]
Ik wil ook niet te laat. Misschien dat ik dan morgen op tijd mijn nest uit kan.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk al uit naar mijn bed [ afbeelding ]
Ben je vrij morgen?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook niet te laat. Misschien dat ik dan morgen op tijd mijn nest uit kan.
Wat lelijk eigenlijk die kamer hè?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.vorsten.nl/vo(...)vanuit-chinese-zaal/
Alex heeft trek in babi pangang.
Ja, ik zou die troep ook niet in mijn huis moetenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat lelijk eigenlijk die kamer hè?
je spekquote:Op woensdag 23 december 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar vandaag was ik er zo laat uit dat ik zelfs mijn ontbijt heb overgeslagen.
Denk dat Max dat wel eens gezegd heeft, Lex schilder dat kamer nou eens over met je luie bolle toet.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou die troep ook niet in mijn huis moeten
Ik heb weleens een linkje geklikt ja. Maar opzich niet mijn fetish dus was al snel weer uit.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij die al opgezocht? ik hoef niet.
waterkonijnquote:Op woensdag 23 december 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In België is muskusrat heel populair.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Spreek nu een oud collega.
Die had gesolliciteerd bij coolblue voor bezorger. Verteld die dat ze een huis hadden nagemaakt met pallets en moest hij er doorheen met een wasmachine
Spreek nu een oud collega.quote:
Ja, gewoon met de witkwast er overheenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Max dat wel eens gezegd heeft, Lex schilder dat kamer nou eens over met je luie bolle toet.
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spreek nu een oud collega.
Die had gesolliciteerd bij coolblue voor bezorger. Verteld die dat ze een huis hadden nagemaakt met pallets en moest hij er doorheen met een wasmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |